Inlocuire conducta tur termoficare cu teava DN 800 mm intre PV 1 (Nod 104)-Nod 105 (stalp 447-racord Gara Raureni) in sistem clasic cu conducte amplasate suprateran, termoizolate in sistem clasic
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL VALCEA
Numar invitatie: 366971 / 05.11.2014
Denumire contract: ,,?nlocuire conducta tur termoficare cu teava DN 800 mm ?ntre PV 1 (Nod 104) - Nod 105 (st?lp 447-racord Gara R?ureni ) ?n sistem clasic cu conducte amplasate suprateran, termoizolate ?n sistem clasic" judetul V?lcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
JUDETUL VALCEA
Cod fiscal: 2540929, Adresa: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250732901/103, Fax: +40 0250735617
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
,,?nlocuire conducta tur termoficare cu teava DN 800 mm ?ntre PV 1 (Nod 104) - Nod 105 (st?lp 447-racord Gara R?ureni ) ?n sistem clasic cu conducte amplasate suprateran, termoizolate ?n sistem clasic" judetul V?lcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contractul de achizitie publica de lucrari cuprinde urmatoarele activitati principale: • Achizitie si livrare furnitura • dezafectare conducta DN 700 aflata ?n functiune-lungime aproximativa 2.200 ml; • montare conducta noua Dn 800 mm lungime aproximativa 2.200 ml • verificarea st?lpilor de sustinere ai conductelor si ?nlocuirea suportilor mobili si ficsi deteriorati; • Efectuarea de verificari, probe si ?ncercari Scopul principal al contractului este utilizarea mai eficienta a combustibilului ?n CET Govora prin reducerea pierderilor de energie termica livrata de centrala pentru acoperirea aceleiasi sarcini urbane utile; corelarea productiei cu nivelul si variatia reala a cererii de energie termica si apa calda de consum la nivel de Municipiu R?mnicu-V?lcea; Valoarea estimata pentru achizitia de lucrari av?nd ca obiect ,,?nlocuire conducta tur termoficare cu teava DN 800 mm ?ntre PV 1 (Nod 104) - Nod 105 (st?lp 447-racord Gara R?ureni ) ?n sistem clasic cu conducte amplasate suprateran, termoizolate ?n sistem clasic" judetul V?lcea s-a stabilit pe baza documentatiei tehnico – economice, elaborata de proiectantul lucrarii, respectiv S.C. DARO PROIECT S.R.L. Rm.Valcea si este ?n valoare de 5.795.332 lei fara TVA. Valoarea contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute este de 5.479.820 lei. Cheltuielile pentru organizare de santier ?n suma de 246.940 lei reprezent?nd 4,506352% din valoarea contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute sunt incluse ?n suma de 5.479.820 lei. Ponderea cheltuielilor diverse si neprevazute (%) din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara cheltuielile diverse si neprevazute stabilita de proiectant este de 5,757707 %. Suma aferenta cheltuielior diverse si neprevazute, rezultata din raportarea procentului de mai sus la valoarea estimata a contractului (fara cheltuielile diverse si neprevazute ) este de 315.512 lei.
II.1.6) CPV: 45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5,795,332 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 100.000 Lei. Perioada de valablitate a acesteia este de minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006: - contul de virament bancar: RO66TREZ6715006XXX000142 deschis la Trez Mun Rm. V?lcea, Beneficiar: Consiliul Judetean V?lcea, cod fiscal 2540929; - instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alineat (3) din HG 925/2006. Garantia de participare este irevocabila. Mentiune: Deoarece procedura este online garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si incarcata in SEAP , in copie scanata si semnata electronic, pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru echivalenta garantiei de participare depusa ?n euro sau alta moneda, cursul de referinta va fi cursul lei/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na. ?n cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita ?n mod corespunzator,?n caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. ?n cazul scrisorii de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta ?n anexa traducerea autorizata a acesteia. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens) garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire. Garantia de buna executie va acoperi termenul de executie de 12 luni si perioada de garantie de 24 luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularul nr. 4). Se va completa de catre fiecare asociat ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere si de catre fiecare sustinator ?n cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. ?ncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din ordonanta: Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ?n conformitate cu Formularul nr. 5. Se va completa si de catre fiecare asociat ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi ?ndeplinite de catre eventualii subcontractanti. Tertul sustinator nu trebuie sa se ?ncadreze ?n niciuna din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c^1), d) - Formular 5A Tert sustinator. ?ncadrarea ?ntr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 3. Certificate fiscale privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - cerinta obligatorie: se vor prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale si Certificatul privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentiune: in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local ?n conformitate cu cerintele autoritatii contractante, conform art. 182 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind ?ndeplinite ?n masura ?n care operatorii economici prezinta ?nlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente ?n domeniu, potrivit art. 9. alin.