Lucrari de constructii de conducte pentru irigatii, inclusiv echipamente tehnologice si functionale cu montaj
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII (O.U.A.I.)„OSTROV-GALITA”
Numar invitatie: 367795 / 24.11.2014
Denumire contract: Lucrari de constructii de conducte pentru irigatii, inclusiv echipamente tehnologice si functionale cu montaj, in cadrul proiectului: „?mbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii agricole ce apartine O.U.A.I. OSTROV-GALITA, judetul Constanta”
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
ORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII (O.U.A.I.)„OSTROV-GALITA”
Cod fiscal: RO30651256, Adresa: Comuna Lipnita, incinta OSTROVIT S.A., Ferma 5, judetul Constanta, Lipnita, Telefon: +40 241857546/+40 723626381, Fax: +40 241857545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.Regiei nr.1, comuna Ostrov, judetul Constanta, Ostrov, Romania, cod postal: 907220, telefon:+40 241857546, fax:+40 241857545, persoana de contact: ILINCA CONSTANTIN-THEODOR; e-mail: galita@domeniileostrov.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str.Regiei nr.1, comuna Ostrov, judetul Constanta, Romania,cod postal: 907220, telefon:+40 241857546, fax:+40 241857545,persoana de contact: ILINCA CONSTANTIN-THEODOR;e-mail: galita@domeniileostrov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (utilizare apa pentru irigatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Lucrari de constructii de conducte pentru irigatii, inclusiv echipamente tehnologice si functionale cu montaj, in cadrul proiectului: „?mbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii agricole ce apartine O.U.A.I. OSTROV-GALITA, judetul Constanta”
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contractul de lucrari presupune ?nlocuirea tronsoanelor de conducte din azbociment existente cu conducte din polietilena de ?nalta densitate, realizarea unei retele de conducte de parcela, modernizarea sistemului de captare prin realizarea a 5 foraje, modernizarea sistemului de ?nmagazinarea a apei prin realizarea a 3 rezervoare, furnizarea si montarea unor echipamente tehnologice si functionale necesare modernizarii intregului obiectiv. Lucrarile sunt detaliate in proiectul tehnic atasat prezentei. Valoarea totala a lucrarilor de de 3983618.63 lei fara TVA insumeaza: Valoarea lucrarilor de baza de 3723323.00 lei fara TVA (din care: Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor 173337.00 lei fara TVA, Constructii si instalatii 3146335.00 lei fara TVA, Montaj utilaje tehnologice 8667.00 lei fara TVA, Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj – procurare 390170.00 lei fara TVA, Organizare de santier 4814.00 lei fara TVA) si Valoare cheltuieli diverse si neprevazute (7% calculata conform HG nr. 28/2008): 260295.63 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3,983,618.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare se solicita in cuantum de 70000 RON, va fi valabila cel putin 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va constitui cf. art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, respectiv printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (in contul RO66CECECL0130RON0379206 deschis la CEC Bank S.A. sucursala Calarasi, cod fiscal RO30651256, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta). Optional, Scrisoare de garantie bancara – Formularul nr.4. Instrumentul de garantare trebuie sa cuprinda mentiunea ca aceasta garantie este irevocabila si se executa cf. art. 86, alin. (3) lit.a) sau b) si art. 87 din HG nr. 925/2006. Ofertantul va prezenta documentul – garantie participare in original, cel tarziu la data deschiderii ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/valuta din data publicarii Invitatiei de participare la procedura in SEAP. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita de lider in numele asocierii. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata intr-una din formele indicate mai sus sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi respinsa cf. art.33 alin(3)lit.b din HG nr.925/2006. Garantia de participare se retine in conditiile art.87 din HG nr.925/2006 sau se restituie in conditiile art.88 din acelasi act legislativ.Garantia de participare emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in lb.romana.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie este de 2% din valoarea fara TVA a contractului. Se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 din HG nr. 925/2006, alin. (1)-(3), respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 9c Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, daca este cazul. b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 9d) – Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului. c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului numai in cazul ofertantului castigator. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr. 1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta. Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original. Certificatele/documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor (cu exceptia certificatelor fiscale si de plata a impozitelor si taxelor locale) si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente considerate edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit pentru justificarea neincadrarii in situatiile prevazute la art.180 si 181, eliberate de autoritati ale tarii respective (ex.: cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ofertantului asociat din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre autoritatile competente. Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art. 181 lit. a), c1) si d) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Incadrarea subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr.1: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare – completare Formular 5.1. 2. Cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratului de politie judetean in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul. Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Cerinta nr.2: Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare – completare Formular 5.2. 2. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul. 3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul. 4. Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul. Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati. Tertii sustinatori vor depune in original doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1) si d). Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In masura in care procedura de emitere a certificatelor de mai sus nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa Formularul 16 – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Nota: Documentul de mai sus va fi depus in original de reprezentantul/reprezentantii ofertantului sau ai asocierii. Documentul emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata in limba romana. Cerinta nr.4: Neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Formularul 6 – Declaratie privind evitarea conflictului de interese - original Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica in cauza sunt: Ilinca Constantin-Theodor, Niculae Petronel, Brahas Luciana, Tudorache Kamer, Penciu Alexandra-Cristina, Chelariu Simona-Ioana 2. Certificat constatator ONRC/extras din Registrul Actionarilor, alte documente echivalente care sa cuprinda informatii reale la data limita de depunere a ofertelor privind: numele complet, sediul, persoanele autorizate/administrator, asociati, in copie conform cu originalul Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse obligatoriu de toti participantii la procedura, dupa caz: ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator Documentul emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata in limba romana. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori. Documentele de confirmare pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Cerinta nr.1: Respectarea prevederilor art. 183 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu este inregistrat in domeniul de activitate principal sau secundar codul/codurile CAEN necesare executarii lucrarilor supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2. In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are cuprins domeniul de activitate specific lucrarilor supuse achizitiei conform Cod CAEN rev.2. - Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa reiasa ca operatorul economic are cuprins domeniul de activitate specific lucrarilor supuse achizitiei. - Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii – persoane straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania. b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania. c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania. In cazul asocierilor, certificatul constatator sau echivalentul acestuia va fi depus de fiecare dintre membrii asocierii. Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator sau echivalentul acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante. Cerinta nr.2: Respectarea prevederilor Ordinului nr. 182/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul din agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat. Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt atestati de catre MAPDR conform Ordinului nr. 182/2009 pentru categoria “executarea lucrarilor de constructii-montaj si instalatii-montaj – amenajari de irigatii”. In cazul persoanelor juridice/fizice romane/straine se solicita: - Certificat atestare emis de MAPDR, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic este autorizat sa desfasoare activitati de imbunatatiri funciare din categoria “executarea lucrarilor de constructii-montaj si instalatii-montaj – amenajari de irigatii”, aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, vizat pentru anul in curs. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna, cerinta este considerata ?ndeplinita daca unul dintre asociati/subcontractanti detine si prezinta atestatul ?n copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul, respectiv lucrarile de constructii-montaj si instalatii-montaj – amenajari de irigatii, obligatie ce trebuie prevazuta in acordul de asociere/subcontractare. Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri Se solicita informatii privind media cifrei de afaceri globale a ofertantului ori a membrilor asocierii impreuna ori a unui singur tert sustinator, pe ultimii trei ani, fara anul in curs (2011, 2012, 2013). Se va avea in vedere data la care operatorii economici au fost infiintati. Se vor depune: - Formular 7: Informatii generale (original). - orice documente considerate relevante pentru justificarea indeplinirii cerintei privind cifra de afaceri: ex.bilant contabil/extrase bilant/documente relevante echivalente (copie "conform cu originalul"),Disponibilitatea de sustinere a lucrarii Ofertantul (operatori economici asociati impreuna/tert sustinator) trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii in suma de minim 1,300,000.00 lei, pentru 3 luni. Se vor depune: Scrisori/declaratii emise de banci sau orice alte documente edificatoare, care vor contine informatii de bonitate financiara, din care sa reiasa suma si perioada solicitate pentru cash-flow de executie,Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane, indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm (Formularul 17) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza. Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Pentru a fi considerat calificat, ori ofertantul, ori membrii asocierii de operatori economici impreuna, ori un singur tert sustinator trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal/asociat/subcontractant, unul sau mai multe contracte – lucrari de constructii similare lucrarilor supuse achizitie (lucrari sisteme de irigatii), daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor depune: - Formularul 10 – Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formularul 11 – Detalierea contractelor incluse in Formularul 10 - lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari – cel putin un document: contract/proces verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, altele echivalente indica beneficiarii (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat, documentele reprezentand certificari de buna executie vor purta viza beneficiarului final al lucrarilor. In situatia depunerii unei oferte sustinuta de un tert, experienta similara va fi indeplinita in totalitate de tertul sustinator.,Resurse umane: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/membrii asocierii impreuna/tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca : 1.Dispune de o echipa tehnica ai carei membri sa aiba capacitatea profesionala sau experienta dovedita in domeniul pentru care ocupa pozitia in echipa: a) Sef santier b) Responsabil tehnic de executie cu specializarea in imbunatatiri funciare c) Responsabil cu controlul calitatii d) Responsabil SSM Se vor depune : - Formularul 8 – Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului de lucrari – (pentru echipa tehnica); - Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii persoanelor nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarea celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Nota: O persoana poate cumula doua functii in echipa tehnica, in conditiile respectarii cerintelor pentru fiecare dintre cele doua functii pe care este nominalizat.,Se solicita: Sef de santier: absolvent al unei institutii de invatamant superior in domeniul constructiilor, cu experienta profesionala dovedita prin participarea ca sef santier in cel putin un contract, indiferent de domeniul acestuia. Se vor depune : - diploma absolvire studii superioare in domeniul constructiilor sau echivalent; - documente din care sa reiasa experienta profesionala solicitata; - contract de munca/colaborare/alte echivalente; - Angajament de participare – Formularul 14 (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului).,Se solicita: Responsabil tehnic cu executia: atestat de MDRT conf. Ord. MLPTL 777/2003 in domeniul constructii pentru imbunatatiri funciare. Se vor depune: - certificat de atestare RTE in domeniul solicitat - contract de munca/colaborare/alte echivalente; - Angajament de participare – Formularul 14 (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului). Nota: Persoanele juridice straine participante la procedura pot depune orice sau alte documente echivalente certificatului de atestare RTE pentru persoana nominalizata pe functia de RTE in echipa tehnica, cu conditia ca, in cazul in care ofertantul strain este castigator, sa depuna certificatul RTE conf. Ord. MLPTL 777/2003 la data semnarii contractului de achizitie publica.,Se solicita: Responsabil cu controlul calitatii: numit prin decizia angajatorului, cu experienta dovedita prin participarea, indiferent de pozitie, in cel putin un contract similar. Se vor depune : - documente din care sa reiasa experienta profesionala solicitata ; - contract de munca/colaborare/alte echivalente; - Angajament de participare – Formularul 14 (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului).,Se solicita: Responsabil SSM, avand competenta dovedita prin formare profesionala specifica. Se vor depune : -certificat/diploma/altele echivalente privind absolvirea unui curs de formare profesionala specifica; - contract de munca/colaborare/alte echivalente; - Angajament de participare – Formularul 14 (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului).,Se solicita: Informatii privind echipamentele tehnice Ofertantul/ membrii asocierii impreuna/tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca va dispune de utilajele, echipamentele tehnice necesare pentru realizarea obiectului contractului, in oricare din formele: proprietate/chirie/leasing/drept de folosinta, altele. Ofertantul va face dovada ca va dispune de cel putin cate un utilaj din urmatoarele: ? Excavator cu cupa ? Incarcator frontal. Se vor depune: - Formularul 20 – Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care va dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; - Copii dupa documente de dispozitie (ex. lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate/contracte de inchiriere/contracte de leasing/precontracte/ documente echivalente justificative. In cazul in care ofertantul nu are posibilitatea prezentarii documentelor de mai sus, acesta are dreptul de a depune un angajament privind asumarea obligatiei de a dispune cel putin de utilajele solicitate pentru executia lucrarii, semnat si stampilat in original.,Informatii privind subcontractarea Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Se va completa: - Declaratie privind subcontractantii (Formularul 9a), completata de ofertant, in cazul in care foloseste subcontractanti (original). - Acord de subcontractare (Formularul 9b) – acord preliminar de subcontractare cu partea din contract ce se subcontracteaza, datele subcontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare (original). Nota: In cadrul aceleiasi oferte un operator economic poate indeplini in acelasi timp calitatea de subcontractant cat si pe cea de tert sustinator, prin prezentarea de documente edificatoare in acest sens.,Optional Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formularul 18 cu anexe), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de acesta trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare – experienta similara, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. In orice situatie sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului. Standarde de asigurare a calitatii Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru executia lucrarilor specifice obiectului contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator sau subcontractantul in favoarea ofertantului.,Standarde de protectie a mediului Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu sau echivalent, pentru executia lucrarilor specifice obiectului contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a managementului de mediu trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Implementarea si mentinerea standardelor de management de mediu nu pot fi indeplinite de tertul sustinator/subcontractantul in favoarea ofertantului Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2014 15:52
Vizionari 525