Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

INFIINTARE SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA COSULA (PRIMARIA COSULA)

Numar invitatie: 365977 / 15.10.2014

Denumire contract: „INFIINTARE SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE COSULA, BUDA, PADURENI, SUPITCA, COMUNA COSULA, JUDETUL BOTOSANI”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA COSULA (PRIMARIA COSULA)

Cod fiscal: 15676400, Adresa: COM. COSULA, SAT COSULA, JUD. BOTOSANI, Botosani, Telefon: +40 231619411, Fax: +40 231619411

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

COM. COSULA, SAT COSULA, JUD. BOTOSANI, Botosani, Romania, cod postal: 717063, telefon:+40 231619411, fax:+40 231619411, persoana de contact:MARIOARA CHELARIU

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Primaria Comunei Cosula

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

„INFIINTARE SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE COSULA, BUDA, PADURENI, SUPITCA, COMUNA COSULA, JUDETUL BOTOSANI”

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie a obiectivului: „INFIINTARE SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE COSULA, BUDA, PADURENI, SUPITCA, COMUNA COSULA, JUDETUL BOTOSANI” Valoarea estimata a contractului de lucrarii este de 6.526.821,55 lei fara TVA, echivalent a 1.463.314,47 euro, curs euro 4,4603 lei/euro din 04.03.2014, din care: 1.Amenajari pentru protectia mediului = 16.950,00 lei fara TVA 2.Chelt pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului = 143.930,00 lei fara TVA 3.Executie lucrari = 6.047.010,00 lei fara TVA 4. Organizare de santier = 81.260,00 lei fara TVA 5. Cheltuieli diverse si neprevazute = 237.671,55 lei fara TVA (3,82854% din valoare C+M fara organizare de santier) Pentru anul 2014 a fost alocata suma de 200.000 lei cu TVA inclus din bugetul Programului National de Dezvoltare Locala.

II.1.6) CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 6,526,821.55 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare este de : 125.000 lei Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr- un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi vitata in contul RO35TREZ24A740600710101X, deschis la Trezoreria Operativa Botosani ( CIF 15676400). ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na.

