Lucrari de executare a centralei de producere a energiei electrice din surse regenerabile
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)
Numar invitatie: 366779 / 31.10.2014
Denumire contract: Lucrari de executare a centralei de producere a energiei electrice din surse regenerabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)
Cod fiscal: 4121927, Adresa: B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Curtea de Arges, Telefon: +40 248721033, Fax: +40 248721107
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon:+40 248721033, fax:+40 248721107, Registratura;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Curtea de Arges - Sala de consiliu;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Lucrari de executare a centralei de producere a energiei electrice din surse regenerabile
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrari de executare a unui parc fotovoltaic pentru producerea energiei electrice din resusrse regenerabile prin utilizarea panourilor fotovoltaice cu concentrare. Lucrarile care trebuie realizate presupun instalarea unui numar de 19 module fotovoltaice cu concentrare precum si constructiile, instalatiile si dotarile aferente tenologiei, conform caietului de sarcini. Valoarea estimate a contractului de achizitie publica este formata din: 1. Valoarea aferenta lucrarilor prevazute prin caietul de sarcini (cap.1.2, cap.1.3, cap. 4, cap. 5.1 din Devizul general al lucrarii) in suma cumulata de 14.819.806,12 lei,fara TVA; 2. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute (cap. 5.3 din devizul general al lucrarii) in suma de 0,3%, respectiv 43.564,76 lei, fara TVA;
II.1.6) CPV: 45251100-2 - Lucrari de constructii de centrale electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14,863,370.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 296.000 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (in contul RO49TREZ0485006XXX000080, CUI 4121927) sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare in copie (pentru viramente) sau in original (pentru instrumente bancare sau de asigurare) va fi trimisa autoritatii contractante, astfel ?nc?t sa ajunga p?na cel mai t?rziu ?n data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, la sediul UAT Municipiul Curtea de Arges (Loc. Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr. 99, Judetul Arges). Nota1: garantia de participare se va retine ofertantului in cazul in care: (1) revoca oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; (2) fiind declarat c?stigatorul procedurii,refuza sa semneze contractul ?n termenul stabilit; (3) fiind declarat c?stigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului. Nota2: pentru o evaluare si raportare unitara, in cazul in care garantia va fi depusa intr-o alta valuta, echivalenta sa va face la cursul BNR stabilit pentru cea de a cincea zi inaintea datei limita de depunere a ofertelor care a fost stabilita in invitatia de participare.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului (fara TVA) si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006 - actualizata, agreata de ambele parti, la momentul semnarii contractului. In cazul in care se va opta pentru constituirea garantiei prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar retinerile se vor efectua in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3) din HG 925/2006-actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art. 180din OUG34/2006) completata ?n conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare – ?n original; 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 completata ?n conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. – ?n original; 3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat – ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; 4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala– ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formular C din sectiunea Formulare – ?n original. 6. Declaratie pe proprie raspundere, ?n temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata ?n conformitate cu Formularul D din sectiunea Formulare. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:Primar–Nicolae Diaconu,Viceprimar–Cristian Mitrofan,Secretar–Radu Chirca,Director economic–Gheorghe Florescu, CONSILIERI LOCALI: ALECSEI GHEORGHE, BONCEA GHEORGHE, CARUNTU LUCA-MARIAN, DEACONU MARIUS, DUMITRACHE STEFAN, GHITA IOAN, IORDACHESCU GHEORGHE, JUBLEANU GABRIEL, NASTEA MIHAITA, NEDELCU NICOLAE, PANTURESCU CONSTANTIN, POPA GHEORGHE, POPESCU SILVIU, SABIE VASILE, SERBAN ION, STANCA CONSTANTIN, SUHAN VICTOR; Nota 1: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Astfel, pentru a fi valabile, din certificatele constatatoare trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu figureaza cu obligatii scadente neachitate la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Nota 2: In masura in care procedura de emitere a certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si/sau a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale nu permite ca pana la data depunerii ofertelor sa prezinte situatia din nota 1, ofertantul are posibilitatea de a depune o declaratie pe proprie raspundere (Formularul E din Sectiunea Formulare), conform cu prevederile art. 11 alin(4) din HG 925/2006 actualizata, semnata de reprezentantul legal prin care confirma ?ndeplinirea acestor obligatii de plata. ?n cazul ?n care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ?i revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, p?na la data adoptarii deciziei de atribuire. Nota 3: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctul 3 si 4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine a ofertantului. In acest caz documentele trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora, in limba romana. Nota 4. In cazul in care ofertantul a depus copii cu mentiunea "conform cu originalul" ale documentelor de la pct. 3 si 4 din prezenta sectiune, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de a lua orice decize referitoare la atribuirea contractului, originalele sau copii legalizate ale acestor documente. Neprezentarea acestora, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit b) din HG 925/2006); Nota 5: In cazul unui tert sustinator acesta va depune declaratii pe prorie raspundere din care reiese ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). De asemenea, tertul sustinator va prezenta declaratia sa solicitata la pct. 6 din prezenta sectiune III.2.1.a), privind faptul ca nu se afla in situatia unui conflict de interese, conf.art. 2 alin (3^1) din HG 925/2006-actualizata; 1) Ofertantii vor prezenta un Certificat constatator, ?n original sau copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informatii cu privire la domeniul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din continutul certificatului, trebuie sa rezulte faptul ca domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa corespunda cu obiectul contractului aferent prezentei proceduri; 2) In conformitate cu prevederile Legii 123/2012 si a Ordinului ANRE nr. 23/2013, ofertantii trebuie sa faca dovada atestarii Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE) tip C2A sau echivalent care sa certifice capabilitatea de a efectua lucrarile de constructii si instalatii electrice ce fac obiectul contractului, sau echivalentul acesteia potrivit reglementarilor nationale, europene sau internationale aplicabile in tara de origine, in cazul persoanelor juridice straine. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, fiecare membru al grupului (asociat/subcontractant) trebuie sa detina atestarea ANRE pentru partea de contract pe care o realizeaza, dupa caz. Nota1: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, in cazul in care documentele solicitate in aceasta sectiune au fost prezentate in copie conform cu originalul, sa solicite, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentelor solicitate mai sus ?n original sau copie legalizata. Nota2: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate mai sus, emise de autoritatatile competente din statul de origine a ofertantului. Nota3: In cazul operatorilor economici rezidenti in alte state ale UE, se vor prezenta copii ale certificatelor de rezidenta fiscala (valabile pentru anul in curs), necesare identificarii acestora si evitari dublei impuneri, conform normelor in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati (2011,2012,2013) trebuie sa fie cel putin 28.000.000 lei. Se vor prezenta documente relevante ce sustin cele declarate cum ar fi bilanturi contabile aferente, vizate si inregistrate de organele competente (in copie cu mentiunea "conform cu originalul")sau alte documente care pot sustine nivelul cifrei de afaceri globale declarate.,Operatorul economic caruia i se va atribui contractul va trebui sa detina asigurari a caror sfera de acoperire sa cuprinda atat santierul si lucrarile care fac obiectul contractului cat si utilajele si personalul implicat in executia acestor lucrari. In acest sens operatorii economici ofertanti vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere (model propriu) privind angajamentul incheierii acestei/acestor polite de asigurare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic ofertant trebuie sa faca dovada detinerii unei experiente similare prin ducerea la bun sfarsit, in ultimii 5 ani (calculat de la data limita de depunere a ofertelor) a unor lucrari similare in valoare cumulata de minim 14.000.000(exclusiv TVA) la nivelul a maxim 3 contracte. Acestia vor prezentarea lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare cumulata de minim 14.000.000 (exclusiv TVA) la nivelul a maxim 3 contracte, insotita de certificari de buna executie/ documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie/copii dupa partile relevante ale contractelor care dovedesc experienta similara (prin care sa se confirme executarea de lucrari similare), continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada ?n care s-a realizat contractul; valoarea contractului si orice alte informatii relevante ce pot dovedi indeplinirea prezentei conditii. Pentru conversia din alte valute se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pe www.bnr.ro”,Operatorii economici trebuie sa faca dovada unui responsabil/organism tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de acestia in special pentru asigurarea controlului calitatii (CQ). Persoana propusa poate fi angajat propriu sau colaborator. Se solicita ca ofertantii sa dispuna de cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ(inginer/subinginer constructor, care a parcurs un program de pregatire in domeniul managementului calitatii. Aceasta cerinta se poate indeplini prin prezentarea formularului E2 impreuna cu CV-ul responsabilului cu controlul calitatii CQ propus insotit de certificari relevante privind absolvirea de cursuri de management in domeniul calitatii Cod COR 325701 (sau echivalent). In cazul in care asigurarea calitatii se va face prin implicarea unui organism tehnic de specialitate, ofertantul trebuie sa prezinte relatia contractuala/angajamentul cu acest organism, impreuna cu documente care dovedesc detinerea de catre organismul tehnic de specialitate a personalului specializat necesar ?ndepliniri sarcinilor asumate,conform cerintelor prezentului paragraf.,Operatorii economici trebuie sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Ofertantii trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului(angajati proprii sau