Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Intretinere imbracaminte asfaltica cu lianti hidraulici (plombari) pe o suprafatata de 52.200 mp pe drumuri judetene

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: JUDETUL VRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)

Numar invitatie: 367340 / 13.11.2014

Denumire contract: „Intretinere imbracaminte asfaltica cu lianti hidraulici (plombari) pe o suprafatata de 52.200 mp ‘’ pe urmatoarele drumuri judetene :-DJ 241 , DJ 241A, DJ 205J, DJ 205B, DJ 205C, DJ 202E, DJ 204D, DJ 205R, DJ 204G

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

JUDETUL VRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)

Cod fiscal: 4350394, Adresa: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani, Telefon: 0237616800, Fax: 0372372402

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

DIMITRIE CANTEMIR, Focsani, Romania, cod postal: 620048, telefon:+40 372372446, fax:+40 372372447, persoana de contact:CATALINA OACHES

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul achizitorului din municipiul Focsani, Bd-ul Dimitrie Cantemir, nr. 1 Focsani, Romania.

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

„Intretinere imbracaminte asfaltica cu lianti hidraulici (plombari) pe o suprafatata de 52.200 mp ‘’ pe urmatoarele drumuri judetene :-DJ 241 , DJ 241A, DJ 205J, DJ 205B, DJ 205C, DJ 202E, DJ 204D, DJ 205R, DJ 204G

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

„Intretinere imbracaminte asfaltica cu lianti hidraulici (plombari) pe o suprafatata de 52.200 mp ‘’ pe urmatoarele drumuri judetene : -DJ 241, Tanasoaia-Boghesti-int. DN 11 A -300 mp -DJ 241 A, intravilan Feldioara si Ochesesti-int. DN 11 A, comuna Tanasoaia si Corbita -400 mp -DJ 205 J, int.DH 205 H-sat Manastioara, comuna Fitionesti -1.500 mp -DJ 205 B, DN 2M-Virtescoiu -8.000 mp -DJ 205 C, Golesti-Virtescoiu -10.000 mp -DJ 202 E, Sihlea-Obrejita-Timboiesti -5.500 mp -DJ 204 D, intravilan sat Vadu Rosca, comuna Vulturu -4.500 mp DJ 204 D, intrare sat Vulturu-int. DN 23, comuna Vulturu -4.000 mp DJ 204 D, int. DN 23-iesire sat Vulturu -4.500 mp DJ 204 D, intravilan sat Hingulesti, comuna Vulturu -3.000 mp - DJ 205 R, Gologanu-Cotesti -8.000 mp -DJ 204 G, Biliesti-int.DJ 204 D, comuna Biliesti -2.500 mp Valoarea estimata este de 2.315.320 lei fara TVA, din care : -diverse si neprevazute - 210.480 lei fara TVA reprezent?nd 10% din valoarea estimata a contractului. Conform Hotararii Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii, valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute se calculeaza procentual din valoarea cheltuielilor prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 2, 3 si 4 ale devizului general. Avand in vedere cele mentionate anterior, cota aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 10% din valoarea estimata a contractului. -valoarea fara diverse si neprevazute : 2.104.840 Antreprenorul va asigura masurile organizatorice si tehnologice corespunzatore pentru realizarea in bune conditii a lucrarilor respectandu-se in acest sens prevederile caietului de sarcini.

