Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local prin modernizarea drumului DS 33, comuna Breaza, judetul Buzau

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA BREAZA

Numar invitatie: 361288 / 11.06.2014

Denumire contract: ,, Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local prin modernizarea drumului DS 33, comuna Breaza, judetul Buzau”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA BREAZA

Cod fiscal: 4055840, Adresa: SAT.BREAZA,COMUNA BREAZA,JUD.BUZAU, Breaza, Telefon: +40 238511501, Fax: +40 238511738

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

SAT.BREAZA,COMUNA BREAZA,JUD.BUZAU, Breaza, Romania, cod postal: 127105, telefon:+40 238511501, fax:+40 238511738, persoana de contact:ADRIAN DRUGA

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Primaria comunei Breaza, judetul Buzau, str Principala nr. 354A

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

,, Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local prin modernizarea drumului DS 33, comuna Breaza, judetul Buzau”

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor ,, Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local prin modernizarea drumului DS 33, comuna Breaza, judetul Buzau” Valoarea estimata fara TVA este de 499147 lei din care : cheltuieli pentru investitia de baza 475378 lei fara TVA si cheltuieli diverse si neprevazute 23769 lei (procent 5%) fara TVA.

II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 499,147 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Constituirea unei garantii pentru participare in suma de 9500 lei, echivalentul a sub 2% din valoarea estimata a contractului, astfel cum este aceasta valoare statuata prin devizul estimativ intocmit de catre proiectantul lucrarilor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 150 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Va fi constituita, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare - Formular 20 si Formular 7E; 2. Ordin de plata av?nd simbol IBAN RO47TREZ1665006XXX000366 CF 4055840 deschis la Trezoreria Buzau. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In cazul depunerii unei contestatii la CNSC iar acesta a respins contestatia ca nefondata, ofertantul se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca suma necesara conform art. 278A1 din OUGi nr. 34/2006, actualizata. Garantia sa fie irevocabila. Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278ˆ1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul; Pentru situatia in care garantia de participare se va depune in valuta, cursul leu/alta valuta la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare: cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire se resping.

