Lucrari de constructii pentru consolidarea si restaurarea Ansamblului Maria Radna
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
EPISCOPIA ROMANO - CATOLICA TIMISOARA
Adresa postala: str.Augustin Pacha nr.4 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300055 , Romania , Punct(e) de contact: Biroul EIP Piata Regina Maria nr.1 300004 Timisoara , Tel. +40 737040885 , In atentia: Carmen Palko - Responsabil Tehnic , Email: implementareradna@dioecesistm.ro , Fax: +40 256221069 , Adresa internet (URL): www.dioecesistm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de cult
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de constructii pentru consolidarea si restaurarea Ansamblului Maria Radna
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Basilica Maria Radna, Piata Avram Iancu nr.1, 315401 Lipova, jud.Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Consolidarea si restaurarea Ansamblului Maria Radna si adaptarea la utilizarea contemporana in vederea includerii in circuitul turistic
Valoarea estimata fara TVA: 31,655,438 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45111200-0 - Lucrari de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.03.2012
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
OBIECTE SUPLIMENTARE VOCABULAR PRINCIPAL : 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2),45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2),42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)(vocabular suplimentar EA12), 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din FEDR, Bugetul National si bugetul propriu al achizitorului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, AXA PRIORITARA 5, D.M.I. 5.1, Proiectul \"DEZVOLTAREA TURISMULUI CULTURAL IN REGIUNEA VEST PRIN RENOVAREA SI INCLUDEREA IN CIRCUITUL TURISTIC A BISERICII SI MANASTIRII MARIA RADNA \" COD SMIS 16543
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: http://www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: http://www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: http://www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 21:51
Vizionari 335