II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 2,315,320 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 42.096,8 lei (sau echivalentul in alta valuta). Echivalenta pentru garantiile depuse in alta valuta se va determina la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. IMM-urile vor constitui garantia in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de IMM (Formularul 9). Daca depune o contestatie ofertantul trebuie sa constituie garantia de buna conduita in cuantumul, forma si pentru perioada stabilite prin art. 271^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind achizitiile publice. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 150 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator. Constituirea garantiei de participare se face in oricare dintre formele prevazute de art. 86 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Contul IBAN al achizitorului este RO09TREZ6915006XXX000122, deschis la Trezoreria Focsani iar codul fiscal este 4350394. Garantia se va depune in original la sediul achizitorului din Romania, judetul Vrancea, Municipiul Focsani, Str. Dimitrie Cantemir nr. 1. Ofertantii pot face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba dec?t romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5% pentru I.M.M.) din pretul contractului fara TVA (art. 89 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006). Constituirea garantiei de buna executie se face in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Garantia de buna executie (daca este constituita in formele prevazute de art. 90 alin. (1)) emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Achizitorul va emite pretentii asupra garantiei, ?n limita prejudiciului, daca operatorul economic nu isi ?ndeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din Hotar?rea Guvernului nr. 925/2006.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle ?n situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (se va completa Formularul nr. 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (?n cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (?n cazul ofertei comune), tertul sustinator (?n cazul sustinerii). 2. Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle ?n situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (se va completa Formularul nr. 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (?n cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (?n cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit.a), c^1) si d) din art. 181 (?n cazul sustinerii). 3. Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (?n cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (?n cazul ofertei comune), tertul sustinator (?n cazul sustinerii) si subcontractantul (?n cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie ?n cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Presedintele Consiliului Judetean Vrancea - Oprisan Marian, Vicepresedintii Consiliului Judetean Vrancea - B?rladeanu Dragos Petrut, Cel - Mare Ionel, Directorii executivi - Oanele Luminita , Dita Dumitru, Iordache Romeo, Olaru Daniela, Consilierii judeteni - Mazere Nicu, Carnariu Vasile, Guguianu Constantin, Buzarnescu Stefan, Lambrino Eduard, Balan Doru Geany, Boboc Tudorita Rodica, Marin Laurentiu Daniel, Aioanei Anisoara, Melinte Vasile, Bl?ndu Nicusor, Grosu Adrian, Epure Ion, Ghetu Catalin, Nedelcu Mihai, Ciorici Marioara, Esanu Aura Lacramioara, Cristian Danut, Bostan Liviu, Diaconu Emilian, Panciu Valerica, Negoita Constantina, Negru Corneliu, Vraciu Dorina, Nica Ionut Bogdan, Lazar Ticu, Petric George, Bordeanu Janica, Jaravete Valentin, Ochean Valentin. 4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Conditie de calificare: certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta. Documente de confirmare: Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 8). Vor depune acest certificat: ofertantul (?n cazul ofertei individuale), liderul de asociere (?n cazul ofertei comune). ?n cazul asocierii nu se solicita prezentarea acestui certificat de catre fiecare membru al asocierii. Acest formular trebuie semnat de reprezentantii legali ai asocierii. 5. Certificate de atestare sau echivalent. Conditie de calificare: din Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) sau documentele echivalente trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documente de confirmare: Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) sau echivalent si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) sau echivalent. Vor depune aceste certificate: ofertantul (?n cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (?n cazul ofertei comune). Operatorii economici straini vor depune documentele mai sus mentionate sau echivalente emise ?n tara respectiva. ?n masura ?n care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. ?n aceasta situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr.509/2011. Toate documentele din prezenta sectiune ?ntocmite/emise de catre ofertant si av?nd ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta ?n original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti ?n oricare din urm?toarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia av?nd libertate deplina de a opta ?ntre ele. Documentele redactate ?n alta limba dec?t rom?na vor fi ?nsotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat ?n alta limba dec?t rom?na va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice rom?ne. ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la art. 182 alin.