Lucrari curente de refacere a fatadei, pav. A, cazarma 705 Pitesti
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTI
Cod fiscal: 4318016, Adresa: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Telefon: 0248-221154, 0248-218090, Fax: 0248-221154, 0248-218090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Romania, cod postal: 110069, telefon:+40 218090, fax:+40 218090, persoana de contact:Mihaela Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul autoritatii contractante: Spitalul Militar de Urgenta Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Lucrari curente de refacere a fatadei, pav. A, cazarma 705 Pitesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrari curente de refacere a fatadei, pav. A, cazarma 705 Pitesti; Valoarea estimata a lucrarilor care formeaza obiectul contractului este de: 130 403.20 lei Valoarea estimata defalcata pe lucrari este urmatoarea: 118 548.39 lei - lucrari curente de refacere a fatadei 11 854.84 lei - (10%) valoarea procentului de diverse si neprevazute Valoarea estimata fara TVA: 130 403.20 lei
II.1.6) CPV: 45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130,403.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare se constituie de catre ofertant conform art .43 alin 2a) si 2b) din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de participare este de 2 300.00 lei. Forma de constituire este cea prevazuta in art 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echivalenta in valuta a valorii exprimata in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica de de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza una din situatiile stipulate la art 180 si 181 din O.U.G. 34/2006. Documente de confirmare: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate formular nr.12A Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta formular nr. 12B Cerinta nr.2 Prezentarea unui certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular nr.12C. Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -Col. Medic GUITA-ALEXANDRU Gigel - Col. Ec. Radu Man -Col. ec. Barbulescu Decebal - ec. Ciobanu Mihaela - Bercescu Raluca -ec. Oprea Elena -p.c.c.Bercescu Ion - ing. Epure Mihaiela Cerinta nr.1 Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. Documente de confirmare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator trebuie prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si din care sa rezulte ca obiectul contractului sa aibe corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69(1) din Oug 34/2006 formular nr.12D.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani raportati la termenul limita de depunere a ofertelor - Formular anexa nr.4. Lista experienta similara - confirmarea executarii a cel putin unui contract ce contine lucrari similare din caietul de sarcini.Se va confirma prin certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati sau client privat, valoarea, perioada, si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Declaratie privind echipamentele tehnice si utilajele pe care ofertantul le pune la dispozitie pentru indeplinirea contractului.-Formular anexa nr.5. Standarde de asigurare a calitatii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2014 11:14
Vizionari 545