Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului de Obstetrica si Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408453 , In atentia: Petricescu Calin , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului \"Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului de Obstetrica si Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara\", cod SMIS 26136

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Ambulatoriul de Obstetrica si Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Executia de lucrari de constructii si instalatii, in conformitate cu cerintelor impuse prin Caietul de Sarcini



Valoarea estimata fara TVA: 1,765,728.91 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)

45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.09.2014

Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

In baza contractului se vor efectua lucrari in conformitate cu cerintele impuse prin Caietul de Sarcini ce va fi atasat Invitatiei de Participare.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013; Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale; Domeniul major de interventie 3.1 \"Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate\"

VI.2) Alte informatii

Procedura aplicata - cerere de oferta, criteriul de atribuire - pretul cel mai scazut. Autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene prevazute de legislatie.

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

07.07.2014 10:07
Vizionari 314