Livrare, instalare si punere in functiune centrala fotovoltaica in cadrul proiectului ASIGURAREA SUSTENABILITATII ENERGETICE DIN SURSE ALTERNATIVE A CONSUMATORILOR INSTITUTII PUBLICE SI ILUMINAT PUBLIC DIN ORASUL HOREZU, JUDETUL VALCEA
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Cod fiscal: 2541479, Adresa: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Telefon: +40 0250860190/ 0761127965, Fax: +40 0250860481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon:+40 0250860190/ 0760673667, fax:+40 0250860481, persoana de contact:Marina Enea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Livrare, instalare si punere in functiune centrala fotovoltaica in cadrul proiectului „ASIGURAREA SUSTENABILITATII ENERGETICE DIN SURSE ALTERNATIVE A CONSUMATORILOR INSTITUTII PUBLICE SI ILUMINAT PUBLIC DIN ORASUL HOREZU, JUDETUL VALCEA”
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Proiectul trateaza construirea unei centrale fotovoltaice care va avea o putere instalata in panouri = 982 kWp, puterea instalata a invertoarelor = 6 x 161 kW = 966 kW si va fi compusa din 3.636 panouri fotovoltaice, fiecare dintre ele cu o capacitate de 270 Wp. Panourile fotovoltaice sunt conectate pentru a forma 202 siruri fotovoltaice; un sir are 18 panouri legate in serie. Realizarea investitiei cuprinde activitatile detaliate in caietul de sarcini. Obiectul contractului consta in livrare, instalare si punere in functiune centrala fotovoltaica 982 kWp cuprinzand : - Lucrari de amenajarea terenului din locatie si constructie aferenta - Structuri si fundatii - Livarea de panouri solare fotovoltaice - Livrare echipamente electrice corespunzatoare (invertoare, conexiuni, cutii de racordare, transformatoare etc) - Instalarea si punerea in functiune a Centralei Fotovoltaice 982 kWp si teste. Valoare estimata fara TVA a achizitiei este de 12.949.355,00 lei si se compune din: -valoarea de executie a lucrarii de 12.949.355,00 lei, -valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 0 lei reprezentand un procent de 0 %, calculat conform devizului general al proiectului tehnic.
II.1.6) CPV: 45251100-2 - Lucrari de constructii de centrale electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12,949,355 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare : 258.987,00 Lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita la alegere, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original Formularul nr.4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin. (4) din HG nr. 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contul RO89TREZ6745006XXX000318, deschis la Trezoreria Horezu In cazul ?n care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar aceasta a fost respinsa pe fond de CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 8.855 lei calculata conform art. 278 ^1 alin. (1) lit. c) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. ?n cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participare se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat, conform Legii nr. 346/2004. Ofertantii vor completa Formularul nr.3. Garantia de participare, va fi prezentata la sediu (la adresa mentionata la punctul I.1) de catre toti operatorii economici. ?n orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa ?n euro/alta valuta se va face la cursul oficial BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita ?n mod corespunzator, ?n caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din valoarea totala a contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ?n conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, ?n coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 actualizata cu HG nr. 1045/2011. ?n acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul ?n contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0,5% din pretul contractului. Model orientativ – Formular nr.14. Ofertantul declarat c?stigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului ?n conditiile de mai sus cel mai t?rziu ?n termen de 7 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii contractului incheiat.. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Cerinta nr.1 - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ?n conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 6. ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile ar. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare trebuie prezentate de catre fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul. II.Cerinta nr.2 -Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 7 Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare trebuie prezentate de catre fiecare asociat, daca este cazul. Documente edificatoare: a.Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul de stat consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice (ANAF), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor depune in oricare din formele: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. ?n masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. b.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala ?n care operatorul economic ?si are sediul principal si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor depune in oricare din formele: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr.925/2006. In aceasta situatie vor deveni aplicabile prevederile art.. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : -declaratiile si cerificatele mentionate la cerintele 1 si 2. ?n cazul ?n care ofertantul nu are deschis un punct de lucru permanent ?n Rom?nia, va depune o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care este declarat castigator ofertantul, ?si asuma responsabilitatea pentru urmatoarele conditii: a.ca in termen de 30 de zile de la comunicarea ?nstiintarii vor prezenta dovada deschiderii punctului de lucru in Rom?nia; b.?naintea ?ncheierii contractului, ?n cazul asocierii cu persoane juridice rom?ne, vor ?mputernici pe unul din asociatii ?nregistrati ?n Rom?nia pentru ?ndeplinirea obligatiilor ce ?i revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si ?nregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Rom?nia ?n vigoare. Nota : Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, insotite dupa caz, de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Nota: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. III.Cerinta nr.3 -Certificatul de participare cu oferta independenta cf. Ordinului nr.314/2010, Formularul nr. 9. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertantii asociati. IV.Cerinta nr.4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul nr. 10 care se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator,daca este cazul. Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul A.C.: Personal responsabil cu atribuirea si derularea contractului: Primar – F?rtat Ilie, Consilieri locali :Mocanu Emilia, Ogrezeanu Gheorghe, Puetu Iulian, Draganescu Dumitru, Pusera Cristinel, Andreescu Elena, Sardaroiu Vasile Ovidiu, Nitu Constantin, Simtea Gheorghe, Tanasie Elena Claudia, Popa Constantin, Dragulete Valerian, Ciuca Gheorghe, G?nju Mircea Emil, Viceprimar Popescu Cristian, Sef serv. Financiar-Contabilitate, I.T.L.