(1) din O.U.G. 34/2006 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca ?n tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent. Conditie de calificare: din Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau din documentele echivalente trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n obiectul de activitate al ofertantului (?n cazul asociatilor doar pentru partea din contract pe care o vor realiza). Nu se solicita ca obiectul contractului sa aiba echivalent ?n obiectul principal de activitate al ofertantului (asa cum este ?nscris el ?n certificatul constatator sau documentul echivalent) ci poate sa se regaseasca si ?n activitatile secundare. Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (pentru ofertantii ?nregistrati la Oficiul Registrului Comertului), Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor cu anexele sale (acolo unde este cazul) (pentru O.N.G. – uri/persoane juridice non-profit) sau documente echivalente (pentru ofertantii straini). ?n etapa evaluarii ofertelor, achizitorul va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul ?n oricare din formele permise de lege (original sau copie legalizata). Vor depune certificatul constatator sau documentele echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (?n cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat pentru partea din contract pe care o va realiza (?n cazul ofertei comune). ?n vederea respectarii obligatiilor impuse ?n sarcina achizitorului prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 privind interpretarea art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, achizitorul solicita prezentarea certificatului constatator (sau a documentelor echivalente) si de catre tertul sustinator (?n cazul sustinerii) si subcontractantul (?n cazul subcontractarii). Pentru mai multe detalii referitoare la situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese a se vedea Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 si versiunea din mai 2014 a fisei de date ?ntocmite de ANRMAP. Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti ?n oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia av?nd libertate deplina de a opta ?ntre ele. Documentele redactate ?n alta limba dec?t rom?na vor fi ?nsotite de traducerea autorizata si vor avea anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate ofertantilor rom?ni.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Conditie de calificare: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(respectiv 2011, 2012, 2013) trebuie sa fie ?n valoare de minim 4.209.680 lei. Pentru IMM-uri media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani se reduce la 50%. Documente de confirmare: ofertantii vor depune orice documente relevante din care rezulta ?ndeplinirea acestei conditii (de exemplu: bilanturi contabile,balante de verificare etc). Achizitorul nu limiteaza numarul si felul documentelor ce pot fi depuse de ofertant at?t timp c?t din acestea rezulta ?n mod clar informatiile solicitate si ?ndeplinirea cerintei mai sus mentionate. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (?n cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (?n cazul ofertei comune). Toate documentele din prezenta sectiune ?ntocmite/emise de catre ofertant si av?nd ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune ?n original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti ?n oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele redactate ?n alta limba dec?t rom?na vor fi ?nsotite de traducerea autorizata si vor avea anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate ofertantilor rom?ni. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Dovedirea faptului ca ofertantul a executat lucrari similare ?n ultimii 5 ani a caror valoare cumulata a fost de minim 2.104.840 lei exclusiv T.V.A. la nivelul unuia sau mai multor contracte. Documente de confirmare: Lista principalelor lucrari similare executate ?n ultimii 5 ani ?nsotita de certificate/documente emise sau contrasemnate catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte indeplinirea cerintei. Lista va face referire la cele mai importante lucrari pentru care se vor indica valori, perioada si locul executiei lucrarilor,modul de ?ndeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Achizitorul nu limiteaza numarul si felul documentelor ce pot fi depuse de ofertanti at?t timp c?t din acestea rezulta ?n mod clar informatiile solicitate si ?ndeplinirea cerintei mai sus mentionate. ?n cazul ?n care documentele contin clauze de confidentialitate care ?mpiedica prezentarea acestora ?n integralitate, ofertantul poate prezenta doar paginile care contin informatiile solicitate de achizitor. Ofertantii vor avea ?n vedere faptul ca numarul de ani solicitati ?n vederea demonstrarii experientei similare se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (?n cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (?n cazul ofertei comune). Toate documentele din prezenta sectiune ?ntocmite/emise de catre ofertant si av?nd ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune ?n original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti ?n oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele redactate ?n alta limba dec?t rom?na vor fi ?nsotite de traducerea autorizata si vor avea anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate ofertantilor rom?ni.,Declaratie referitoare la echipamentele tehnice necesare pentru realizarea ?n bune conditii a contractului. Achizitorul nu impune o lista minima a utilajelor sau anumite capacitati ale acestora, ?nsa, ofertantii vor trebui sa-si dimensioneze oferta astfel ?nc?t sa se asigure respectarea cerintelor minime de calitate impuse prin normativele tehnice ?n vigoare. Echipamentele cuprinse ?n aceasta declaratie se pot afla ?n proprietatea ofertantului, pot fi ?nchiriate de acesta, sau pot fi detinute ?n orice alta forma prevazuta de lege care sa ?i confere dreptul de folosire a lor ( leasing,comodat, angajament, etc.) Achizitorul nu solicita ca echipamente tehnice sa fie puse la dispozitie pe ?ntreaga perioada de derulare a contractului ci doar in perioada in care devine necesara implicarea acestora in executarea lucrarilor. Documente de confirmare : (Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si orice documente doveditoare (de exemplu contracte/precontracte de vanzare-cumparare, de inchiriere, de leasing,facturi angajamente etc. ) Achizitorul nu limiteaza numarul si felul documentelor ce pot fi depuse de ofertanti at?t timp c?t din acestea rezulta ?n mod clar informatiile solicitate si ?ndeplinirea cerintei mai sus mentionate. ?n cazul ?n care documentele contin clauze de confidentialitate care ?mpiedica prezentarea acestora ?n integralitate, ofertantul poate prezenta doar paginile care contin informatiile solicitate de achizitor. