Lucrari de executie pentru
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300034 , Romania , Punct(e) de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN , Tel. 0256406425 , In atentia: Compartimentului Achizitii Publice , Email: raluca.muresan@cjtimis.ro , Fax: 0256406424 , Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de executie pentru \"Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Timis-Depozit de deseuri nepericuloase comuna Ghizela, jud. Timis\"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: extravilan comuna Ghizela, jud. Timis, in estul localitatii Sanovita
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Depozitul propriu-zis,suprafata totala:59,80 ha;suprafata celulei de depozit:7,01 ha.Lucrarile constau in:depozitul propriu-zis,cladire administrativa,statie de sortare,statie de compostare,statii de epurare,gospodarie apa,drum acces de 2,35 km,conducta de refulare 9 km.
Valoarea estimata fara TVA: 29,565,790 EUR
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45222100-0 - Uzina de tratare a deseurilor
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.09.2008
Durata: 14 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine la CONSILIUL JUDETEAN TIMIS,Bd. Revolutiei din 1989 nr.17,Timisoara,jud.Timis,Romania,Compartimentul Achizitii Publice,tel:0040/256/406425,0040/256/406416,fax:0040/256/406424,email:raluca.muresan@cjtimis.ro,marieta.mateescu@cjtimis.ro
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect intentionat a se finanta prin Programul Operational Sectorial de Mediu din Fondul European de Dezvoltare Regionala,bugetul de stat si bugetul judetului Timis.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect intentionat a se finanta prin Programul Operational Sectorial de Mediu din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2008 10:09
Vizionari 363