Lucrari de instalatii pentru cladiri
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL AIUD
Numar invitatie: 366131 / 20.10.2014
Denumire contract: Lucrari de instalatii pentru cladiri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
PENITENCIARUL AIUD
Cod fiscal: 24920627, Adresa: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Telefon: +40 0258861021, Fax: +40 0258863575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon:+40 0258861021, fax:+40 0258863575, persoana de contact:MIRCEA MIIHET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Romania, cod postal: 515200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Lucrari de instalatii pentru cladiri
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrarile care fac obiectul contractului constau in lucrari de instalatii electrice (lot1) si lucrari de instalatii curenti slabi (lot 2) la obiectivul de investitii pavilion administrativ conform necesita?ilor func?ionale ale cladirii restul lucrarilor fiind executate ?n regie proprie. Lot 1 valoare estimata cu cheltuieli diverse si neprevazute = 141282.26 lei – din care cheltuieli diverse si neprevazute: 5,00% ?i anume 7064.11 lei Lot 2 valoare estimata cu cheltuieli diverse si neprevazute = 165322.58 lei – din care cheltuieli diverse si neprevazute: 5,00% ?i anume 8266.13 lei Total valoare estimata cu cheltuieli diverse ?i neprevazute (lot 1 ?i lot 2 ) = 306604.84 lei - din care cheltuieli diverse ?i neprevazute : 5,00% ?i anume 15330.24 lei
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306,604.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoarea garantiei de participare este de: LOT 1 - 2600 lei conform anexei B LOT 2 - 3000 lei conform anexei B Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art.86 alin. ( 1 ) din H.G.925/2006; ?n cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul ?n care se va vira garantia de participare este RO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341, deschis la Trezoreria Aiud. Garantia de participare se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare ?n original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai t?rziu p?na la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; Ofertantii care vor constitui garantia de participare ?n conformitate cu prevederile art. 16 alin. 2 din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o ?ntreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr.9 – Declaratie privind ?ncadrarea ?n categoria IMM . Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP , ?n situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi constituita si ?n alta moneda dec?t lei. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare, echivalenta pentru garantia de participare depusa ?n alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile lucratoare.
Garantie de buna executie Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului, exclusiv T.V.A. Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor HG 1045/2011 pentru modificarea si completarea HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006. (formular nr. 1). Daca un grup de operatori econimici depune oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006. ( formular nr. 2 ) Daca un grup de operatori econimici depune oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului. Declaratiei privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. ( formular nr. 3 ) Declara?ia va fi prezentata at?t de subcontractant c?t ?i de ter?ul sus?inator. Persoanele cu functie de decizie: Nazare Valentin - director, Mihet Mircea – director adjunct economico-administrativ, Ovidiu Marginean – contabil sef, Sasu Mihaela – viza CFFP, Mataringa Lucian – sef serviciu logistica, Toma Florin – compartiment achizitii, Florea Victor – inginer constructor. Daca un grup de operatori econimici depune oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului. Certificatului de participare cu oferta independenta. ( formular nr. 4 ) Persoane juridice/fizice rom?ne: Certificatul constatator emis de ORC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, respectiv codul CAEN corespunzator obiectului contractului. Documentul va fi prezentat ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” cu semnatura si stampila. Certificatul constatator va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, documentul ?n original/copie legalizata. Daca un grup de operatori econimici depune oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza. Persoane juridice/fizice straine: Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) ?n original sau copie legalizata sau copie lizibila ,,conform cu originalul'' si traducere certificata ?n limba rom?na. Daca un grup de operatori econimici depune oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri a ofertantului globala (operator economic sau membrii asocierii ?mpreuna) pe ultimii trei ani financiari , 2011-2012-2013. Ofertantii vor utiliza ratele de schimb valutare medii anuale stabilite de Banca Nationala a Romanei – www.bnr.ro Operatorul economic are obligatia de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare (anexate formularului 5) ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca cerinta minima pentru experienta similara in ultimii 5 ani ducerea la bun sfarsit a lucrarilor similare la nivelul unui contract Se vor depune: 1 - Formularul 7 – Lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani. 2 – Lista lucrarilor executate ?n ultimii 5 ani va fi ?nsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile de buna executie vor indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit. Daca un grup de operatori econimici depune oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului. Se solicita ca cerin?a minima pentru experien?a similara ducerea la bun sf?r?it, ?n ultimii 5 ani cel pu?in a unui contract av?nd ca obiect execu?ia unei lucrari similare. Daca un grup de operatori econimici depune oferta comuna, aceasta cerin?a va fi ?ndeplinita ?n totalitate de c?tre unul dintre membrii asocierii.,Ofertantul trebuie sa dispuna de un minim de resurse umane considerate ca fiind strict necesare ?ndeplinirii ?n bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale ?n ?ndeplinirea contractului) astfel: a) Sef santier (absolvent al unei institutii de ?nvatam?nt superior ?n domeniul de specialitate instalatii ?n constructii cu diploma de licenta) cu experienta pe pozitie similara. b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, ?n domeniul instalatii de apa potabila conform Legii 10/1995. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificate din alt stat nu se va impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut de autoritatile romane la momentul depunerii ofertelor/candidaturilor. c) Responsabil tehnic cu calitatea , cu experienta pe o pozitie similara ?n minim 1 contract similar. Este permis personal cu angajament de participare conform prevederilor art.188 alin 3din OUG 34/2006. Se vor atasa: Formularul nr. 8 – Informatii generale privind personalul de care dispune. – Se vor ata?a CV-uri ale personalului de conducere, a ?efului de ?antier, a controlorului de calitate. - Pentru RTE se va anexa copia atestatului – conform: legii nr. 10/1995 privind calitatea ?n construc?ii, HG nr.925/1995 ?i ordin nr.777/2003, iar pentru CQ decizia de numire. - Se va face dovada dispunerii de personal autorizat ANRE pentru execu?ia instala?iilor electrice, instala?iilor de gaze naturale conform: legii energiei electrice ?i a gazelor naturale nr. 123/2012, ordin nr. 11/2013 . - Dupa caz angajament privind sustinerea tehnica si profesionala formular C14. Informa?ii privind subcontractan?ii Se va complecta formularul C12. Daca este cazul ofertantul are obliga?ia de a preciza partea/par?ile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procntul din valoarea contractului de lucrari care va fi ?ndeplint de catre subcontractan?ii ?i datele de recunoa?tere ale subcontractan?ilor propu?i. Pentru personalul cheie din cadrul contractului care nu este angajat al ofertantului, se va ata?a formularul C16. Daca un grup de operatori econimici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obliga?ia de a prezenta documentele solicitate. Cerin?a minima privind asigurarea cu personal calificat se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Ofertantul trebuie sa detina certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru activitatea care face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin certificatul vor prezenta documente/dovezi care confirma respectarea standardului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.11.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2014 07:15
Vizionari 354