Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

INCHIRIERE UTILAJE DE CONSTRUCTII CU PERSONAL

Entitatea contractanta

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU

Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: COD 210132 , Romania , Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU , Tel. 0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170 , In atentia: VASILE TROCAN 03725531161 , Email: deugen@cnlo.ro , Fax: 0253-222015, 216064 , Adresa internet (URL): www.cnlo.ro



I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante



- Prospectare ºi extragere a cãrbunelui ºi a altor combustibili solizi

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

INCHIRIERE UTILAJE DE CONSTRUCTII CU PERSONAL

II.2) Tipul contractului



Lucrari

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Inchirierea de utilaje cu personal, in vederea executarii de lucrari de deservire a utilajelor conducatoare de cariera.

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009

Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat



Valoarea estimata fara TVA: 136,737,460.38 RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Sursele de finantare: surse proprii Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Procedura de achizitie se va finaliza prin incheierea unui acord-cadru cu o durata de 3 ani si avand valoarea totala estimata de 136.737.460,38 RON.

SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii



Valoarea: 136,737,460.38 Moneda: RON Fara TVA

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

22.12.2008 16:58
Vizionari 350