Lucrari de intretinere curenta a drumurilor judetene asfaltate
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Cod fiscal: 14372969, Adresa: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Timisoara, Telefon: 0040256-406558;0040256-498734, Fax: 0040256-241634
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon:+40 256498734, fax:+40 256241634, sediul autoritatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon:+40 256498734, fax:+40 256241634, sediul autoritatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
\"Lucrari de ?ntretinere curenta a drumurilor judetene asfaltate\"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
Contract de „Lucrari de ?ntretinere curenta a drumurilor judetene asfaltate : - Lot 1 : ?ntretinere acostamente ; - Lot 2 : ?ntretinere santuri si podete - Zona I ; - Lot 3 : ?ntretinere santuri si podete - Zona II ; - Lot 4 : ?ntretinere santuri si podete - Zona III ; - Lot 5 : ?ntretinerea zonei cu vegetatie (asigurarea esteticii rutiere) - Zona I ; - Lot 6 : ?ntretinerea zonei cu vegetatie (asigurarea esteticii rutiere) - Zona II ; - Lot 7 : ?ntretinerea zonei cu vegetatie (asigurarea esteticii rutiere) - Zona III ; a) Lucrari de constructie; b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor (perioada de garantie). Descrierea lucrarilor este disponibila ?n sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire. - valoarea totala minima estimata a acordurilor-cadru pe 7 loturi, cu o durata de 3 ani: 1.141.553,76 lei, exclusiv T.V.A.; - valoarea totala maxima estimata a acordurilor-cadru pe 7 loturi, cu o durata de 3 ani: 4.221.926,7 lei, exclusiv T.V.A. - valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de de 0 lei, respectiv 0%.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1,141,553.76 - 4,221,926.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare - Cuantumul garantiei de participare: 12.700 lei/lot1; 14.000 lei/ lot 2,3 si 4; 8.400 lei /lot 5, 6 si 7 (total: 79.900 lei/ 7 loturi); - perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor; - Modul de constituire (art.86 al. (1) din HG 925/2006): a) prin prezentarea unui instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original); b) prin virarea sumei ?n contul RO66TREZ6215006XXX000332, Trezoreria Timisoara, si prezentarea ordinului de plata, (cu conditia confirmarii ordinului de plata de catre banca p?na la data si ora deschiderii ofertelor). Garantia se va constitui ?n favoarea AC, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat. ?n cazul asocierii: sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare poate fi eliberata ?n numele ofertantului si ?ntr-o alta moneda, cursul comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei ?n SEAP. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004. ?n situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie - Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.; - Modul de constituire: se va specifica ?n cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia ?n care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante). Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Modalitatea de ?ndeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular C). 2. Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se ?ncadreaza ?n prevederile art. 69 ind. 1 din O.U.G. 34/2006 : Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular D). Persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante: Tatar Gheorghe, Iacob Ionela, Ignatoni Florin, Tudor Vilus, Tautu Lavinia. 3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 : Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de ?ndeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular E). 4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181: Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local, indiferent de cuantumul acestora (prin exceptie: se accepta prezentarea de documente care confirma reesalonarea datoriilor restante ale operatorului economic, emise de institutiile publice abilitate); Modalitatea de ?ndeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular F) - Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea datoriilor la bugetul general consolidat; documentele prezentate trebuie sa ateste ?ndeplinirea obligatiilor de plata scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (art. 112 din OG 92/2003); - Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor ?n a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local; documentele prezentate trebuie sa ateste ?ndeplinirea obligatiilor de plata scadente la data de ?nt?i a lunii urmatoare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (art. 113 din OG 92/2003). ?n masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006; ?n acest caz, se va prezenta certificatul pe care ?l detine operatorul economic (daca este cazul), nr. si data cererii depuse ?n vederea eliberarii certificatului. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. - pentru persoanele juridice rom?ne: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (datele si informatiile prezentate vor fi actuale la data limita de depunere a ofertelor); - Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are ?n obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea/activitatile supusa/supuse licitatiei (conform documentelor eliberate de catre O.R.C.). Pentru persoanele juridice/fizice straine Modalitatea de ?ndeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) Documentele, emise ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident, sa prevada minim urmatoarele informatii: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane ?mputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, si faptul ca nu sunt ?nscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare. - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic ?n curs. - Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013), corespunzatoare unui domeniu de activitatea ?n care se ?ncadreaza obiectul contractului (constructii drumuri), care trebuie sa fie egala sau mai mare de: Lot 1: 440.000 lei, Lot 2: 480.000 lei, Lot 3: 480.000 lei, Lot 4: 480.000 lei, Lot 5: 280.000 lei, Lot 6: 280.000 lei, Lot 7: 280.000 lei; - Completarea Formularului A (Informatii generale); - Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului (bilantul contabil: prescurtat, depus la organele competente, cu viza; balanta etc.) la data de: 31.12.2011 si 31.12.2012 si la 31.12.2013. - Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ?n limba rom?na ale documentelor