Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari de executie pentru

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



JUDETUL TIMIS

Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300034 , Romania , Punct(e) de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN , Tel. 0256406425 , In atentia: Compartimentului Achizitii Publice , Email: raluca.muresan@cjtimis.ro , Fax: 0256406424 , Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Lucrari de executie pentru \"Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Timis-Depozit de deseuri nepericuloase comuna Ghizela, jud. Timis\"

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: extravilan comuna Ghizela, jud. Timis, in estul localitatii Sanovita

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Depozitul propriu-zis,suprafata totala:59,80 ha;suprafata celulei de depozit:7,01 ha.Lucrarile constau in:depozitul propriu-zis,cladire administrativa,statie de sortare,statie de compostare,statii de epurare,gospodarie apa,drum acces de 2,35 km,conducta de refulare 9 km.



Valoarea estimata fara TVA: 29,565,790 EUR

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45222100-0 - Uzina de tratare a deseurilor

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.09.2008

Durata: 14 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Informatii suplimentare se pot obtine la CONSILIUL JUDETEAN TIMIS,Bd. Revolutiei din 1989 nr.17,Timisoara,jud.Timis,Romania,Compartimentul Achizitii Publice,tel:0040/256/406425,0040/256/406416,fax:0040/256/406424,email:raluca.muresan@cjtimis.ro,marieta.mateescu@cjtimis.ro

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Proiect intentionat a se finanta prin Programul Operational Sectorial de Mediu din Fondul European de Dezvoltare Regionala,bugetul de stat si bugetul judetului Timis.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect intentionat a se finanta prin Programul Operational Sectorial de Mediu din Fondul European de Dezvoltare Regionala.

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

25.07.2008 10:09
Vizionari 363