Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Intretinere si reparare strazi in Municipiul Timisoara in urmatoarele zone: LOT 1 strazi in zona de NORD EST LOT 2 strazi in zona de NORD VEST LOT 3 strazi in zona de SUD EST? LOT 4 strazi in zona de SUD VEST

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Cristina Scutariu , Tel. 0256-408300 , Email: cscutariu@primariatm.ro , Fax: 0256-204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

„Întretinere si reparare strazi în Municipiul Timisoara în urmatoarele zone: LOT 1 - strazi în zona de NORD-EST; LOT 2 - strazi în zona de NORD-VEST; LOT 3 - strazi în zona de SUD-EST¸ LOT 4 - strazi în zona de SUD-VEST ”

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: în municipiul Timisoara - defalcat pe cele patru zone

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Da

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

„Întretinere si reparare strazi în Municipiul Timisoara în urmatoarele zone: LOT 1 - strazi în zona de NORD-EST; LOT 2 - strazi în zona de NORD-VEST; LOT 3 - strazi în zona de SUD-EST¸ LOT 4 - strazi în zona de SUD-VEST ” în conformitate cu cerintele impuse în caietul de sarcini.



Valoarea estimata fara TVA: 60,000,000 RON

Impartire in loturi

Da

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.10.2009

Durata: 48 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

În baza acordului-cadru cu durata de 48 luni, se vor încheia contracte subsecvente. Frecvanta contractelor subsecvente: anual

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

04.09.2009 12:56
Vizionari 276