Intrerupatoare, Separatoare, Transformatoare de curent, Transformatoare de tensiune
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: IASI , Str. CIURCHI, NR.146-150 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700359 , Romania , Punct(e) de contact: Birou Achizitii Retea , Tel. +40 232405619 , In atentia: Dana Munteanu , Email: dana.balauca@eon-romania.ro , Fax: +40 0232405316 , Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi. nr. 146-150 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700359 , Romania , Punct(e) de contact: Registratura , In atentia: Dana Munteanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intrerupatoare, Separatoare, Transformatoare de curent, Transformatoare de tensiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bacau, Suceava, Botosani,Iasi,Neamt si Vaslui
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intrerupatoare, Separatoare, Transformatoare de curent, Transformatoare de tensiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31214100-0 - Intrerupatoare (Rev.2)
31172000-2 - Transformatoare de tensiune (Rev.2)
31173000-9 - Transformator de masurare (Rev.2)
31214110-3 - Separatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Intrerupatoare- Cantitate estimata: 7 buc, Valoare estimata: 726.746,65 RON.
Lot 2: Separatoare- Cantitate estimata: 20 buc, Valoare estimata: 686.579,46 RON.
Lot 3: Transformatoare de curent- Cantitate estimata: 24 buc, Valoare estimata: 662.400,00 RON.
Lot 4: Transformatoare de tensiune- Cantitate estimata: 12 buc, Valoare estimata: 292.056,00 RON.
Valoarea estimata fara TVA: 2,367,782.11 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1=13.808 lei-6.904 pt.IMM,Lot2=13.045 lei-6.522,50 pt.IMM,Lot3=12.585 lei-6.292,50 pt.IMM,Lot4=5.549 lei-2.774 pt.IMM.Echivalenta leu/alta valuta se face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Valabilitatea curge de la data limita de depunere a ofertelor,este de cel putin 120 zile.Mod de constituire-conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari,in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD filiala Bacau,care se prezinta ?n original,?n cuantumul si pentru perioada mai sus mentionata.Nu se accepta constituirea prin depunere numerar la casieria Autoritatii Contractante,fila CEC,Bilet la Ordin(BO).In conf.cu art 278prim-(1) din OUG34/2006,in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatarulrenunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare,Aut Contr va retine contestatarului din garan de particip in raport cu val estimata dupa cum urmeaza:Lot1=4.506,75 lei-lit. b;Lot2=4.466,58 lei-lit.b;Lot3=4.442,40 lei-lit.b;Lot4=2.920,56 lei-lit.a.?n cazul depunerii de candidaturi ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na.?n cazul candidatilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004(fac?nd dovada ?n acest sens p?na la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor) garantia de participare se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n doc de atribuire. Garantia de buna executie se solicita prin raportare la valoarea fiecarui contract /lot.Garantia de buna executie solicitata : 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea fiecarui contract, fara TVA. Modul de constituire al garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie de buna executie sau alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive, conform art. 90 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda,coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de ?ndeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 din OUG 34/2006(completare Formular 12A).
2)Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.
Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(completare Formular 12B lit. a,c, c1, d, e.
3)Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.
Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere ( completare Formular 13A).
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante definite conform art. 3 lit.s indice 2 din OUG nr. 34/2006 sunt urmatoarele:
Director General: R?glin Torsten; Director General Adjunct: Livioara Sujdea; Director General Adjunct: Radu Petre;
Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie care aproba si semneaza documente emise in legatura cu prezenta achizitie sunt: Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz, Gabriela Pasarica, Dana Munteanu, Emilia Patrichi, Loredana Temneanu, Florin Bura, Camelia Petrescu, Florin Vida, Paula Lucoiu, Angela Vasile, Oana Birladeanu.
4)Declaratie \"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta\".
Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular 13B) 1)Pentru persoanele juridice rom?ne
Modalitatea de ?ndeplinire: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse ?n acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a candidaturilor.
