Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari de executie pentru: Reamenajarea si Modernizarea Parcului Copiilor ION CREANGA

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 229 , Tel. 0256-408367 , In atentia: Ec.Lucretia Schipor , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: 0256-408477/204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Lucrari de executie pentru : Reamenajarea si Modernizarea Parcului Copiilor \"ION CREANGA\" , Timisoara

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Parcul Copiilor Timisoara in perimetrul: str.Martir Leontina Banciu, Ludwig von Beethoven,B-dul Michelangelo, Canal Bega

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii: Reamenajarea si Modernizarea Parcului Copiilor „ION CREANGA”, Timisoara se va realiza în conformitate cu cerintele din caietele de sarcini.



Valoarea estimata fara TVA: 10,347,344.53 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)

37535200-9 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)

45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)

45215500-2 - Toalete publice (Rev.2)

45232120-9 - Lucrari de irigatie (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2011

Durata: 11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Durata contractului de achizitie publica : minim 6 luni - maxim 11 luni

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Garantia de participare este de 150.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

23.02.2011 10:15

Vizionari 284