- Badea Daniela, Secretar si Presedinte comisie de evaluare Iliescu Procopie, Membrii comisie de evaluare : Sef birou management de proiecte Iordache Stelian Vasile, Consilier achizitii publice Tartareanu Angela, Inspector de specialitate birou management de proiecte Marinescu Elena Cristina, Arhitect sef Draganescu Robert Ilie, Membrii de rezerva comisie de evaluare : Consilier achizitii publice Enea Marinela, Inspector de specialitate birou management de proiecte C?rstea Elena Cristina. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : -declaratiile si cerificatele mentionate la cerintele 3 si 4. - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie a zonei respective (persoane juridice). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator va fi prezentat ?n original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Din Certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa rezulte corespondenta dinte obiectul contractului si codul CAEN mentionat in certificatul constatator. A.C. va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata; ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. - Atestare specifica obligatorie. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 23/2013, ofertantii vor prezenta documente care dovedesc detinerea atestarii Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE) tip: C2A sau echivalent care sa certifice capabilitatea de a efectua lucrarile de constructii si instalatii electrice ce fac obiectul contractului sau echivalentul acesteia potrivit reglementarilor nationale, europene sau internationale aplicabile in tara de origine, in cazul persoanelor juridice/fizice straine. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina atestarea ANRE pentru partea de contract pe care o realizeaza, daca este cazul. Acte normative pe care se fundamenteaza cerinta : - art. 93, alin.1, pct.2 din Legea nr. 123/2012; - art. 2 din Regulament aprobat prin Ordin ANRE nr.23/2013. Pentru persoane fizice/juridice straine: -Documente edificatoare care dovedesc o forma de ?nregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara de rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri); Informatiile cuprinse in documentele solicitate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate ?n original sau copie ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora ?n limba rom?na sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Prezentarea informatiilor generale privind Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2012 si 2013). Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie de cel putin 25.000.000 lei. Pentru demonstrarea cerintei operatorii economici vor depune bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2011, 2012 si 2013) inregistrate la organele competente, sau orice alte documente pe care operatorii economici le pot prezenta in sustinerea cifrei de afaceri medii globale.,Cerinta nr.2 Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea contractractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant/candidat si persoana respectiva. ?n cazul ?n care ofertantul/candidatul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata (art. 186 alin.1 din OUG nr.34/2006), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).,Cerinta nr.3 Asigurarea dotarilor si a personalului Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu. In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a derulat in conformitate cu normele profesionale in domeniu si dus la bun sfarsit unul sau mai multe contracte avand ca obiect executie lucrari similare obiectului contractului de achizitie publica prin prezentarea : - a cel putin unui contract avand ca obiect efectuarea de activitati similare obiectului contractului atribuit prin prezenta procedura; sau - mai multor contracte distincte ale caror obiecte cumulate sa inglobeze toate activitatile similare obiectului contractului atribuit prin prezenta procedura. Valoarea cumulata a lucrarilor ce fac obiectul respectivelor contracte trebuie sa fie de minim 12.500.000 lei Certificarile de buna executie vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit.,Cerinta nr. 2 Utilaje, instalatii, echipamente tehnice Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: -Buldoexcavator -Buldozer/incarcator frontal/vola -Miniexcavator -Basculanta - Automacara Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/ contract de inchiriere/ leasing /angajament de de punere la dispozitie) a echipamentelor/ facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului.,Cerinta nr. 3 Capacitatea profesionala/ Personal Informatii referitoare la pers tehnic de specialitate de care ofertantul dispune pentru executia/indeplinirea contractului Nivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul pers de specialitate: a)Responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniul constructii civile, energetice conform Ordin MLPTL 777/2003 ( a carui anexa “Reglementarea tehnica-indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii” a fost modificata si completata prin Ordinul MDRL nr. 1083/2009 ) si Ordin ANRE 11/2013; b)Responsabil cu protectia mediului; c)Responsabil cu sanatatea si securitatea muncii; d)Deserventi utilaje; e)Fierari; f)Betonisti; g)Sef de santier; h)Responsabili cu asigurarea nivelului de calitate corespuzatori domeniilor constructii civile, energetice, lucrari speciale de fundatii si de sustinere; i)Inginer constructor; j)Inginer topograf; k)Electrician autorizat ANRE gradul III B sau echivalent. Pentru personalul cu responsabilitati, personal de conducere : lista trebuie sa fie insotita de CV-uri (Formular nr.22), copii ale diplomelor si ale documentelor care sa confirme informatiile prezentate in CV-uri. Pentru personalul atestat/autorizat se solicita numai prezentarea atestatului/autorizatiei. Fiecare persoana cu responsabilitati directe in realizarea proiectului va depune o Declaratie de disponibilitate – Formular nr. 20 Pentru fiecare membru din personalul de executie propus se va realiza o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, cu nominalizarea personalului implicat, cat si specializarea fiecaruia. Autoritatea contractanta, inainte de comunicarea rezultatelor procedurii de atribuire, va solicita operatorului economic clasat pe primul loc, documentele din care sa reiasa confirmarea informatiilor precizate in CV.,Cerinta nr. 4 In cazul subcontractarii/asocierii vor fi prezentate : - declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le ?ndeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora - declaratie privind asociatul/asociatii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le ?ndeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora,Cerinta nr. 5 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare Standarde de asigurare a calitatii -Certificarea sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabila la data limita de depunere a ofertelor, pentru activitatile care fac obiectul contractului.,-Certificarea sistemului de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 60
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica 40
Descriere: Capabilitatea panourilor de producere a energiei dupa 20 de ani, exprimat in procente
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2014 13:59
Vizionari 419