Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Intretinerea si repararea echipamentelor electrice de iluminat public pe raza municipiului Suceava

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



MUNICIPIUL SUCEAVA

Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A , Localitatea: Suceava , Cod postal: 720224 , Romania , Punct(e) de contact: Compartiment achizitii publice , Tel. +40 0230212696/167 , In atentia: Eugen Ignat , Email: eignat@primariasv.ro , Fax: +40 0230520593 , Adresa internet (URL): primariasv.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Intretinerea si repararea echipamentelor electrice de iluminat public pe raza municipiului Suceava

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Servicii

1 - Servicii de intretinere si reparare

Locul principal de prestare: Municipiul Suceava

Codul NUTS: RO215 - Suceava

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul implica prestarea de servicii de intretinere si reparare a echipamentelor electrice de iluminat public pe raza municipiului Suceava.

Valoarea minima a intervalului inscris la sect.II.2.1)Cantitatea totala sau domeniul- reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2014(?n functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce include si valoarea eventualelor suplimentari .

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)

31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Contractul presupune prestarea serviciilor de intretinere si reparatii a echipamentelor electrice de iluminat public de pe raza municipiului Suceava conform Caietului de sarcini.

Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (?n functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in temeiul art.6 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.



Valoarea estimata fara TVA: intre 483,870 si 943,870 RON

II.2.2) Optiuni

Da

Contractul se poate prelungi in baza prev.art.6 alin (3)din HG 925/2006







II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

5 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Valoare GP: 9677.40 lei. GP va fi constit. in conditiile art. 86 din HG 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare; ordin de plata). GP se poate constitui prin ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, p?na la data deschiderii ofertelor, ?n contul RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria mun. Suceava, cod fiscal 4244792 – Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. - Perioada de valabilitate a GP este de 120 de zile, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 1 sau Anexa 2 completata de fiecare asociat, dupa caz. - echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Autoritatea contractanta va retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand aceasta din urma se afla in oricare din situatiile descrise la art. 87 alin. (1) din HG 925/2006. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in numele asocierii si sa cuprinda mentiunea expresa ca respectivul instr. de garantare acopera, in mod similar, toti membrii asocierii (cu nominalizarea acestora), emitentul instr. de garantare declarand ca va plati, din GP, sumele prevazute de dispoz. legale aplicabile, in cazul culpei oricaruia dintre membrii asocierii. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art.90 alin 3 din HG 925/2006 si anume : prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

buget local

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere( in original) - Anexa 5 din sectiunea Formulare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla ?n situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si 69`1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Rom?niei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

1)Completare Formular 12 A, prezentat in original. ?n cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular;In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.

2) Completare Formular 12B, prezentat in original. ?n cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.Formularul 12 B va fi insotit de urmatoarele documente: Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ?n cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste certificate.

3) Completare Formular 12 B –TERT, prezentat in original, in cazul in care ofertantul prezinta un tert sustinator.

4) Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.

NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:

- Lungu Ion – primar

- Doroftei Ovidiu – viceprimar

- Varvara Gavril – viceprimar;

- Ciutac Ioan – secretar municipiu

- Vaideanu Elisabeta – Director Executiv, Directia Buget, Contabilitate si Fiscalitate

- Cordus Carmen Mihaela, sef Serviciu Contabilitate

- Siriteanu Mihaela Angelica, viza control financiar preventiv propriu

- Sofian-Nicoara Mirela-Rodica, viza control financiar preventiv propriu

la care se adauga membrii comisiei de evaluare, respectiv:

- Florin Cerlinca,Director DGTI -presedinte

- Camelia Damian, sef Serviciu Patrimoniu- membru

- Mihaela Sanda Olariu, consilier Serv. contencios adm.- juridic -membru

- Ion Maciuc,sef Birou Energetic -membru

- Valentin Marchitan, consilier Birou Energetic- membru

- Eugen Ignat , consilier Compartimentul achizitii publice -secretar

Membri de rezerva

- Mihail Jitariuc, director Directia Patrimoniu- presedinte

- Zenovia Murariu, consilier Unitatea de Monitorizare -membru

- Ana Anca Vasiliu, consilier Serv. contencios adm.- juridic- membru

- Cristian Grusca, consilier Compartimentul achizitii publice.- membru

Consilierii alesi pentru Consiliul Local al municipiului Suceava sunt : Aramescu Adrian, Barba Niculai, Bradatan Tiberius Marius, Ciobanu –Timofi Adrian, C?rlan Liviu, Cretu Silviu – Cristinel, Girigan Eugen, Grosar Alexandru - Cornel, Harsovschi Lucian, Mocanu Vasile, Monacu Vasile, Onofrei – Raileanu Gheorghe, Paduraru Andrei – George, Roibu Marcel – Dan, Seredenciuc Viorel, Sfecla Geniloni, Tataranu Costel, Ungurian Daniel, Vornicu Corneliu, Cocris Doinita Nela, Prorociuc Daniel

5)Certificat de participare cu oferta independenta-Completare Formular 314, prezentat in original.

NOTA:

?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit candidatul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens.

Toate documentele emise ?n alta limba vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata ?n limba rom?na Cerinta I

A). Persoane juridice romane:

Certificat emis de ONRC, din care sa rezulte ca:

- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii/partii din obiectul procedurii pe care o realizeaza ca asociat (in cazul unei asocieri);

Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.

B). Persoane fizice romane: Documente edificatoare, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei.

C).Persoane juridice /fizice straine: Documente din care sa reiasa forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele vor fi transmise ?n limba ?n care au fost emise, ?nsotite de o traducere autorizata a acestora ?n limba rom?na. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei.

Nota: ?n cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte documentele solicitate la Cerinta 1 - pct. A), B) si C) de mai sus, dupa caz, pentru partea din obiectul contractului pe care o realizeaza ca asociat.

Cerinta 2 :

Atestat A.N.R.E. tip C2A – executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0,4kV – 20kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20kV conform Ordin A.N.R.E. 23/2013 cu modificarile si completarile ulterioare(informati pe site ANRE: www.anre.ro). Se va prezenta in copie ,, conform cu originalul \'\'

Cerinta 3 :

Licenta clasa 2- pentru Serviciul de iluminat public conform prevederilor Hotararii de Guvern nr 745/2007 pentru aprobarea Regulamentului pentru acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice, cu modificarile ulterioare;

Persoanele juridice straine care doresc sa desfasoare pe teritoriul Romaniei, activitati de proiectare sau executare de instalatii electrice de joasa, medie sau inalta tensiune trebuie sa solicite ANRE si ANRSC atestate corespunzatoare conform legislatiei in vigoare.Se va prezenta ,,in copie conform cu originalul\"

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Fisa de Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv. 2011, 2012 si 2013. Aceasta trebuie sa fie in cuantum de

minim 960000 lei. ?n cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele juridice ?nfiintate de mai putin

de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data ?nfiintarii, ?nsa vor lua ?n considerare toate celelalte cerinte privitoare la

acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie globala sa fie de minim 960000 lei

Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice

existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand sustinerea acordata din partea unui

tert, in conf. cu prev. art.186–alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana - prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective

, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocate

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Se va completa Formularul 2 in original. Cifra medie de afaceri globala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de ofertant ?n anii financiari 2011.2012.2013. Pentru calculul echivalentei leu/alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/ alta valuta comunicat de BNR. Sustinerea va fi dovedita prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocate (Formularul nr. 6 – Angajament tert sustinator financiar). Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev.art.69 indice 1, art. 180 din OUG 34/2006 si art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr.1)-Lista principalelor servicii prestate ?n ultimii 3 ani contin?nd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma

sunt autoritati contractante sau clienti privati.

Cerinta nr. 2 - Experienta similara.

Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat cel putin 1 (un) contract prin care sa confirme prestarea de servicii similare cu cele supuse prezentei procedurii de achizitie in valoare de minim 400.000 LEI, fara TVA. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”). Pentru contractele similare care mai includ si alte prestari de servicii decat cele solicitate, se vor lua ?n considerare doar acele parti din contract, cu care operatorul economic dovedeste ?ndeplinirea cerintei privind experienta similara si vor fi confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar,conform prevederilor art 188 alin(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

Cerinta nr. 3 Declararea partii din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Ofertantii vor mentiona partea din contract pe care au intentia sa o subcontracteze, insotita de Lista cu subcontractantii, daca este cazul;