colaboratori), respectiv: a) Un Manager implementare proiect constructii - cu o experienta profesionala generala de minim 5 ani, care a absolvit un curs de management de proiect (Cod COR 242101-sau echivalent) si care a fost implicat cel putin intr-un proiect in care a avut atributii de manager de proiect (fara a conditiona de domeniul obiectului contractului); b) Un Responsabil tehnic cu executia (constructii) - expert care detine o autorizare emisa de MDRAP ?n domeniul executiei lucrarilor de constructie-domeniul I conf. HG 925/1995, valabila la data limita de depunere a ofertelor; c) Un Responsabil tehnic cu executia (electrice) - expert care detine un atestat emis conf. Ordn ANRE nr.11/2013, valabil la data depunerii ofertelor, pentru domeniul instalatii electrice; d) Un specialist electrician - expert care detine o autorizare ANRE grad IIIB,conform prevederilor legale in vigoare, valabila la data limita de depunere a ofertelor; e) Un Sef santier - specialist care a parcurs un program de pregatire profesionala ?n acest domeniu(Cod COR 132308-sau echivalent); Pentru expertul a) – Manager implementare, specializarea se poate dovedi prin Curriculum Vitae. CV-ul trebuie completat integral si cu toate informatiile relevante care pot recomanda persoana pentru atributiile pe care le va avea ?n derularea contractului. CV-ul va fi stampilat pe fiecare pagina si va fi semnat de catre reprezentantul autorizat sa angajeze ofertantul ?n contract. CV-ul va fi ?nsotit de copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate ?n CV pentru conditia solicitata mai sus, inclusiv, dupa caz, copii ale referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata ?n CV. Pentru expertul b) si c) (RTE) si d) (electrician) prezentarea unui CV este optionala. Pentru expertii b) si c) (RTE) si d) (electrician) se vor prezenta suplimentar copii dupa certificarile/autorizarile care atesta ?ndeplinirea conditiilor cerute de lege pentru exercitarea activitatii pentru care acestia au fost propusi. Aceste documente trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Recomandam ca toti expertii propusi in cadrul ofertei sa fie vorbitori de limba romana. In caz contrar, ofertantul isi asuma obligatia punerii la dispozitia autoritatii contractante a unui interpret de fiecare data cand se considera necesar. Nota: In cazul in care ofertantii vor prezenta experti straini pentru care s-au solicitat atestari/autorizari [expertii de la pct. b), c) si d)] acestia vor prezenta documentele echivalente emise in tarile in care acestia isi desfasoara activitatea. Conform art.23 alin(3) din Instructiunea ANRMAP nr.1/2013 publicata in M.O. partea I nr. 371/21.06. 2013, operatorul economic trebuie sa intreprinda, acolo unde legislatia nationala impune, demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului de achizitie publica atestatul recunoscut de autoritatile romane.,Operatorii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun acestia pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se impune ca operatorii economici ofertanti sa prezinte faptul ca dispun de cel putin urmatoarele echipamente/utilaje strict necesare pentru indeplinirea contractului: - un incarcator rotativ multifuncitonal cu brat telescopic echipat cu furci, platforma, cupa de constructii fara dinti, vinci hidraulic - un buldoexcavator min 110 CP Se va prezenta formularul K irpeuna cu anexa sa, insotit de documente care pot dovedi disponibiltatea acestor echipamente cum ar fi angajamente, contracte de achizitie, inchiriere, leasing, sau orice alt document similar,Operatorii economici trebuie sa prezinte efectivele medii ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere din ultimiii 3 ani. Se va prezenta fomularul J insotit de CV-urile aferente personalului de conducere,Operatorii economici vor prezenta informatii privind partea din contract pe care eventual au intentia sa o subcontracteze. In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006,impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/2006. Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare. Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art. 11 alin (7) din HG 925/2006- actualizata Operatorii economici interesati trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem de management al calitatii de tip ISO 9001 sau echivalent, valabil pentru activitatile/domeniile ce au corespondent in obiectul contractului. In cazul unei asocieri, se va face dovada implementarii sistemului de management al calitatii pentru toti membrii, conformitatea acestora fiind stabilta in raport cu activitatile contractului asumate in cadrul asocierii. Se vor prezenta certificate din seria ISO 9001 sau certificate echivalente. Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert. Toate documentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie, cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.,Operatorii economici interesati trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem al managementului de mediu de tip ISO 14001 sau echivalent valabil pentru activitatile/domeniile ce au corespondent in obiectul contractului In cazul unei asocieri, se va face dovada implementarii sistemului de management al mediului pentru toti membrii asocierii, conformitatea urmand a se stabili in raport cu activitatile contractului asumate in cadrul asocierii. Se vor prezenta copii dupa certificate din seria ISO 14001 sau certificate echivalente. Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert. Toate documentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie, cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.11.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.11.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2014 10:00
Vizionari 391