Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Intretinere si reparare trotuare pentru: lot 1- sector 1; lot 2- sector 2; lot 3- sector 3; lot 4- sector 5; lot 5 - sector 6, ale municipiului Timisoara

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408478 , In atentia: Lavinia Alexandrescu , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Intretinere si reparare trotuare pentru: lot 1- sector 1; lot 2- sector 2; lot 3- sector 3; lot 4- sector 5; lot 5 - sector 6, ale municipiului Timisoara

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Pe raza Municipiului Timisoara

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Se vor executa lucrari de intretinere si reparare strazi in sectoarele 1, 2, 3, 5 si 6 ale Municipiului Timisoara



Valoarea estimata fara TVA: 30,000,000 RON

Impartire in loturi

Da

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.09.2013

Durata: 48 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.8) Informatii suplimentare

Autoritatea contractanta doreste sa incheie acord cadru pe o perioada de 4 ani. In baza unui acord cadru se vor incheia contracte subsecvente- anuale.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

Procedura aplicata: licitatie deschisa, cu faza finala de licitatie electronica; criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

18.06.2013 13:06
Vizionari 210