(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP. Ne?ndeplinirea de catre operatorul economic a cerintei referitoare la plata taxelor si impozitelor catre buget (local si de stat), va conduce ?n mod automat la excluderea acestuia din procedura. Documentele emise ?n alta limba, trebuie sa fie ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Pentru documentele solicitate ?n original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru „conformitate cu originalul”. Acestea vor fi prezentate in original sau copie legalizata doar la solicitarea comisiei deevaluare. 4.Certificat de participare cu oferta independenta: Se va prezenta Formular nr. 7 – Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al A.N.R.M.A.P., semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. (Participarea la procedura ?n concordanta cu regulile de concurenta. Declaratie privind participarea la procedura ?n concordanta cu regulile de concurenta, cu oferta independenta) 5.Se solicita prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevedrile art. 69¹ din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care se va prezenta de ofertant, ofertantul asociat, subcontractant si de tertul sustinator.– Formular nr.6 Nota: ?n vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele Consiliului Judetean V?lcea Ion C?lea, Vicepresedinte Dumitru Persu, Vicepresedinte Bogdan Alexandru Pistol, Secretar al Judetului Constantin Dirinea, Director General Carmen Alexandrescu, Director General Mircea C-tin Predescu, Director General Bogdan Lastun, Director Executiv Florea Mierlus, Arhitect Sef Rozalia Harambasa, Director General Adj. Vasilica Mazilu, Director General Adj.Calianu Daniela; consilierii judeteni care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Mihaela Andreianu, Ion Belciu, Romulus Bulacu, Dumitru Gery Buse, Adrian Busu, Aurelian C?rstea, Teodosie Filip, Gheorghe Folea, Tiberiu Octavian Georgescu, Petre Grigore, Remus Grigorescu, Mircea Iova, Adam Jinaru, Ioana Lita, Alina Lupu, Victor Marin, Claudia Militaru, Iuliana Moise, Alexandru Oproaica, Gheorghe Pasat, Remus Petrescu, Constantin P?rvu, Mircea Constantin Poenaru, Laurentiu Popa, Victor George Popescu, Stefan Prala, Aurel Simion, Victor George Stanculescu, Dumitru Tarasenie si Teodor Tranca. Informatii privind asociatii ?n cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati ?n parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi ?ndeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii ?n executarea viitorului contract care trebuie ?ndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa ?si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Toti partenerii asociati trebuie sa ram?na ?n aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului. ?n cazul unei asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul preliminar de asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la Cap.III.2.1.a), Cap.III.2.1.b) si Cap.III.2.2) pentru fiecare din membrii asocierii. Se solicita: -Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt ?ndeplinite de asociati si specializarea acestora - Formular 8A, - Informatii despre asociere: :- Formular 8B; - Acord de asociere - Formularul nr. 8C; -Documentele solicitate la Cap.III.2.1.a), Cap.III.2.1.b) si Cap.III.2.2) pentru fiecare din membrii asocierii. Nota: Toate documentele ?ntocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta ?n original,inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i), (art. 5, alin (3) din Ordinul Pretedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011). 1. Persoane juridice rom?ne: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - document ?n : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator ?n original/copie legalizata. Conform Legii nr. 64/2008 privind functionarea ?n conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, art. 8 alin (1), ofertantii vor prezenta: Copie autorizatie ISCIR pentru tipul de lucrari conform PT CR4-2010 pentru efectuarea de lucrari la conductele de apa fierbinte reglementate de PT C10-2010 sau document echivalent; - ofertantul trebuie sa detina autorizatia ISCIR pentru tipul de lucrari conform PT CR4–2010 pentru efectuarea de lucrari la conductele de apa fierbinte cu Pn cel putin 25 bar si T cel putin 150 grade C reglementate de PT C10-2010, valabila sau document echivalent; - ofertantul trebuie sa detina autorizatia ISCIR PT C6-2010 Conducte metalice sub presiune pentru fluide, valabila sau document echivalent; In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul declarat(daca e cazul)- detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea si daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un ofertant/candidat, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o o resursa transferabila. Se solicita: Copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul, semnate si stampilate ale autorizatiilor respective. 2. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de ?nregistrare ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este resident - documente ?n original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata). Informatiile din documentele respective sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele emise ?n alta limba, trebuie sa fie ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Pentru conformitate, documentele prezentate ?n copie lizibila semnate si stampilate pentru „conformitate cu originalul” vor fi prezentate obligatoriu ?n original / copie legalizata si traducere autorizata, dupa caz, de catre ofertantul clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea comisiei de evaluare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala pentru anii 2011, 2012, 2013 sa fie cel putin egala cu 10.500.000 lei (cumulativ ?n cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau individual ?n cazul unui singur ofertant; 50% ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria I.M.M. conform Legii 346/2004; ?n cazul ?n care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, fiecare asociat trebuie sa se ?ncadreze ?n categoria I.M.M. - Se va completa Declaratie IMM) Operatorii economici vor prezenta documente edificatoare care sa demonstreze ?ndeplinirea cerintei (declaratii bancare corespunzatoare, bilantul contabil sau extrase de bilant, declaratii privind cifra de afaceri globala, sau orice alte documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului)av?nd ?n vedere prevederile art. 185 alin. (2) din O.U.G. 34/2006. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul ’’Informatii generale’’, iar cerinta minima se va considera ?ndeplinita ?n mod cumulativ. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor de mai sus. Fiecare dintre documentele solicitate vor fi prezentate ca document original /copie document legalizata notarial/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, semnata si stampilata.,Cerinta nr.2. Bonitate/acces la resurse Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine resurse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: prezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii. Suma solicitata pentru imobilizare ?n vederea realizarii contractului de lucrari, ?n cazul ofertei c?stigatoare, este de: minim 1.369.000 lei pentru o perioada de minim 3 luni.(Calculul: valoarea estimata fara diverse si neprevazute 5.479.820 lei:12 luni x 3 luni = 1.369.954,99 lei). Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii (fluxul de numerar) pentru perioada precizata. Documentele emise ?n alta limba, trebuie sa fie ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Pentru documentele solicitate ?n original /copie legalizata / traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru „conformitate cu originalul”. Acestea vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.,Cerinta nr. 3 Tert sustinator . Sustinerea financiara, daca este cazul. ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza ?ndeplinirea cerin?ei minime privind situatia economica si financiara invoc?nd sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza ?ndeplinirea ?n integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor ?nsoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, ?n cazul ?n care contractantul ?nt?mpina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure ?ndeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. ?n cazul ?n care ofertantul este un grup de profesionisti, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi ?ndeplinita prin cumul. Daca grupul de profesionisti ?si demonstreaza ?ndeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invoc?nd sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana(e), modalitatea de ?ndeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati. Persoana/persoanele ce asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), lit. c) ?1, lit.d) si art .69?1 din O.U.G.nr. 34/2006. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista lucrarilor executate ?n ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat lucrari similare in valoarea cumulata de minim 5.400.000 lei la nivelul a cel putin unui contract, maxim 2 contracte”. Pentru dovedirea experientei similare se solicita certificari de buna executie,cf. art.188 alin.3 lit.a)/OUG34. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Prin lucrari similare intelegem lucrari de natura si complexitatea lucrarilor ce fac obiectul contractului: - lucrari de inlocuire / montaj conducte magistrale de termoficare incadrate conform PT ISCIR si HG 584/2004 si Directiva Europeana 97/23/EC din 1997. Valoarea nu cuprinde cheltuieli diverse si neprevazute. ?n situatia ?n care contractele au fost semnate ?nainte de perioada de 5 ani se vor avea ?n vedere doar lucrarile executate ?n perioada solicitata.,Cerinta nr.2 - Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, laboratoare, echipamentele tehnice de care dispune (proprietate/ inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie) operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari. ?n cazul unei asocieri, cerinta se considera ?ndeplinita prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin ?nchirierea de utilaje, echipamente, instalatii.,Cerinta nr.3 Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Informatii privind studiile, pregatirea profesionala, calificarea persoanelor implicate in executarea lucrarilor. Nivel specific minim necesar:,a) Manager de Proiect: experienta profesionala ?n pozitia de coordonator de proiect dovedita prin participarea ?n cel putin un contract/proiect; b) Sef de santier: experienta profesionala ?n constructii de infrastructura ?n pozitia de coordonator de executie lucrari dovedita prin participarea ?n cel putin un contract/proiect; c) Responsabil pentru asigurarea calitatii RSL; d) Responsabil tehnic cu executia RTE grupa 062 sau grupa 352 sau grupa 495 autorizat in baza Legii 440/2002 privind calitatea lucrarilor de montaj pentru utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale si Ordinului MECMA 364/2010 privind aprobarea regulamentului privind procedura de atestare tehnico-profesionala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabililor tehnici cu executia si expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale - Autorizatie MECMA – RTE. e) Responsabil tehnic cu sudura (RTS) autorizat in acest scop de I.S.C.I.R., conform Legii nr. 64/2008 privind functionarea ?n conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, art. 8 alin (1). f) Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe toata durata desfasurarii lucrarilor, calificat ?n acest sens g) Personal de executie pe meserii specifice categoriilor de lucrari (sudori autorizati metal, electriciani, etc);,Agentii economici autorizati sa execute lucrarile de montare si/sau reparare la conducte metalice pentru fluide au obligatia sa numeasca personal tehnic propriu pentru verificarea lucrarilor (RSL) si responsabil tehnic cu sudura (RTS), ingineri si tehnicieni de specialitate, care sa fie autorizati in acest scop de I.S.C.I.R.” Conform Legii nr. 64/2008 privind functionarea ?n conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, art. 8 alin (1). ofertantul trebuie sa detina autorizatia ISCIR pentru sudorii utilizati la lucrari conform PT CR 9 2010. Ofertantul este obligat sa prezinte - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Se vor atasa, diplome, certificari, atestate, decizii , C.V.