Lucrari de consolidare, restaurare, modernizare si amenajare a sediului Sucursalei Dolj a Bancii Nationale a Romaniei
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030051 , Romania , Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia , Tel. 0311.32.32.10 , Email: metodologie.achizitii@bnro.ro , Fax: 0213.11.01.62
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a României
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 25 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030031 , Romania , Tel. 0311323218 , In atentia: Ion Medrihan , Email: ion.medrihan@bnro.ro , Fax: 0213158294 , Adresa internet (URL): www.bnr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica Monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare, restaurare, modernizare si amenajare a sediului Sucursalei Dolj a Bancii Nationale a României
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: România, localitatea Craiova, Calea Unirii, nr. 6, judetul Dolj, Cod 200585
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Sunt necesare interventii de tip consolidare, restaurare si modernizare a întregului imobil si imprejmuirilor
Valoarea estimata fara TVA: 7,211,292 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.09.2010
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 06.12.2010
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 06.06.2013
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Executa lucrari de modernizare prin:construirea cabinei poarta pe o fundatie noua,sistem de drenarea a apelor pluviale, amenajarea spatiile verzi, iluminat exterior de incinta si arhitectural, automatizarea functionarii centralei termice si instalatia de degivrare jgheaburi si burlane.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua prin O.P. dupa receptiile la terminarea lucrarilor, pe stadii de executie si dupa analizarea în prealabil a situatiilor de plata de catre reprezentantii Sucursalei Surse de finantare: surse proprii
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 10:35
Vizionari 359