Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lampi electrice speciale de semnalizare cu diode electroluminiscente (LED)

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



Compania Nationala de Cai Ferate \"CFR\" - SA

Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice SPBS , Tel. +40 213192433 , In atentia: Craciun Dorina , Email: dorina.craciun@cfr.ro , Fax: +40 213192433 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

- Servicii feroviare

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

« Lampi electrice speciale de semnalizare cu diode electroluminiscente (LED) »

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Depozitele Sucursalelor CREIR CF conform graficului de livrare(DDP conform INCOTERMS )

Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Lampi electrice speciale de semnalizare cu diode electroluminiscente (LED)

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



31712341-2 - Diode electroluminescente (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Lampa semnalizare 12V, soclu BA7s-ALB -27.100 buc

Lampa semnalizare 12V, soclu BA7s-ROSU- 21.700 buc

Lampa semnalizare 12V, soclu BA7s-VERDE- 4.730 buc

Lampa semnalizare 12V, soclu BA7s-GALBEN- 2.260 buc

Lampa semnalizare 24V, soclu BA7s-ALB-570 buc

Lampa semnalizare 24V, soclu BA7s-ROSU- 500buc

Lampa semnalizare 24V, soclu BA7s-VERDE- 150 buc

Lampa semnalizare 24V, soclu BA7s-GALBEN-150buc

Lampa semnalizare 12V, soclu T6,8-ALB- 2.900 buc

Lampa semnalizare 12V, soclu T6,8- ROSU- 2.720 buc

Lampa semnalizare 12V, soclu T6,8- VERDE- 1.045 buc

Lampa semnalizare 12V, soclu T6,8- GALBEN- 670buc

Lampa semnalizare 24V, soclu T6,8-ALB – 440 buc

Lampa semnalizare 24V, soclu T6,8- ROSU – 100 buc

Lampa semnalizare 24V, soclu T6,8- VERDE – 100 buc

Lampa semnalizare 24V, soclu T6,8- GALBEN – 100 buc

Lampa semnalizare 12V, soclu BA20d-ALB- 14.535 buc

Lampa semnalizare 12V, soclu BA20d-VERDE- 120 buc



Valoarea estimata fara TVA: 1,066,000 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

6 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata ?n numele ofertantului ?n cuantum de 11.000 lei. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. (Formular nr.2). Garantia de participare poate fi eliberata ?n numele ofertantului si ?n valuta la cursul mediu BNR stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor. Cont garantie de participare: Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529 Cont IBAN : RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02, Banca Veneto Banca S.c.p.a Italia Montebelluna Sucursala Bucuresti. ?ntreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare ?nsotita de declaratia privind statutul de IMM. 5% din valoarea contractului , fara TVA . ?ntreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011 ; sau orice alt instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5(cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului ?n care se va mentiona modalitatea de restituire. ?n cazul contractului de livrare produse , autoritatea contractantã are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie ?n cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale , dacã nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Buget de stat – Plata se va face in 5 zile de la data primirii fondurilor de catre CNCF CFR SA de la bugetul de stat.

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr. 1

Eligibilitatea

Autoritatea contractanta va exclude din procedura candidatul care se afla ?n una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 18o din OUG nr. 34/2006. ?n acest sens, candidatul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.

Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii

Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?n conformitate cu Formularul A .

Declaratia se depune ?n original, dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator.

Cerinta nr. 2



Ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006

Autoritatea contractanta va exclude din procedura candidatul care se afla ?n una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. ?n acest sens, candidatul va depune o declaratie pe proprie raspundere.

De asemenea, candidatul va depune Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv catre bugetele locale . Din

certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.

Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii

Candidatul va depune o declaratie ?n conformitate cu Formularul B1. Declaratia se depune dupa caz, de fiecare candidat / candidat asociat/tert sustinator (tertul sustinator doar pentru art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d)) din OUG nr.34/2006) –in original.

- De asemenea, candidatul va depune Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv catre bugetele locale in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. In cazul unei asocieri, certificatele constatatoare se depun pentru fiecare candidat asociat din asociere.

Cerinta nr. 3

Ne?ncadrarea la art.691 din OUG nr. 34/2006

Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care se afla ?n situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 .

Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Moldovan Macarie Alexandru -Dir.General; Sorina Baicu - Dir.Gen.Adj.Ec.; Cesa Petru - Dir.Gen. Adj.Teh.;Viorel Scurtu - Dir.Gen.Adj.Exp; Ovidiu Mihaescu-Dir. Instalatii; Irina Petrescu -Dir.Asistenta Juridica ; Jana Iacob - sef serviciu Reprezentare-Dir.Asistenta Juridica, Stroe Claudiu –sef Servicu recuperari creante; Aron Pop – Dir. Achizitii Contracte; Director Financiar – Corneliu Cretu ;Iulian Mantescu-Director Contabilitate; Florina Mirica- Sef SACPE; Craciun Dumitrescu Daniela – Sef Serv.APSBBS; Mitroi Valentin - Sef STCD; Liviu Lambru-Serviciu TE; Eugen Mandrea-Serviciul CT; Oana Constantin -Serviciul TE ; Bogdan Branzan Fedeles – Sef pr.STCD; Constantinescu Simona – sef birou STCD; Popescu Constantin Cornel- Ec .; Daniela Manea – Sef birou AL; Craciun Dorina –Ing. ; Raluca Munteanu-ing., Staicu Iulia-ing; Alexandru Nicoleta –ing.; Tudor Gherghina-ing; Preda Georgiana-cons.jur; Buholt Mariana-cons.jur.; Laudat Mirela Gabriela-cons.jur; Melinte Ionut-Sef pr.; Papa Traian-cons. jur; Violeta Petrescu-cons.jur.; Dumitru Stefan-Ing I ; Roita Bogdan Sef pr; Sandu Dorin – Inginer de sistem informatic.

Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii

Formularul B2 – se depune ?n original dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator/subcontractant.

Cerinta nr. 4

Participarea la licitatie cu oferta independenta

Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul B3–?n original), sau ?l depune, ?nsa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP.

Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii

Formularul B3–?n original

Declaratia se depune ?n original dupa caz, de catre fiecare candidat .

Informatii privind calitatea de IMM

Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare ?n vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie.

Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a candidatului:

?n cazul ?ntreprinderilor autonome – se va depune:

• „Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1)

- ?n cazul ?ntreprinderilor partenere – se vor depune:

• „Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1);





• „Calculul pentru ?ntreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);

• „Fisa de parteneriat”;

• „?ntreprinderi partenere”

- ?n cazul ?ntreprinderilor legate - se vor depune:

• „Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1);

• „Calculul pentru ?ntreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);

• „?ntreprinderi legate”;

• „Fisa privind legatura dintre ?ntreprinderi”

?ncadrarea ?n una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.

Candidatii vor depune documentele ?n original. Cerinta nr. 1

Obiectul de activitate

Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului si care trebuie sa cuprinda activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a candidaturilor.



Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;

In cazul candidaturii comune (asocierii): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus

Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii

Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, - se depune ?n original/copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a candidaturilor.

Se depune de catre fiecare candidat/candidat asociat

Cerinta nr. 2

Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER

Conform OMT 290/2000 candidatul trebuie sa detina :

- Autorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitate

Autorizatiile , agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.

(1) ?n cazul ?n care, valabilitatea Autorizatiei AFER si/sau a Agrementului tehnic nu este/sunt pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat c?stigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contratului si va ?nstiinta autoritatea contractanta.

(2) Agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele ?n care ofertantul este stabilit, trebuie sa fie recunoscute de AFER.

Produsele feroviare critice, provenite din import sau de la furnizori unici, pot fi procurate de la agenti economici care nu detin autorizatie de furnizor feroviar, daca acestia fac dovada ca detin un agrement tehnic feroviar pentru fiecare produs furnizat. Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro.

Nota:

?n cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, aceasta cerinta este considerata ?ndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.

Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai ?n nume propriu, nefiind o resursa transferabila.

Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii

Autorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitate.

Documentele se depun ?n copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr. 1

Fisa de informatii generale (Formularul G - se depune ?n original) din care sa rezulte cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani a candidatului ( se solicita cu titlu informativ)



Candidatii care trebuie sa efectueze conversia valorilor vor utiliza cursul de schimb mediu anual leu/valuta stabilit de catre BNR pentru fiecare an in parte (2011, 2012, 2013).



