Intocmire studiu de fezabilitate inlocuirea tamplarie cu tamplarie de lemn cu geam termoizolant, reparatii interioare pereti, bai, usi interioare, zugraveli
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 366024 / 16.10.2014
Denumire contract: intocmire studiu de fezabilitate pentru inlocuirea tamplarie cu tamplarie de lemn cu geam termoizolant, reparatii interioare pereti, bai, usi interioare, zugraveli,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Cod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
DIRECTIA SILVICA MURES str. Enescu George, nr.6, Targu-Mures, Romania, cod postal: 540052, secretariat etaj I
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
DIRECTIA SILVICA MURES str. Enescu George, nr.6, Targu-Mures, Romania, cod postal: 540052, sala de sedinte etaj I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
intocmire studiu de fezabilitate pentru inlocuirea tamplarie cu tamplarie de lemn cu geam termoizolant, reparatii interioare pereti, bai, usi interioare, zugraveli,
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Intocmirea studiului de fezabilitate, documentatie valorica, documentatie in vederea obtinerii de avize, acorduri si autorizatie de construire pentru, inlocuirea tamplariei cu geamtermoizolant, reparati interioare zugraveli, reparatii bai,reparatii pardosele. Valoarea estimata totala a contractului de 8475.50 lei, fara TVA, este formata din: - valoarea estimata a serviciilor de proiectare : 7705, fara TVA, si - cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (10%)770.5 lei, fara T.V.A..
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8,475.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 154.10 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Data pentru care se calculeaza echivalenta in alta valuta, anterior cu 3 zile datei limita de depunere a ofertelor conform cursului valutar comunicat de BNR. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita ?n conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ?n forma prezentata ?n formularul “Scrisoare de garantie”, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. ?n cazul ?n care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei ?ntr-unul din conturile –DIRECTIA SILVICA MURES (RO1590120, J40/450/1991): cont RO23 BRDE 270S V030 4864 2700 – BRD suc Tg.Mures; RO39RZBR0000060000197280 – Raiffeisen Bank suc Bartok Bela, urm?nd ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se restituie ?n conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 ?n contul IBAN declarat, ?n situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 de catre ofertant ?n Cererea de restituire a garantiei de participare.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui garantia de buna executie ?n termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. - Garantia de buna executie va fi constituita ?n conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ?n forma prezentata ?n formularul “Scrisoare de garantie de buna executie”, ce va fi prezentata A.C.?n original , sau- Prin ret. succe. din sumele datorate pentru facturi partiale,caz ?n care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C.. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 0,5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (?ncadrarea ?n una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); i) Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (?ncadrarea ?n una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);La fel se va solicita declaratie de neincadrare in art 181 din OUG 34/2006 si ptr tertul sustinator conform art 181lit a, c^1, d Se va completa formularul: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, si se va prezenta ?nsotita de : - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia sau echivalent, scadente ?n luna anterioara celei ?n care se depun ofertele. Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta nr. 4 Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(?ncadrarea ?n una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica) i) Se va completa formularul: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoane cu functie de decizie ?n cadrul Directiei Silvice Mures: Ilie Covrig, Puchianu R.I. Calin, Kacso Ecaterina, Iacob Lucian, Dobrescu Stanca Dana, Pirlea Cornelia Aurora, Pirlea Adrian, Stainbok Sorin,Chiorean Aurelia, Cerinta nr. 5 Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele ceritificat de participare la licitatie cu oferta independenta Ofertantul sa fie legal ?nregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acestea sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati solicitate prin prezenta documentatie de atribuire ii) pentru persoane fizice rom?ne: documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional iii) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: completarea formularului informatii generale prin declararea cifrei de afaceri globala din ultimii trei ani, nu se solicita niciun nivel al cifrei de afaceri. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a principalelor servicii prestate ?n ultimii 3 ani,insotita de ,Fisa informatii privind experienta similara". Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani servicii similare in valoare cumulata de minim 7000 lei la nivelul cel putin a unui contract, maxim trei contracte( valoarea serviciilor sa fie de minim 7000 lei, Autoritatea contractanta accepta ca experienta experienta similara sa poata fi demonstrata si prin contracte in derulare in cadrul carora exista servicii ,,duse la bun sfarsit' care sunt receptionate partial sau receptionate la sfarsitul prestarii, cerinta fiind considerata ca indeplinita in oricare din variante) . Formularul va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 11:27
Vizionari 366