Instalatie cric hidraulic 4 x 100 tf
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 366751 / 31.10.2014
Denumire contract: Instalatie cric hidraulic 4 x 100 tf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210227, telefon:+40 253205401/+40 372819701, fax:+40 253227280/+40 252227281, persoana de contact:Directia Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Directia Achizitii, Bdul Republicii, bloc 22, parter, Targu Jiu, Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Instalatie cric hidraulic 4 x 100 tf
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Echipament hidraulic.
II.1.6) CPV: 43328100-9 - Echipament hidraulic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 1600 lei. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta (curs BNR) : 5 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare se va constitui ?n lei, conform art.86 din HG 925/2006. Contul autoritatii contractante este RO59 RZBR 00000600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu, (dovada se se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor); GP se poate depune si la casierie Achizitor sume in numerar (suma maxima ce poate fi depusa ?ntr-o zi de catre ofertanti este de 5.000 lei). Ofertantii cu statut de IMM constituie GP cuantum 50% din valoare.
Garantie de buna executie Cuantumul GBE este ?n procent de 10 % din val contractului, fara T.V.A. Se constituie prin: - orice instrument de garantare emis ?n cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari; - retineri succesive din val facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de catre contractant ?ntr-un cont deschis la Trezoreria Statului, sa nu fie mai mica de 0,5% din val contractului, conf art. 90, alin.3, din H.G.925/2006, cu complet si modif aduse de H.G. 1045/2011. Din acest cont pot fi dispuse plati at?t de contractant cu avizul scris al autorit.contractante c?t si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autorit contractante. Ofertantul va opta pentru una din modalitatile de constituire a GBE, din modelul de contract, parte a docum de atrib, complet?nd Formularul de oferta – Formularul 7, pct.6. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta. Caz IMM, GBEx: 5% pret contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006 si declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 - (Formular nr. 1) Evaluarea cerintei: ?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. ?n cazul ?n care exista incertitudini ?n ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ?n mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. 2. Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (Formularul nr. 3) 3. Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006(Formular nr.4). (Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv; Aurel Medintu - Director Divizia Energie; Maria Scurtu - Director Divizia Financiara; Laura Elena Manea -Sef Departament Juridic; Grigorie Dadalau - Director Achizitii; Delia Chirca - Director Adjunct Achizitii; Sorin Teiu - Sef Serviciu Achizitii Produse Energie; Ionut Adrian Vitejanu - Serviciul Achizitii Produse Energie). Nota: Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11(4) din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe propria raspundere privind ?ndeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritattii contractante, in termen de 3 zile lucratoare. NOTA: ?n cazul ?n care ?n tara de origine ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmari suplimentare ofertantului/candidatului sau autoritatii competente. 1. Pentru pers fizice/juridice romane, prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente, din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din ONRC) ?n original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2. Pentru pers fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1:Fisa de informatii generale ale ofertantului. Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv anii 2011, 2012 si 2013 sa fie cel putin: 160.000,00 lei (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista a principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani,contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima: lista principalelor livrari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca au furnizat in baza a minim 1 contract, maxim 3 contracte, produse similare a caror valoare cumulata sa fie minim: 80.000,00 lei, ?nsotita de certificate/documente/contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar. Facem mentiuneaca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR. Ofertantul produselor va trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, certificat emis de un organism acreditat. - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite ?n alte state ale Uniunii Europene. Aceste documente se pot prezenta si in copie, fara traducere, daca sunt editate intr-o limba de circulatie europeana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2014 15:52
Vizionari 342