Lucrari de executie pentru: Reamenajarea si Modernizarea Parcului Copiilor ION CREANGA
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 229 , Tel. 0256-408367 , In atentia: Ec.Lucretia Schipor , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: 0256-408477/204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de executie pentru : Reamenajarea si Modernizarea Parcului Copiilor \"ION CREANGA\" , Timisoara
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Parcul Copiilor Timisoara in perimetrul: str.Martir Leontina Banciu, Ludwig von Beethoven,B-dul Michelangelo, Canal Bega
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii: Reamenajarea si Modernizarea Parcului Copiilor „ION CREANGA”, Timisoara se va realiza în conformitate cu cerintele din caietele de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 10,347,344.53 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
37535200-9 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45215500-2 - Toalete publice (Rev.2)
45232120-9 - Lucrari de irigatie (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2011
Durata: 11 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Durata contractului de achizitie publica : minim 6 luni - maxim 11 luni
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare este de 150.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 10:15
Vizionari 284