Garantie de buna executie Ofertantul c?stigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului ?n cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie Formular nr. 34 , Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. ?n acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,50% din pretul contractului.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta ?n oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Cerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.3. b) Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au ?ncalcat disciplina financiara,fiscala. Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere. c) Cazier judiciar al operatorului economic, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere. Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere. Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat) din procedura si respingerea ofertei. Cerinta nr. 2 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior . Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 – Formular nr. 4, la care se vor anexa: b)Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare) si eliberat de Administratia Fondului pentru Mediu (conform Legii nr.105/2006 care aproba cu modificari si completari OUG nr. 196/2005, cu modificarile si completarile ulterioare) - din care sa rezulte ca au fost indeplinite obligatiilor scadente ?n luna anterioara datei limita de depunere a ofertei - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul". c)Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si punctele de lucru din care sa rezulte ca au fost indeplinite obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele de la pct b si c se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art . 11 alin (4) din HG nr. 925/2006. Cerinta nr.4 Declaratie privind evitarea conflictului de interese. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul nr.1 . Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri ?n cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini p?na la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla ?n relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Cosula, dupa cum urmeaza: ACATRINEI MIRCIA Primar NECHIFOR ELENA Viceprimar consilier BORFOTINA MIHAELA-ELENA secretar ACHI?ENEI MIHAELA-DANIELA responsabil achizitii publice RUSU ANCA responsabil achizitii publice BALAUCA MARIOARA contabil BORFOTINA MIRCEA consilier CHELARU EUGENIA-ELENA consilier COBZARIU VIRGIL consilier MARCU ASPAZIA consilier MIRONICA MIHAELA consilier MURGU-P?SLARU DANIELA consilier PURICE CAMELIA ADRIANA consilier SURUGIU MIHAI consilier ?ARU? IONEL consilier ?IVLICA ALEXANDRU consilier Cerinta nr. 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular nr.2. Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici. Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul” cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta. Cerinta 1 Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Cerinta 2 Autorizatie ANRE tip B pentru efectuarea de lucrari de instalatii electrice. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Ofertantul va face dovada detinerii Autorizatiei ANRE tip B sau echivalent pentru efectuarea de lucrari de instalatii electrice. (conform Regulament pentru atestarea operatorilor economici care executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic aprobat prin ordinul ANRE 24/2007) Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic. Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr.1 Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati (2011, 2012 si 2013) trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 12.500.000 lei. Ofertantii vor prezenta documentul „Informatii generale” continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati; Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea cifrei de afaceri.,Declaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt ?ntreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii).,Cerinta nr.2 Disponibilita?i bane?ti, resurse reale negrevate de datorii, linii de credit ori alte mijloace financiare pentru minim 3 (trei) luni de derulare a contractului, conform graficului de execu?ie, ?n valoare de minim 698.794,44 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada precizata.,?n cazul ?n care candidatul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8 , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 1 Executie Declaratie privind lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani, contin?nd valori, perioada si locul de executie, beneficiar conform Formular 9 Lista principalelor lucrari similare executate ?n ultimii 5 ani, care sa contina cel putin un document/contract/parti relevante contract/proces-verbal de receptie etc. de lucrari similare obiectului contractului executat ?n ultimii 5 ani pana la data limita a depunerii ofertelor (anexa 1 la Formular 9). Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului.,Cerinta nr. 2. Experienta similara Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele (se va selecta dupa caz): Pentru Contracte de executie retele de canalizare • Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 10 km de retele de canalizare . Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - certificate / documente / contracte / copii de pe parti relevante ale contractelor / recomandare / proces verbal receptie emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului.,Cerinta nr. 3 Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect. a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani – Formularul nr.14. b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 si 2 la Formularul nr. 15 ). Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: -Sef de santier, inginer/subinginer in domeniul instalatii, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; -Sef de punct de lucru, diploma de inginer/subinginer , in domeniul constructii, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar -Responsabil cu controlul calitatii ?n domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; -Responsabil tehnic cu executia atestat ?n domeniul : I - constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere, si IX – constructii edilitare si de gospodarie comunala (in conformitate cu prevederile HG 925/1995) ; -Specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca al santierului – studii superioare, care va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si santate in munca, PSI , a protoculului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, situatii de urgenta conform Legii nr. 319/2006; -sudor PEHD calificat si atestat ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat), cu autorizatia la zi pentru procedeele SD, SRS, SRM (in conformitate cu prevederile Ordin 442/2010) ; - Electrician autorizat ANRE grad II A si II B (inginer sau subinginer) (in conformitate cu prevederile Ordinului 11/13.03.2013) ; Pentru persoanele propuse sef santier, sef punct de lucru, responsabil cu controlul calitatii si specialist in domeniul securitatii si santatii in munca al santierului se vor prezenta : • diplome studii superioare , • contracte de munca / contracte decolaborare /contracte de prestari serviciii / angajament de participare , • CV - formular 16 • declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii – Formular 17 • documente privind participarea in minim un proiect – pentru personalul de specialitate pentru care a fost solicitat Pentru specialistul RTE , se solicita doar : atestatul/legitimatia ?n domeniul : I - constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere, si IX – constructii edilitare si de gospodarie comunala in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor si declaratie de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii – Formular 17 Pentru specialistul sudor PEHD calificat si atestat ISCIR se solicita doar : autorizatia pentru procedeele SD, SRS, SRM in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor si declaratie de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii – Formular 17 Pentru specialistul Electrician autorizat ANRE grad II A si II B se solicita doar : autorizatia pentru procedeele SD, SRS, SRM in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor si declaratie de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii – Formular 17 Pentru operatorii economici care prezinta experti straini se va prezenta certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din statul respectiv. Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului.,Personal de executie de specialitate Se va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe meserii, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului ?n cauza – anexa 2 la Formularul 12a. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,Cerinta nr. 4. Informatii despre dotarile specifice: Pentru executie Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au ?n dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - statie de betoane de ciment - laborator minim grad II autorizat I.S.C. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita pentru depunerea ofertelor, in conformitate cu prevederile Ordinului 153/2010 Inspectoratul de Stat in Constructii ISC publicat in Monitorul Oficial 187 din 24 martie 2010. Se vor prezenta copii dupa autorizatiile laboratoarelor autorizate cu care va colabora la executia proiectului. ?n cazul ?n care laboratorul respectiv nu apartine ofertantului se vor prezenta si contractele de colaborare ?ncheiat ?ntre ofertant si laboratoarele respective. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa cuprinda ?n profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare realizarii proiectului terasamante, betoane, armaturi, suduri si trebuie sa fie ?n termenul de valabilitate. At?t contractele de colaborare ?ncheiate ?ntre ofertant si laboratoarele respective c?t si autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta si prezentarea unui contract de colaborarea sau prezentarea unui angajament de colaborare, urmand ca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelor justificative respective in acest sens. Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavator - buldozer - excavator - autogreder - cilindru compactor - autobasculante, autobetoniere - mai mecanic - miniexcavator Operatorii economici isi rezerva dreptul de a stabili numarul de utilaje si echipamente necesare indeplinirii contractului de lucrari de executie, supus prezentei proceduri de achizitie (cu respectarea utilajelor minim necesare solicitate ), prin dimensionarea acestora in functie de natura si complexitatea lucrarilor . Ofertantii vor face dovada dispunerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului. Pentru laboratorul de analize si incercari in constructii cu grad II se solicita prezentarea listei cu incercarile autorizate care trebuie sa confirme autorizarea incercarilor/determinarilor specifice lucrarilor care fac obiectul contractului. Utilajele/echipamentele/mijloacele fixe declarate trebuie sa fie suficiente pentru a asigura intregul volum de lucrari si trebuie sa indeplineasca conditiile legale de functionare. Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului.,Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular nr. 18 si anexa formular 18). Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.,?n cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere (formularul 20), care va trebui legalizat de asocierea c?stigatoare ?nainte de semnarea contractului, ?n care sa se mentioneze ca toti asociatii ?si asuma raspunderea colectiva si solidara pentru ?ndeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este ?mputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni ?n numele tuturor asociatilor si este raspunzator ?n nume propriu si ?n numele Asocierii pentru ?ndeplinirea contractului. ?n cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea si ?nregistrarea, trebuie sa fie ?ndeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie ?ndeplinite prin cumul de grupul de asociati.,Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 11 , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Cerinta 1 Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii – ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului),de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatea / activitatile ce fac obiectul contractului precizate ?n cadrul certificatului, ?n copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea “conform cu originalul”, valabil la data limita de depunere a oferte. Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului.,Cerinta nr. 2 Standarde de protectie a mediului Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent. Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru activitatea / activitatile ce fac obiectul contractului precizate ?n cadrul certificatului, ?n copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea “conform cu originalul”, valabil la data limita de depunere a oferte. Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Factori de evaluare

Denumire Punctaj maxim

Pretul ofertei 70

Descriere: Componenta financiara

Durata de garantie acordata lucrarii 25

Descriere: Durata de garantie acordata lucrarii

Durata de mobilizare in vederea remedierii avariilor/defectiunilor semnalate in Perioada de Garantie de Autoritatea Contractanta 5

Descriere: Durata de mobilizare in vederea remedierii avariilor/defectiunilor semnalate in Perioada de Garantie de Autoritatea Contractanta



IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2014 12:42
Vizionari 481