solicitate.,- Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva. - Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Pentru a fi luata ?n considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, ?n mod legitim, ?ndeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. - Vor fi ?ndeplinite cerintele prevazute de art. 186 din OUG 34/2006 si art. 111 din HG 925/2006. - Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi ?ndeplinita de catre o singura persoana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista obligatiilor contractuale in desfasurare, daca este cazul (formular model). - Completarea Formularului G: Lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca a executat lucrari similare a caror valoare cumulata a fost de min.: Lot 1: 200.000 lei, Lot 2: 240.000 lei, Lot 3: 240.000 lei, Lot 4: 240.000 lei, Lot 5: 140.000 lei, Lot 6: 140.000 lei, Lot 7: 140.000 lei, la nivelul a cel putin 1 contract max. 2 contracte, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. - Experienta similara: - lucrari de natura si complexitate similara celor prevazute ?n caietul de sarcini; - Pentru lucrarile avute ?n vedere la ?ncadrarea ?n pragul valoric minim impus, se vor prezenta certificari de buna executie (emise de catre benficiarul lucrarii) care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca acestea au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit; - indiferent de data ?ncheierii contractului, vor fi luate ?n considerare numai lucrarile executate ?n ultimii 5 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor); - pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediu annual comunicat de BNR.,- Completarea Formularului I - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere; - Completarea Anexei la Formularul I: - Lista personalului/ organismului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant: - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: Anexa la formularul I, ?nsotita de documentele solicitate. Conditii minime obligatorii: - Vor fi inclusi cel putin urmatorii specialistii: - Sef de santier: - studii superioare constructii, specializarea: CFDP; experienta minima: 3 ani vechime ?n specialitatea studiilor; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul; - Responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de drumuri: atestat conform normelor ?n vigoare ?n domeniul: II-Constructii rutiere, drumuri si poduri; se vor prezenta: atestat, Legitimatie valabila cel putin la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (cf. Legii 10/1995 si Ord. MLPTL 777/2003), dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul; - Responsabil control calitate pentru lucrari de drumuri; se vor prezenta: dovada calitatii de responsabil CQ, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul; - Responsabil SSM: operatorul economic va indica (corespunzator modului ?n care este organizata activitatea de prevenire a riscurilor profesionale si protectie a lucratorilor la locul de munca ?n cadrul unitatii sale) persoana desemnata cu organizarea activitatilor de prevenire si protectie; se va prezenta: certificat absolvire curs/certificat de abilitare, dupa caz (cerintele prevazute de Legea 319/2006); dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul; - Va fi prezentat un raport de munca/colaborare pentru personalul implicat valabil cel putin la data limita de depunere a ofertelor. - Pentru “raport de colaborare” se accepta si forma: angajament de participare (formular prevazut ca model.) ?n cazul stabilirii ofertei ca fiind c?stigatoare, “raportul de colaborare” stabilit prin angajamentul de participare va ?mbraca o forma legala (contract de munca, de servicii etc.). - Ofertantul va face dovada faptului ca dispune de personalul necesar pentru realizarea corespunzatoare a contractului. - ?n cazul depunerii unei oferte comune: se va evidentia ?n mod clar personalul pus la dispozitie de catre fiecare operator economic, inclusiv personalul tehnic al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.,- Dotarea tehnica de care dispune ofertantul: - Completarea Formularului J: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; - Completarea Anexei la Formularul J: Lista privind cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Conditii minime obligatorii: - Ofertantul va face dovada faptului ca dispune (?n orice forma) de categoriile de echipamente tehnice, utilaje si instalatii folosite pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, mentionate ?n Anexa la Formularul J; - Se va prezenta: dovada disponibilitatii, prin orice mijloc de proba (?n copie). - Ofertantul trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere cu privire la faptul ca va dispune, pe durata de implicare a acestora ?n executia contractului, de dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate.,- Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva. - Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Angajamentul ferm al tertului sustinator, care trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, ?n mod legitim, ?ndeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare; vor fi ?ndeplinite cerintele prevazute de art. 190 din OUG 34/2006 si art. 11ind.1 din HG 925/2006. - Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi ?ndeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.,- Informatii privind subcontractantii. Se solicita completarea Formularului K; - pentru subcontractant: Formularul D; - Acordul/acordurile de subcontractare, care vor cuprinde ?n mod obligatoriu: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate). Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau ?n considerare pentru partea lor de implicare ?n contractul care urmeaza sa fie ?ndeplinit, daca sunt prezentate documente relevante ?n acest sens. Standarde de asigurare a calitatii: - Certificari valabile (cel putin la data limita de depunere a ofertelor), privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent) pentru un domeniu corespunzator obiectului contractului.,Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica ?n timpul ?ndeplinirii contractului de lucrari: - Certificari valabile (cel putin la data limita de depunere a ofertelor), privind implementarea sistemul de protectie a mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent) pentru un domeniu corespunzator obiectului contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.07.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.07.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2014 13:48
Vizionari 402