INCHIRIERE UTILAJE DE CONSTRUCTII CU PERSONAL
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: COD 210132 , Romania , Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU , Tel. 0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170 , In atentia: VASILE TROCAN 03725531161 , Email: deugen@cnlo.ro , Fax: 0253-222015, 216064 , Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare ºi extragere a cãrbunelui ºi a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
INCHIRIERE UTILAJE DE CONSTRUCTII CU PERSONAL
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchirierea de utilaje cu personal, in vederea executarii de lucrari de deservire a utilajelor conducatoare de cariera.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 136,737,460.38 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse proprii Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Procedura de achizitie se va finaliza prin incheierea unui acord-cadru cu o durata de 3 ani si avand valoarea totala estimata de 136.737.460,38 RON.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 136,737,460.38 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2008 16:58
Vizionari 350