2)Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de ?ndeplinire: - prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional, conforme legii tarii de rezidenta a candidatului.
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabila pentru anul calendaristic ?n curs.
3)Pentru persoane fizice se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana fizica ?n
conformitate cu prevederile legale din tara ?n care candidatul este rezident.
Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru
persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala (CA) pe ultimii 3 ani(2011,2012,2013)
Modalitatea de indeplinire
Completare formular F3 cuprins in Sectiunea III - Modele de formulare. Autoritatea Contractanta solicita ca,candidatul, sa prezinte situatia privind cifra de afaceri realizata ?n ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013). Valoarea cifrei de afaceri se va actualiza la cursul mediu anual lei/alta valuta stabilit pentru fiecare an in parte, stabilit de BNR. Atunci c?nd un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau
contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Lista (insotita de certificate/documente) trebuie sa contina cel putin un contract care
prezinta furnizarea de produse similare in valoare cumulata de minim-lot 1:726.746,65 lei, lot 2:686.579,46 lei, lot 3:662.400,00 lei, lot 4:292.056,00 lei.
?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse
se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic - cerinta minima de calificare. Se va utiliza si mentiona cursul mediu de referinta la care se face
echivalenta leu/alta valuta stabilit de BNR aferent fiecarui an.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12D si Formular F4.
Se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de
pecialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, ?n special pentru asigurarea controlului calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12H.
Informatii privind asociatii (daca este cazul) ?n Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare ref la situatia personala a
ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (?nregistrare), la stand de asig a calitatii si stand de protectie a mediului
trebuie prez de fiecare asociat ?n parte. Situatia ec-fin si capac tehnica si/sau profes se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F6 si a propriului dosar de calificare de catre asociat.
Informatii privind asigurarea calitatii ?n conformitate cu standardele europene relevante: Operatorul economic participant la procedura de
achizitie publica va depune : Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite ?n alte state; orice alte probe sau dovezi ?n masura ?n care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune: Copia Certificatului ISO 9001:2008 sau
echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In licitatia electronica configuram doar pretul.Invitam la licitatia electronica ofertantii cu oferte admisibile din prima etapa.Durata licitatiei electronice este de o zi lucratoare-o runda.Licitatia electronica nu va incepe mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiei.La licitatia electronica participa doar operatorii inregistrati in Seap.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta,nu pot vedea nr. de participanti inscrisi.Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului si se va utiliza pasul de licitatie elctronica.Valoarea procentuala a pasului este de 0,25% configurabil de catre Aut.Contractanta la definirea licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2014 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2014 14:00
Locul: sediul E.ON Moldova Distributie SA, Iasi, str Ciurchi nr 146-150, birou 143
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pers. admise sa asiste la desch. ofertelor sunt reprezentantii op. ec. care vor prez. ?mputernicire scrisa. Fiecare ofertant va fi reprezentat ?n fata comisiei de evaluare de o singura pers.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este publicata integral ?n SEAP, anexata prezentului Anunt de participare. La depunerea ofertelor, autoritatea contractanta solicita in cadrul dosarului de eligibilitate – prezentarea de catre ofertant/asociat/ subcontractanti/ terti a unei declaratii privind \"calitatea de participant la procedura\" , motivat ca o necesitate de natura administrativa menita sa faciliteze accesul la datele de identificare ale participantilor la procedura in scopul aplicarii prevederilor art.69 indice 2 alin.2 din OUG 34/2006. Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta solicita depunerea solicitarilor de clarificari asupra documentatiei de atribuire, depunerea candidaturilor si a ofertelor tehnice si financiare in limba romana. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: dana.balauca@eon-romania.ro sau la fax:0232/405316, se vor atasa prezentului Anunt de participare la sectiunea: ”Documentatie, clarificari si decizii”. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la ?nregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi nr 146-150 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700359 , Romania , Tel. +40 365403769 , Email: angela.vasile@eon-romania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2014 10:12
Vizionari 440