Lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului de Obstetrica si Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408453 , In atentia: Petricescu Calin , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului \"Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului de Obstetrica si Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara\", cod SMIS 26136
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Ambulatoriul de Obstetrica si Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Executia de lucrari de constructii si instalatii, in conformitate cu cerintelor impuse prin Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1,765,728.91 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.09.2014
Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
In baza contractului se vor efectua lucrari in conformitate cu cerintele impuse prin Caietul de Sarcini ce va fi atasat Invitatiei de Participare.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013; Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale; Domeniul major de interventie 3.1 \"Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate\"
VI.2) Alte informatii
Procedura aplicata - cerere de oferta, criteriul de atribuire - pretul cel mai scazut. Autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene prevazute de legislatie.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2014 10:07
Vizionari 314