?n cazul ?n care candidatul invoca sustinerea privind situatia financiara a unui tert, se va prezenta ?n original, un angajament de sustinere financiara din partea tertului, ?ntocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006.

Modalitatea de indeplinire

Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii



Fisa de informatii generale (Formular G) - formularul se depune ?n original.

Angajament de sustinere ?ncheiat din partea tertului, ?ntocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006, daca este cazul –?n original.



Se depune de catre fiecare candidat/candidat asociat

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr.3



Informatii privind asocierea.

In cazul asocierii candidatul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu candidatura si documentele care o ?nsotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare).

?n cazul declararii ofertantului ca si c?stigator, acordurile de asociere vor fi prezentate ?n forma autentica p?na la semnarea contractului

Modalitatea de indeplinire

- Acord de asociere -?n original

?n cazul declararii candidatului ca si c?stigator, acordurile de asociere vor fi prezentate ?n forma autentica p?na la semnarea contractului

Cerinta nr. 2

Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER

Conform OMT 290/2000 ofertantul trebuie sa detina :

Omologare tehnica AFER sau Agrement tehnic AFER pentru produsele licitate. Omologarile/agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.

(1) ?n cazul ?n care, valabilitatea omologarii tehniceAFER si/ sau a agrementelor tehnice nu este/ sunt pe toata durata de derulare a contractului, in cazul in care ofertantul este declarat c?stigator va depune un angajament prin care se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contractului si va ?nstiinta autoritatea contractanta.

(2) Agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele ?n care ofertantul este stabilit, trebuie sa fie recunoscute de AFER.

Modalitatea de indeplinire

Omologare tehnica AFER sau Agrementul tehnic AFER pentru produsele licitate



Recomandam consultarea site-ului www.afer.ro



Documentele se depun ?n copie legalizata/copie conform cu originalul.

Cerinta nr. 1



Experienta similara

Experienta similara se va dovedi prin depunerea unei listei cu produsele similare livrate ?n ultimii 3 ani, care va contine valori, cantitati, modul de ?ndeplinire a obligatiilor si beneficiarii (Formular E – ?n original).



?n cazul ?n care candidatul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta ?n original, un angajament de sustinere din partea tertului, ?ntocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006.

Tertul nu trebuie sa se afle in situatii care determina excluderea conform art. 180 si 181 lit. a, c1 si d.



Demonstrarea experientei similare se face fie de candidat, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.

Modalitatea de indeplinire

Lista cu produsele similare livrate ?n ultimii 3 ani, ?n original, Formular E – ?n original .









-Angajament de sustinere din partea tertului, ?ntocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006,dupa caz –?n original

Cerinta nr. 1

Operatorul economic va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implemetat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectului contractului. Certificatele trebuie sa fie valabile la termenul limita de depunere a ofertelor.

?n cazul asocierilor conditia va fi ?ndeplinita, de fiecare membru al asocierii.

Modalitatea de indeplinire

Certificatele ISO 9001:2008 se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Negociere

Au fost deja selectati candidati

Nu

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

9/3/1105/02.06.2014

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2014 14:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

24.07.2014 10:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta



IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 24.07.2014 11:00

Locul: sediul autoritatii contractante Bdul Dinicu Golescu nr 38 sect 1 Bucuresti

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire si copie CI/BI/pasaport

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Fonduri bugetare

VI.3) Alte informatii

1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale, transmise catre punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3. Documentatia de atribuire se posteaza integral ?n cadrul anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de \"Documentatii , clarificari si decizii\" a anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 5. ?n cazul ?n care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea ?n plic ?nchis, doar pentru ofertantii aflati in aceasta situatie, ?n vederea departajarii ofertelor. 6. Candidaturile/ofertele se vor depune la sediul autoritatii contractante Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Bucuresti, sector 1, (Palatul CFR), acces pe la Poarta A, etaj 5 , camera 75, Aripa Grivita. 7. Atentionam ofertantii ca formularul K completat si depus in cadrul procedurii se va posta in termen legal la rubrica de „Documentatii , clarificari si decizii” a anuntului de participare din SEAP. DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenul de depunere a contestatiei este in conformitate cu art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



CNCF „CFR” SA - Directia Asistenta Juridica

Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. +40 213192526 , Fax: +40 213192526 , Adresa internet (URL): http:www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

27.06.2014 13:16
Vizionari 416