Cerinta nr. 4 Declaratie privind dotarile specifice: echipamente, mijloace de transport, etc., pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru

indeplinirea serviciilor de intretinere si reparatii echipamente electrice de iluminat public. Dotarea minima trebuie sa includa:

a) - minim 2(doua) platforme ridicatoare autospeciale tip telescop PRB ( o platforma de minim 12 metri si o platforma de minim 19 metri),

b)- minim 2 (doua) autoutilitare pentru interventii rapide. c) - minim 1 autolaborator PRAM, autorizat pentru incercari si probe cabluri subterane,masurarea rezistentei izolatiei,masurarea prizelor de pamant, etc.conform Ordin ANRE nr.23/2013

Cerinta nr. 5 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost

obtinut de catre ofertant. Ofertantul va trebui sa dispuna de urmatorul minim personal autorizat :

- un electrician autorizat gradul IIIB;

- 5 lucratori cu calificare de electrician;

- un lucrator cu calificare de lacatus-mecanic;

conform Ordin A.N.R.E. 23/2013

6)In cazul in care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de

a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, prin care aceasta confirma

faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. - Se va prezenta un angajament ferm .

Certificarea de catre organisme acreditate a sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008,( sau echivalent)in domeniul instalatiilor electrice de

iluminat.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o va realiza.

Certificarea de catre organisme acreditate a sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005(sau echivalent)in domeniul instalatiilor electrice de iluminat.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o va realiza.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Completare Formularul 12 E– se va prezenta in original. Se va completa Formularul B4. Se va prezenta Formularul F12G.Se vor prezenta Acordurile de subcontractare pentru fiecare subcontractant, dupa caz-Anexa 6 -se va prezenta in original. Se va prezenta Formularul F12 H. -pentru utilajele aflate in proprietate, ofertantii vor prezenta acte doveditoare ca dotarile respective se regasesc ?n patrimonial societatii la data limita de depunere a ofertelor, sau alte documente legale doveditoare(facturi de achizitie, leasing etc.). -pentru utilajele inchiriate (alta forma de detinere),ofertantii vor prezenta un angajament de punere la dispozitie(original) Ofertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate (FormularF13) de la tot personalul tehnic de specialiate.Pentru electricieni si lacatus-mecanic se vor prezenta documente (cu mentiunea \"conform cu originalul\") din care sa reiasa calificarea. Pentru electricianul autorizat gradul IIIB se va prezenta copie cu mentiunea \"conform cu originalul\" a atestatului/legitimatiei.Se va completa Formularul 12 J – prezentat in original. Se va prezenta un angajament ferm, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa: Formularul 17 si dupa caz Formularul 19. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art.69 indice 1,art. 180 din OUG 34/2006 si la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Se va prezenata o copie a certificarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent) in domeniul instalatiilor electrice de iluminat.- se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Se va prezenata o copie a certificarii sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 (sau echivalent) in domeniul instalatiilor electrice de iluminat.- se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2014 16:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

25.08.2014 11:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 25.08.2014 13:00

Locul: Municipiul Suceava, bdul 1 Mai, nr. 5A, Suceava

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Fonduri bugetare

VI.3) Alte informatii

1)Contractul se poate prelungi prin act aditional cu max. 4 luni .Prelung. contract. este conditionata de existenta resurselor finananciare alocate cu aceasta destinatie, in conditiile legii. 2)Modul de departajare al ofertelor cu tarife egale: se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.3) Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea tarifelor medii ponderate, ale fiecarei oferte admisibile, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de ?ndeplinire a contractului de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire. 4).Informatii privind reglementarile referitoare la impozitare, protectia muncii si conditiile de munca, precum si la protectia mediului se pot gasi la:www.mfinante.ro www.mmuncii.ro www.mmediu.ro. 5.Ofertantul va prezenta, in original, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C. ?n cazul unei asocieri,fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

5 zile ?ncep?nd cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Primaria municipiului Suceava-Serviciul Contencios administrativ,juridic

Adresa postala: B-ul 1 Mai nr. 5A , Localitatea: Suceava , Cod postal: 720224 , Romania , Tel. +40 230520593 , Fax: +40 230520593 , Adresa internet (URL): www.primariasv.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

08.07.2014 11:13
Vizionari 365