Infiintare structura de sprijinire a a facerilor in vederea valorificarii potentialului material si uman al Municipiului Iasi prin modernizare cladire existenta si amenajari interioare
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SC JAD GROUP S.R.L.
Adresa postala: Calea Chisinaului, nr.29, Bl.C40, Parter, camera 21 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700123 , Romania , Punct(e) de contact: VIOREL LUCIAN ZLATE , Tel. +40 743633753 , Email: group.jad@gmail.com , Fax: +40 232222782 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: restaurante
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Infiintare structura de sprijinire a a facerilor in vederea valorificarii potentialului material si uman al Municipiului Iasi prin modernizare cladire existenta si amenajari interioare
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Obiectivul general al proiectului consta in modernizarea cladirii existente, cladire ce este folosita int-o proportie de sub 5% in prezent si transformarea ei intr-o cladire suport pentru sprijinirea afacerilor prin modernizare, recompartimentare pe structura existenta si reamenajarea spatiilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 41,000,000 si 49,000,000 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.11.2012
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
nu este cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 4.1. Dezvoltarea sustinuta a structurilor de sprijin pentru afaceri de importanta regionala si locala
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2012 09:34
Vizionari 326