Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

INFIINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, RETEA PUBLICA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BREBENI, JUDETUL OLT

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA BREBENI

Cod fiscal: 4716763, Adresa: Comuna Brebeni, jud. Olt, Brebeni, Telefon: 0249419008, Fax: 0249419008

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Primaria Comunei Brebeni,localitatea Brebeni, jud. Olt, TEL:0249.419.008,FAX: 0249.419.038. email: primaria_brebeni@yahoo.com

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Primaria Comunei Brebeni,localitatea Brebeni, jud. Olt,

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

INFIINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, RETEA PUBLICA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BREBENI, JUDETUL OLT

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Alimentare cu apa: - front captare: 3 puturi forate noi cu H = 120 m, Qt= 10,5 dm3/s ; - conducta de legatura intre puturi si aductiune de la front captare la gospodaria de apa L ˜ 430 m; - gospodaria de apa: - rezervor de inmagazinare a apei potabile si camera de vane V = 400 mc; - statie de clorinare; - cabina poarta, camera personal; - closet uscat. - retea de distributie a apei potabile L = 4005 m. Canalizare: - L = 2304 m din tuburi din PVC-KG, Pn 4 (curgere gravitationala), Dn 250 Mm; - Camine de vizitare – 52 buc; - Racorduri la canalizare - Statie de epurare compacta cu capacitatea 700mc\zi; Valoarea estimata - 6.440.080 lei ( din care cheltuieli diverse si nepravazute = 328.095 lei reprezentand 5.37% din valoarea lucrarilor de executie).

II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 6,440,088 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare garantia de participare in valoare de 122.239 lei.In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta data la care se face echivalenta lei/alta valuta va fi data publicarii in SEAP a invitatiei de participare, curs BNR (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare ). perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor Forma de constituire • In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau • ordin de plata ?n contul RO61TREZ50621430220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Craiova Nota: ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVA Garantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare) Ofertantul declarat c?stigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului (printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau se poate depune la casieria autoritatii contractante) cel mai t?rziu ?n termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea ?n conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular nr.4 2) Certif de cazier judiciar al societatii 3) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular nr.6 Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : Truica Nicolae – viceprimar; Matei Daniela – secretar;Ivan Livia – Contabil; Consilieri locali : Ciobanu Floarea; Jifcu Cristi Marian; Albeanu Alin; Tita Florea; Petcu Marin; Mandache Ilie; Parsan Nistora; Nica Constantin; Serban Maria; Ivan Marian;Serban Florin; Truica Nicolae; 4) Declaratia privind participarea la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, Formular nr.5 5) Decl privind ne?ncadrarea ?n situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.4 6) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile; In masura in care procedura de emitere nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11 alin (4) din HG nr. 925/2006. 7) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile; In masura in care procedura de emitere nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11 alin (4) din HG nr. 925/2006 Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana . Nota: • Neprez sau prez ?ntr-o forma necorespunzatoare a acestor doc va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Prez Certif constatator emis de ORC cu informatiile reale/actuale la data limita de depunere ofertei, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii. Op ec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, ?n conformitate cu tara de origine/tara ?n care op ec este stabilit. Documentele se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora ?n limba rom?na Nota: * Neprezentarea sau prezentarea ?ntr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. * Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), vizate si inregistrate de organele competente – copie „conform cu originalul”. In cazul in care pentru exercitiul financiar 2013, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2013, sau orice alt document echivalent care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.,Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) care sa fie de minim: 12.223.986 lei (exlusiv TVA). Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului. Neprez sau prez ?ntr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.,Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contrctului, va avea access au disponibilitate la resurse reala negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 2.037.328 lei pe o perioada de 4 luni, conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Termenul de executie a contractului este de 12 luni. Documente angajante eliberate de banca sau alta institutie financiara din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original. Neprez sau prez ?ntr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.,Tert sustinator (daca este cazul) In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 2300 m de retele de canal si cel putin 4400 m de retele de apa si sau aductiuni de apa in ultimii 5 ani. Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Lucrarile se confirma prin certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii acestora; respectivele certificari indica , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit. Documentele se vor prezenta in copie lizibila ,,conform cu originalul”. Neprez sau prez ?ntr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.,Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze. ?n cazul ?n care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.,Informatii privind asocierea - partea/partile din contract care urmeaza sa fie ?ndeplinita/?ndeplinite de fiecare asociat ?n parte. Nota: ?n cazul asocierii unui grup de operatori economici, ?ndeplinirea cerintelor privind situatia economico – financiara precum si capacitatea tehnico – economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop ?n care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. ?ntr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: • faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si ?n conditiile asumate prin acesta; • nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, ?mpreuna cu datele de identificare ale acestora; • comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei; • Se va preciza partea din contract pe care o va executa fiecare asociat ?n cazul in care oferta asociatiei este declarata c?stigatoare, platile efectuate ?n baza contractului de achizitie publica se vor face ?n contul indicat de catre liderul asociatiei; AC ?si rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii ?n cazul ?n care oferta comuna este declarata c?stigatoare. Neprezentarea sau prezentarea ?ntr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.,Tert sustinator (daca este cazul) ?n cazul ?n care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006. Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul c?stigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Implementarea Standardului de Management al Calitatii ?n conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.,Implementarea Standardului de Management de Mediu ?n conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica ?n ?ndeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.08.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.08.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu

Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2014 11:06
Vizionari 423