Intretinere parcuri, scuaruri, spatii verzi si sisteme de irigare pe domeniul public al mun. Timisoara
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408367 , In atentia: Petricescu Calin , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477/+40 204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Intretinere parcuri, scuaruri, spatii verzi si sisteme de irigare pe domeniul public al mun. Timisoara
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Pe domeniul public al municipiului Timisoara (Zona centrala, Zona I, Zona II si Zona III)
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Da
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Intretinere parcuri, scuaruri, spatii verzi si sisteme de irigare pe domeniul public al mun. Timisoara: Lot 1 - Zona centrala, Lot 2 - Zona I, Lot 3 - Zona II, Lot 4 - Zona III
Valoarea estimata fara TVA: 31,500,000 RON
Impartire in loturi
Da
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Durata acordului cadru este de 1 an. In baza acordului-cadru se vor incheia 2 contracte subsecvente, cate unul odata la 6 luni. Acordul-cadru inceteaza sa produca efecte la expirarea duratei acestuia.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare: in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata; valabilitate: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; garantia de buna executie: maxim 10% din valoarea acordului-cadru, fara TVA.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura aplicata: licitatie deschisa, cu faza finala de licitatie electronica; criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic. Facem precizarea ca autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene prevazute de legislatie. Valoarea estimata, fara TVA, a contractelor de prestari servicii, care urmeaza a fi atribuite in urmatoarele 12 luni, este mai mare decat echivalentul in lei a 4.845.000 euro.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2012 12:06
Vizionari 294