- uri in format Europas, “copie conforma cu originalul”, documente suport care sa probeze experienta profesionala solicitata (unde este cazul); - “copie conforma cu originalul” dupa autorizatie si legitimatie vizata la zi pentru RTE; RTS; - “copie conforma cu originalul” dupa autorizatii ISCIR ( organism notificat echivalent), valabile la data limita de depunere a ofertelor pentru sudori si personalul care executa examinari nedistructive. - pentru ?ntreg personalul care necesita atestate/ autorizari specifice se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale acestor documente. Se vor completa: Formularul nr. 14 Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani Anexa la Formularul nr.14– se va completa de fiecare asociat ?n parte si centralizat de lider, ?n numele asocierii. Angajamentul ofertantului privind resursele umane Formular 16 Ofertantul este obligat sa prezinte - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Se vor atasa, diplome, certificari, atestate, decizii , C.V.- uri in format Europas, “copie conforma cu originalul”, documente suport care sa probeze experienta profesionala solicitata (unde este cazul); - “copie conforma cu originalul” dupa autorizatie si legitimatie vizata la zi pentru RTE; RTS; - “copie conforma cu originalul” dupa autorizatii ISCIR ( organism notificat echivalent), valabile la data limita de depunere a ofertelor pentru sudori si personalul care executa examinari nedistructive. - pentru ?ntreg person,NOTA: ?n cazul operatorilor economici care prezinta experti straini ce detin certificat /atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat nu este necesara prezentarea atestatului / certificatului recunoscut de autoritatile rom?ne la momentul depunerii ofertelor/candidaturilor. ?n baza principiului recunoasterii reciproce autoritatea contractanta va accepta certificatele echivalente. ?nsa, tin?nd cont de prevederile art. 2 din Regulamentul de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin Hotar?rea Guvernului 925 /1995, si ?n care este mentionat ca, prevederile regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor sunt obligatorii pentru persoanele fizice si juridice din tara si din strainatate care ?si desfasoara activitatea ?n domeniul constructiilor pe teritoriul Rom?niei, operatorul economic va ?ntreprinde demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului de achizitie publica, atestatul recunoscut de autoritatile rom?ne.,Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Subcontractarea este permisa cu respectarea conditiilor prevazute la art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 11 alin. (7)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau ?n considerare pentru partea lor de implicare ?n contractul care urmeazã sã fie ?ndeplinit,dacã sunt prezentate documente relevante ?n acest sens.,Cerinta nr.5 Tert sustinator Sustinerea tehnica si profesionala, ?n conformitate cu art.190 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (daca este cazul). Ofertantul va respecta prevederile art. 190 alin (2) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (3) (4), (5) si (6)din Hotar?rea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, ?n temeiul art.69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; 1.Dovada implementarii Sistemului de Management al Calitatii ?n conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatea /activitatile ce fac obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Documentul se va depune de catre fiecare asociat ?n parte. ?n acest sens, se solicita prezentarea, ?n copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, a certificatelor sau echivalente ale acestuia, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile certificatelor respective ?nsotite de traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. Pentru demonstrarea ?ndeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii si de protectia mediului, nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este ?n curs de certificare. ?n cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.,2.Dovada implementarii Sistemului de Management de mediu ?n conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru activitatea/activitatile ce fac obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Documentul se va depune de catre fiecare asociat ?n parte. ?n acest sens, se solicita prezentarea, ?n copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, a certificatelor sau echivalente ale acestuia, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile certificatelor respective ?nsotite de traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. Pentru demonstrarea ?ndeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii si de protectia mediului, nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este ?n curs de certificare. ?n cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Certificarea respectarii standardelor de protectie a mediului nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2014 13:52
Vizionari 453