Lucrari de Marire a capacitatii peluzelor Stadionului UTA-modificari si completari
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75 , Localitatea: Arad , Cod postal: 310130 , Romania , Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN , Tel. +40 257281850-289 , In atentia: Ignat Ioan , Email: achizitii@primariaarad.ro , Fax: +40 257284744 , Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, , Localitatea: Arad , Cod postal: 310130 , Romania , Punct(e) de contact: Directia Patrimoniu , Tel. +40 257281850-190 , In atentia: Ignat Ioan , Fax: +40 257284744 , Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de Marire a capacitatii peluzelor Stadionului UTA-modificari si completari
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 36 –Stadionul UTA
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de Marire a capacitatii peluzelor Stadionului UTA-modificari si completari
Valoarea estimata fara TVA: 32,065,322.58 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45212224-2 - Lucrari de constructii de stadioane (Rev.2)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.09.2013
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Data pentru ?nceperea procedurii de atribuire este data orientativa, mai multe informatii puteti obtine prin urmarirea sectiunii de Anunturi de Participare din cadrul S.E.A.P.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local , cap. 67.02 Paragraf 67.02.05.03 –Baze Sportive
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 09:54
Vizionari 266