Garantie de buna executie Ofertantul c?stigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din pretul contractului fara T.V.A, conform art 89 alin (2) din HG 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui in oricare dintre formele conform art. 90 alin (1)-(3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr. 1045/2011. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens – Formular B2), garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din pretul total ofertat - Formular 21. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oric?nd pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 actualizata Operatorul economic/fiecare membru al asocierii/tert sustinator(daca este cazul) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 actualizata - Formular 1. b) Cazier fiscal al operatorului economic (?n original sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”) al societatii. Se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat) din procedura si respingerea ofertei. Nota: Criteriu obligatoriu Neindeplinirea acestui criteriu conduce automat la excluderea ofertantului si respingerea ofertei Cerinta nr. 2 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 actualizata. Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara DATEI LIMITA DE depunere a ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata – Formular 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aferente lunii anterioare DATEI LIMITA DE depunere a ofertelor. c) - Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aferente lunii anterioare DATEI LIMITA DE depunere a ofertelor. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 actualizata atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului pentru situatiile prevazute la lit. a), c) , c^1) , d) si e). Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii – eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local ?n conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Nota: Criteriu obligatoriu Neindeplinirea acestui criteriu conduce automat la excluderea ofertantului si respingerea ofertei Cerinta nr.3 Declaratie privind evitarea conflictului de interese. Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 . Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri ?n cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini p?na la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla ?n relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1*) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata. Datele de identificare ale persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in derularea contractului de lucrari se gasesc ca anexa la Formular 4. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Primariei Comunei Breaza, dupa cum urmeaza: 1. Adrian Druga - Primar, 2. Viorel Bogza - Viceprimar, 3. Carmen Ungureanu - Secretar, 4. Ion Popa – Contabil Sef, 5. Ioan Badina - Consilier, 6. Maria Croitoru - Consilier, 7. Georgian Croitoru – Consilier, 8. Lucian Dobre - Consilier, 9. Constantin Lache - Consilier, 10. Vasile Botea - Consilier, 11. Eduard Chelaru - Consilier, 12. Marin Victor Mocanu - Consilier, 13. Mihai Negoita - Consilier, 14. Irinel Paun - Consilier, Nota: Criteriu obligatoriu Neindeplinirea acestui criteriu conduce automat la excluderea ofertantului si respingerea ofertei Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Operatorul economic va completa Formular 5 Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Nota: Criteriu obligatoriu Neindeplinirea acestui criteriu conduce automat la excluderea ofertantului si respingerea ofertei Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici. Orice document solicitat va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul” cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta. Cerinta 1 Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident,din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind cifra de afaceri Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani – respectiv 2013, 2012, 2011- sa fie cel putin egala cu valoarea de 475378 lei. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru conversia valorica a cifrei de afaceri se va utiliza curs lei/alta valuta iar pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte – respectiv 2013, 2012 si 2011 Se va completa – Formularul B1 – Informatii generale Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, avand in vedere art 186 alin (2) OUG 34/2006 astfel cum a fost modificata de Legea 193/2013 de aprobare a OUG 77/2012 publicata in MO nr. 387/2013. In acest caz se va completa Formularul D5 - Angajament privind sustinerea financiara, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 modificata prin OUG 77/2012. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta 1 Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare in valoare cumulata de minim 475378 lei fara TVA. Documente doveditoare: lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani prin raportare inversa la data limita de depunere a ofertelor – respectiv 2014, 2013, 2012 , 2011 , 2010, 2009- fisa de experienta similara, certificari de buna executie Pentru conversia valorica se va utiliza curs lei/alta valuta iar pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte si anume 2013, 2012, 2011 , 2010, 2009. Pentru anul 2014 se va tine cont de cursul de referinta curs lei/alta valuta luat in calcul la data publicarii in SEAP. Formular 6 , Anexa 1si 2 la Formular 6. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective, avand in vedere 190 alin (2) / OUG 34/2006 astfel cum a fost modificata de Legea 193/2013 de aprobare a OUG 77/2012 publicata in MO nr. 387/2013 . In acest caz se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective (se va completa Formularul D.5.1 , Anexa 1 si 2 la Formularul D5.1). Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 modificata prin OUG 77/2012, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta 2. Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect. Modalitatea de indeplinire a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani – Formularul 8. b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (Anexa 1 la Formularul 8). Ofertantul trebuie sa aiba asigurat personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: -sef de santier executie- (inginer absolvent al unei facultati de profil – CFDP) cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier - CV de specialitate – Formular 9; -responsabil tehnic cu executia , atestat in conformitate cu Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii publicata in MO nr 12/24.01.1995 in domeniul lucrarilor, ce fac obiectul prezentei proceduri – nu se solicita CV de specialitate conform art. 22 – Instructiuni ANRMAP nr. 1/2013 publicata in MO 371/21.06.2013; -responsabil cu asigurarea calitatii in domeniu - CV de specialitate – Formular 9; -un manager al sistemelor de management de mediu - CV de specialitate – Formular 9; -un responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI Cerinta 3 Resurse materiale a. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari; b. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator In cazul unei asocieri, se va prezenta Formularul D3 In cazul in care ofertantul va subcontracta partea/parti din contract se va prezenta Formularul 11, Anexa la Formularul 11 si Formularul D3.1 Cerinta 4 Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la respectarea reglementarilor nationale de mediu, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari - Formular D 1. Informatii referitoare atat la legislatia nationala, cat si europeana in domeniu pot fi consultate accesand pagina web a Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice. Cerinta nr. 1 Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii)- ISO 9001 sau echivalent- care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. In cazul unei asocieri, membrii asocierii trebuie sa detina certificatul ISO 9001 pentru partea din contract pe care o vor realiza, conform anexei la Ordinul 509/2011 al ANRMAP. Valabilitatea certificatului ISO 9001 se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 2 Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului - ISO 14001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, membrii asocierii trebuie sa detina certificatul ISO 14001 pentru partea din contract pe care o vor realiza, conform anexei la Ordinul 509/2011 al ANRMAP. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare asociat trebuie sa prezinte documente care sa confirme detinerea si implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului. Valabilitatea certificatului ISO 14001 se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Factori de evaluare

Denumire Punctaj maxim

Pretul ofertei 60

Descriere: Componenta financiara

Durata de garantie acordata lucrarii 40

Descriere: Componenta tehnica



IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2014 13:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 150 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2014 19:27
Vizionari 266