Lucrari de intretinere si reparatii cladiri, inclusiv la acoperisul aerogarii pentru punctul de lucru AIBB-AV
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E,oras Otopeni,jud. Ilfov , Localitatea: Otopeni , Cod postal: 075150 , Romania , Punct(e) de contact: Claudia Georgescu , Tel. 0212041408 , Email: oanac@otp-airport.ro,mihut@otp-airport.ro,claudia.georgescu@bucharestairports.ro , Fax: 0212041976 , Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Activitãþi aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari de intretinere si reparatii cladiri, inclusiv la acoperisul aerogarii pentru punctul de lucru AIBB-AV
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere si reparatii cladiri, inclusiv la acoperisul aerogarii pentru punctul de lucru AIBB-AV
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45213313-0 - Lucrari de constructii de cladiri pentru zone de servicii (Rev.2)
45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.11.2011
Durata: 60 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 7,500,000 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata;garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara tva;perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 de zile de la primirea acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2011 14:03
Vizionari 258