Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari de constructii pentru consolidarea si restaurarea Ansamblului Maria Radna

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



EPISCOPIA ROMANO - CATOLICA TIMISOARA

Adresa postala: str.Augustin Pacha nr.4 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300055 , Romania , Punct(e) de contact: Biroul EIP Piata Regina Maria nr.1 300004 Timisoara , Tel. +40 737040885 , In atentia: Carmen Palko - Responsabil Tehnic , Email: implementareradna@dioecesistm.ro , Fax: +40 256221069 , Adresa internet (URL): www.dioecesistm.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Unitate de cult

Activitate (activitati)

- Recreere, cultura si religie

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Lucrari de constructii pentru consolidarea si restaurarea Ansamblului Maria Radna

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Basilica Maria Radna, Piata Avram Iancu nr.1, 315401 Lipova, jud.Arad

Codul NUTS: RO421 - Arad

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Consolidarea si restaurarea Ansamblului Maria Radna si adaptarea la utilizarea contemporana in vederea includerii in circuitul turistic



Valoarea estimata fara TVA: 31,655,438 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)

45111200-0 - Lucrari de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)

45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)

45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)

45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.03.2012

Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.8) Informatii suplimentare

OBIECTE SUPLIMENTARE VOCABULAR PRINCIPAL : 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2),45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2),42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)(vocabular suplimentar EA12), 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Contractul este finantat din FEDR, Bugetul National si bugetul propriu al achizitorului.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, AXA PRIORITARA 5, D.M.I. 5.1, Proiectul \"DEZVOLTAREA TURISMULUI CULTURAL IN REGIUNEA VEST PRIN RENOVAREA SI INCLUDEREA IN CIRCUITUL TURISTIC A BISERICII SI MANASTIRII MARIA RADNA \" COD SMIS 16543

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: http://www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: http://www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: http://www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

14.03.2012 21:51
Vizionari 335