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (?n cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (?n cazul ofertei comune). Toate documentele din prezenta sectiune ?ntocmite/emise de catre ofertant si av?nd ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune ?n original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti ?n oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele redactate ?n alta limba dec?t rom?na vor fi ?nsotite de traducerea autorizata si vor avea anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate ofertantilor rom?ni.,Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru ?ndeplinirea contractului de lucrari. Se solicita urmatorii experti cheie: -Coordonator de proiect -Sef de santier -Responsabil tehnic cu executia -Responsabil C.Q. Pentru ?ndeplinirea ?n bune conditii a contractului expertii cheie vor ?ndeplinii urmatoarele conditii minime obligatorii: - Coordonatorul de proiect:-studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau atestat de manager de proiect sau echivalent( in cazul prezentarii atestatului de manager de proiect nu se solicita si diploma de licenta), -experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la un proiect/contract la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare( in cazul prezentarii atestatului de manager nu se solicita ca experienta specifica a coordonatorului de proiect sa fie realizata in calitatea acestuia de coordonator de proiect atestat/certificat-cu diploma de coordonator/manager de proiect). Nu se solicita dovedirea experientei raportata la un anumit numar de ani. - Sef de santier:-studii finalizate cu diploma de inginer/subinginer ?n specializarea drumuri si poduri, -experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la un proiect/contract la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Nu se solicita dovedirea experientei raportata la un anumit numar de ani. - Responsabil tehnic cu executia:- certificatul de atestare si legitimatia RTE ?n domeniul drumuri si poduri. Nu se solicita diploma de studii sau dovedirea vechimii, respectiv experientei generale si/sau specifice sau conditii ce vizeaza implicarea ?ntr-un proiect/contract similar. La semnarea contractului,ofertantul castigator, va prezenta atestatul/autorizatia RTE ( pentru operatorii economici care prezinta experti straini se vor prezenta documente echivalente emise in statul de resedinta, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor urmand ca la semnarea contractului - in cazul in care vor fi declarati castigatori-sa prezinte documentele recunoscute de autoritatile romane). - Responsabil C.Q. : -decizia interna de numire ?n postul de responsabil pentru controlul calitatii -experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la un proiect/contract la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Nu se solicita dovedirea experientei raportata la un anumit numar de ani. Documente de confirmare: Pentru personalul de conducere, precum si pentru persoanelor responsabile pentru ?ndeplinirea contractului de lucrari se vor depune orice documente justificative din care sa rezulte ?ndeplinirea cerintei de calificare (de exemplu: declaratii de disponibilitate, diplome de licenta, atestate de manager de proiect, certificate de atestare si legitimatii RTE, decizii interne de numire etc). Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii (in cazul ofertei comune). Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata si vor avea anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicita Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatii (I.S.O. 9001 sau echivalent). Certificatul I.S.O. 9001 sau echivalent trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documente de confirmare: Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare astfel de document va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.,Conditie de calificare: asigurarea standardelor de protectie a mediului in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent. Documente de confirmare: Certificat privind standardele de protectie a mediului in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documentele din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare astfel de document va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Factori de evaluare

Denumire Intra in licitatie electronica Punctaj maxim

Pretul ofertei 80

Descriere: Componenta financiara

Durata de executie a lucrarilor-in zile calendaristice 20

Descriere: Durata minima de executie a lucrarilor este de 25 de zile calendaristice. Durata maxima este de 35 de zile calendaristice.

( Intra in licitatie electronica / reofertare ) Intra in licitatie electronica / reofertare ( Direct proportional ) Direct proportional ( Invers proportional ) Invers proportional



IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 150 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2014 10:38
Vizionari 349