Implementare proiect reabilitare retele de termoficare in Municipiul Oradea
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor , Localitatea: Oradea , Cod postal: 410100 , Romania , Punct(e) de contact: biroul achizitii publice , Tel. +4 0259437000 , In atentia: manuela maghiar , Email: iulia_maghiar@yahoo.com , Fax: +4 0259409406 , Adresa internet (URL): www.oradea.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
„Implementare proiect reabilitare retele de termoficare in Municipiul Oradea”
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: municipiul oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
contract de proiectare si executie: proiectare : (PT, DTAC,avize si acorduri pt obtinerea DTAC, detalii de executie, as-built, documentatii în vederea obtinerii autorizatiei de functionare, ref receptie finala) lucrari: Executie lucrari de reabilitare a magistralelor M1 si M3 - 17,5 km retea
Valoarea estimata fara TVA: 65,724,913.1 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45255400-3 - Lucrari de montaj (Rev.2)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.06.2012
Durata: 30 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Autoritatea contractanta nu intentioneaza sa beneficieze de reducerea termenelor in baza art 75 alin 2 din OUG 34/2006
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -Fonduri europene (fondul de coeziune) = 50% -Co-finantare nationala = 45% -Co-finantare locala = 5% Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 3
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: http://www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 00:52
Vizionari 315