Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Intretinere parcuri, scuaruri, spatii verzi si sisteme de irigare pe domeniul public al mun. Timisoara

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408367 , In atentia: Petricescu Calin , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477/+40 204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Intretinere parcuri, scuaruri, spatii verzi si sisteme de irigare pe domeniul public al mun. Timisoara

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Pe domeniul public al municipiului Timisoara (Zona centrala, Zona I, Zona II si Zona III)

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Da

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Intretinere parcuri, scuaruri, spatii verzi si sisteme de irigare pe domeniul public al mun. Timisoara: Lot 1 - Zona centrala, Lot 2 - Zona I, Lot 3 - Zona II, Lot 4 - Zona III



Valoarea estimata fara TVA: 31,500,000 RON

Impartire in loturi

Da

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.8) Informatii suplimentare

Durata acordului cadru este de 1 an. In baza acordului-cadru se vor incheia 2 contracte subsecvente, cate unul odata la 6 luni. Acordul-cadru inceteaza sa produca efecte la expirarea duratei acestuia.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Garantia de participare: in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata; valabilitate: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; garantia de buna executie: maxim 10% din valoarea acordului-cadru, fara TVA.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

Procedura aplicata: licitatie deschisa, cu faza finala de licitatie electronica; criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic. Facem precizarea ca autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene prevazute de legislatie. Valoarea estimata, fara TVA, a contractelor de prestari servicii, care urmeaza a fi atribuite in urmatoarele 12 luni, este mai mare decat echivalentul in lei a 4.845.000 euro.

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

07.12.2012 12:06
Vizionari 294