Lucrari de constructii pentru extindere si reparatii in regim de urgenta la retele termice in Ramnicu Valcea, Olanesti si Calimanesti
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
CET GOVORA S.A
Cod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Lucrari de constructii pentru extindere si reparatii in regim de urgenta la retele termice in Ramnicu Valcea, Olanesti si Calimanesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
Se vor executa in principal lucrari de constructii conform Lista de cantitati din anexa , dupa cum urmeaza : spart beton, asfalt,sapatura de pamant, umplutura cu nisip, pamant, construire camine de vizitare din beton, boltari, caramida, preparat si turnat beton , refacere spatii verzi , gazon , plantare arbusti , etc. Toate materialele necesare executiei lucrarilor revin in sarcina executantului. Pentru lucrarile de reparatii in regim de urgenta executantul are obligatia sa intervina in maxim doua ore de la comunicarea avariei de catre achizitor, la orice ora si in orice zi din an (inclusive sambata , duminica , sarbatori legale si religioase), in oricare din cele trei localitati, simultan la una sau mai multe avarii . Intrucat se vor executa lucrari de reparatii in regim de urgenta (cantitatile fiind estimative pentru durata acordului-cadru) si nu dupa un proiect tehnic care sa contina un deviz general , nu sunt incidente prevederile art. 29 alin. 2 indice 1 din OUG 34/2006, respectiv nu se va aplica la valoarea estimata cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45232000-2 - Lucrari auxiliare pentru conducte si cabluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266,666.66 - 800,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoare:12.000 lei. Perioada de valabilitate: 2 luni de la data limita de primire a ofertelor. Se constituie prin virament bancar (RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. NOTA : Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat (3) si aliniat (4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va scana si transmite in SEAP , cu semnatura electronica si va fi prezentata si in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare. In situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, sau contestatorul isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta de art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA) Modul de constituire a garantie de buna executie: -Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract; - Retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, cu respectarea HG 1045/2011. Ofertantul va preciza modalitatea agreata de constituire a garantiei de buna executie in anexa la Formularul 10 C.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12 A - Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12 B - Participarea la procedura ?n concordanta cu regulile de concurenta – Formular 20 - Evitarea conflictului de interese – Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular C In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General – dr.ing. Mihai Balan Director Economic – ec. Constantin Lapadat Director Termoficare Urbana –ing.Ion Coclet Sef Serviciu Achizitii Publice-ing. Livia Coclet Sef Serviciu Tehnic Termoficare – ing. Ion Jitia Serviciul Tehnic Termoficare-sing. Alexandru Lita Compartiment Juridic – cs. jr. Radu Tenea Serviciul Financiar-ec. Constantin Pirvu Serv. Achizitii Publice-cons.jr. Marius Tanasie Serv.Achizitii Publice-sing. Minodora Balasete Serviciul Achizitii Publice-ec. Codruta Avan Membri in Consiliul de Administratie - Iustin Predescu, Eugen- Costinel Mihalache, Marius-Eugen Andronie, Jean Decuseara, Eftimie Ghermac, Daniela Otesanu. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe l?nga Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata , in termen de 3 zile lucratoare de la data notificarii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara dovedita prin: - lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, raportati la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioada de executie si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Lista va contine un contract executat pentru lucrari similare in valoare de minim 260.000 lei si va fi insotita de certificari de buna executie .,Dotari tehnice necesare pentru executarea lucrarilor Se solicita ca si dotari specifice necesare pentru executia de astfel de lucrari, cel putin: freza de taiat beton / asfalt, motocompresor cu pickhamer, sau similar, buldoexcavator , mijloc de transport auto, compactor mecanic/manual etc. Dotarile mentionate pot fi in proprietatea,inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie.,Informatii privind personalul angajat. Ofertantul va face dovada ca poate sa asigure forta de munca din punct de vedere numeric si al calificarii si experientei necesare executarii contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are un numar suficient de angajati care sa fie disponibilizat prompt (in termen de maxim 2 ore de la comunicarea avariei), in oricare din cele trei locatii ale lucrarilor si in orice zi a saptamanii(inclusiv sambata, duminica si sarbatori legale). De asemenea ofertantul va demonstra ca are capacitatea de a asigura interventia la una sau mai multe avarii simultane in locatiile date. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 2 luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2014 13:21
Vizionari 445