Intretinere si reparare strazi in Municipiul Timisoara in urmatoarele zone: LOT 1 strazi in zona de NORD EST LOT 2 strazi in zona de NORD VEST LOT 3 strazi in zona de SUD EST? LOT 4 strazi in zona de SUD VEST
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Cristina Scutariu , Tel. 0256-408300 , Email: cscutariu@primariatm.ro , Fax: 0256-204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
„Întretinere si reparare strazi în Municipiul Timisoara în urmatoarele zone: LOT 1 - strazi în zona de NORD-EST; LOT 2 - strazi în zona de NORD-VEST; LOT 3 - strazi în zona de SUD-EST¸ LOT 4 - strazi în zona de SUD-VEST ”
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: în municipiul Timisoara - defalcat pe cele patru zone
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Da
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
„Întretinere si reparare strazi în Municipiul Timisoara în urmatoarele zone: LOT 1 - strazi în zona de NORD-EST; LOT 2 - strazi în zona de NORD-VEST; LOT 3 - strazi în zona de SUD-EST¸ LOT 4 - strazi în zona de SUD-VEST ” în conformitate cu cerintele impuse în caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 60,000,000 RON
Impartire in loturi
Da
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.10.2009
Durata: 48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
În baza acordului-cadru cu durata de 48 luni, se vor încheia contracte subsecvente. Frecvanta contractelor subsecvente: anual
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2009 12:56
Vizionari 276