Instalatiile electrice interioare pentru alimentarea cu energie electrica a firidelor necesare aparatelor de aer conditionat din spital
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700111 , Romania , Punct(e) de contact: MONICA VICOL , Tel. 0232267706 , Email: SP.SPIRIDON@K.RO,monica_viscol28@yahoo.com , Fax: 0232267706
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Instalatiile electrice interioare pentru alimentarea cu energie electrica a firidelor necesare aparatelor de aer conditionat din spital
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sfantul Spiridon Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Se vor executa instalatii electrice interioare pentru alimentarea cu energie electrica a firidelor ce se vor monta pentru aparatele de aer conditionat din spital
Valoarea estimata fara TVA: 365,000 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45317000-2 - Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.06.2011
Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Ofertarea se va organiza in conformitate cu OUG 34/2006 modificata si reactualizata
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face pe baza facturilor emise de executant, prin OP
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2011 14:44
Vizionari 432