LUCRARI DE CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM NORMAL ELISENI
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SCOALA GIMNAZIALA BEM JOZSEF SECUIENI
Cod fiscal: 13398758, Adresa: Secuieni nr. 39, Secuieni, Telefon: +40 0266244752, Fax: +40 0266244752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Secuieni nr. 39, Secuieni, Romania, cod postal: 537290, telefon:+40 0266244752, fax:+40 0266244752, persoana de contact:Rezi Erika Gabriella
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Secuieni, nr. 39
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
LUCRARI DE CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM NORMAL ELISENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM NORMAL ELISENI CONFORM CAIET DE SARCINI SI DOCUMENTATIEI ANEXATE
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 792,051 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoarea garantiei de participare este de 15841 lei . Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Garantia de participare se va constitui ?n conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; 4. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai t?rziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor. 5. Dovada constituirii garantiei de participare ?n original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai t?rziu la data si ora limita de deschidere ofertelor; 6. Ofertantii care vor constitui garantia de participare ?n conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o ?ntreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 19 - Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria IMM. IMM beneficiaza de reducere cu 50%. 7. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie se va constitui ?n procent de 5 %, din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. 2. Modul de constituire: a) prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, ?ntr-un cont deschis de ofertantul c?stigator la o unitate a Trezoreriei Statului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare cu respectarea HG 1045/2011. b) printr-un instrument de garantare emis ?n cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari ?n cond. art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. c) Autoritatea contractanta va restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. NOTA: IMM beneficiaza de reducere cu 50%. Ofertantii care vor constitui garantia de buna executie ?n conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o ?ntreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 19 - Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire B.1.a) Se va atasa: Fromularul nr. 1 – Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul), completat in original. B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere a ofertelor. B.1.2) Operatorii economici nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. NOTA: Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in procedura. Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de indeplinire B.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 – Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original. Formularul nr. 2 – Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit.c)1 si lit d) din OUG nr. 34/2006 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul), completat in original. Cerinta nr.3 A.3) Operatorii economici vor certifica faptul ca participarea este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta. Modalitatea de indeplinire B.3) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original. Cerinta nr.4 A.4) Operatorii economici trebuie sa certifice ca nu se ?ncadreaza ?n prevederile art. 69`1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Nota: Persoanele care detin functie de decizie ?n cadrul Autoritatii Contractante ?n ceea ce priveste procedura de atribuire sunt :Director Rezi Erika Gabriella, membrii Consiliului de Conducere : Demeter Eva, Rozsa Ibolya, Buzogany Elisabeta,Nagy Karoly, Ban Eva, Jakab Borika, Ballo Zoltan, Babi Emese Carmen. Modalitatea de indeplinire B.4) Se va completa Formularul nr. 4 – Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006, completat in original. Formularul nr. 4 – Declaratie privitoare la prevederile art. 69`1 din OUG 34/2006 se solicita si subcontractantului/tertului sustinator (daca este cazul), completat in original. B.2.b.I) Persoanele juridice rom?ne vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia. Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara ?n care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare din tara ?n care este stabilit. Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa achitarea obligatiilor exigibile la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul insotite de traducere autorizata in limba romana. Nota: In cazul in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, se poate depune o declaratie pe proprie raspundere - – Declaratie privind ?ndeplinirea cerintelor de calificare, insotit de anexa 1 portivit art.11, alin. 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. . Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, se cumuleaza. Cerintele privind standardele de calitate si de protectia mediului se indeplinisc individual de fiecare membru al asocieriii pentru partea din contract pe care o realizeaza( conform Ordin 509/2011 anexa 2, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.A.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal ?nregistrati. Modalitatea de indeplinire B.1.a) Se va atasa Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, emis de ORC, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b. codul unic de inregistrare c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati(adresa); d. structura actionariatului; e. numele reprezentantilor legali f. domeniile de activitate - principal si secundare g. situatia actuala a societatii Informatiile cuprinse ?n acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila. B.2.a) Se vor atasa copii si traducere certificata ?n limba rom?na, dupa documentele care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice rom?ne si in traducere autorizata ?n limba rom?na, emise de autoritatile competente din tara ?n care ?si are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, ?n conformitate cu tara de origine / tara ?n care operatorul este stabilit/ are sediul principal. Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata. Nota: ?n cazul asocierii unui grup de operatori economici ?n scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (?nregistrare) trebuie sa fie ?ndeplinite de fiecare asociat ?n parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.584.102 lei sau echivalentul sumei la cursul mediu anual valuta/lei comunicat de BCE pentru cei trei ani,respectiv 2013,2012,2011. Operatorii economici trebuie sa mentioneze ca in cazul in care oferta este castigatoare vor incheia o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii ?mputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum sidaunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare cumulata de minim 792.051 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric impus. Pentru echivalenta leu/valuta se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru cei trei ani,respectiv 2013,2012,2011.Se va atasa Formularul nr.9 – Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. A.2) Operatorul economic va dovedi ca are ?n proprietate/ dispune de cel putin urmatoarele echipamentele/ utilajele/autovehiculele: - autobasculante, buldozer, excavator, clindru compactor, ;,Informatii privind resursele umane Formularul nr.10 – Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formularul nr.10 - Personal responsabil pentru indeplinirea contractului A.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare ?ndeplinirii contractului: - sef santier - studii superioare in inginerie - specializarea constructii civile - inginer/subinginer - studii superioare in inginerie - specializarea constructii civile - responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform art. 14 alin. (2)din Legea 10/1995 care nu trebuie sa prezinte CV - CQ cu decizie de numire - responsabil SSM - personal muncitor de specialitate Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului Dovada experienei profesionale se va face cu decizii de numire si/sau adeverinte sau alte documente eliberate de societatea care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata ?n CV-ul acesteia. Declaratie disponibilitate -Formular 11; Formularul nr. 10 – Angajamentul ofertantului privind resursele umane. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului,respectiv pentru activitati ce fac obiectul contractului. Nu se accepta certificat ?n curs de atestare. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta,Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere a ofertelor, ?n domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat ?n curs de atestare. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in unctie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.09.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.09.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2014 13:14
Vizionari 412