Imbracaminte de protectie si echipament de protectie
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania APA Brasov
Numar invitatie: 365068 / 24.09.2014
Denumire contract: Imbracaminte de protectie si echipament de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Compania APA Brasov
Cod fiscal: R1096128, Adresa: Str. Vlad Tepes 13, Brasov, Telefon: +40 268407723, Fax: +40 268471427
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Imbracaminte de protectie si echipament de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Imbracaminte din doua piese, Vesta averizoare, Sorturi,Costum impermeabil, scurta impermeabila, etc.
II.1.6) CPV: 18114000-1 - Salopete de lucru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantie de participare, valabila 60 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor- 2.500 lei, din care: - Lotul 1 - 1.210 lei; - Lotul 2 - 1.290 lei. Plata garantiei se poate face si ?n alta valuta, av?ndu-se ?n vedere cursul BNR leu / valuta din data de publicarii anun?ului de participare. - Se va constitui, ?n conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, actualizata, prin: a. Ordin de plata ?n contul Companiei APA Brasov SA: RO81BRDE080SV05660200800; b. Virament bancar; c. Cash, la Casieria Centrala a Companiei APA Brasov S.A., str. Crisana nr.1-3, Program zilnic ora: 11-14; d. Scrisoare de Garantie Bancara; e. Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari; f. Prin fila CEC. - Dovada constituirii Garantiei de participare (?n cazul Scrisorii de garantie bancara, instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari sau filei CEC) se face prin transmiterea documentului de garantare ?n original la Compania APA Brasov S.A., str. Crisana nr. 1-3, Serviciul Relatii cu Publicul, p?na la data limita de depunere a ofertei. - Documentul de garantare constituit prin oricare din modalitatile legale prezentate, va fi transmis obligatoriu si ?n SEAP. - I.M.M.-urile care vor achita jumatate din cuantumul garantiei de participare vor trebui sa faca dovada ?nscrierii ?n aceasta categorie de ?ntreprinderi.
Garantie de buna executie Se constituie conf.art.90 din din H.G. nr. 925/2006, actualizata, ?ntr-un cuantum procentual de 5% din valoarea contractului , fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - Conform modelului prezentat ?n sectiunea „Formulare”. ?n cazul ?n care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura, conform art.180 din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata). Declaratia va fi prezentata si de asociat . Nota: ?n cazul ?n care ?n tara de origine ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens; -Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181 din O.U.G. nr.34 / 2006 (actualizata) - Conform modelului prezentat ?n sectiunea „Formulare”. ?n cazul ?n care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura, conform art.181 li.a, c1 si d din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata). Declaratia va fi prezentata si de asociat. Nota: ?n cazul ?n care ?n tara de origine ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens; -Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69¹ din O.U.G. nr.34 / 2006 (actualizata) - Conform modelului prezentat ?n sectiunea „Formulare”. Persoane cu functie de decizie: Fatu Dorin-Director General; Popa Teodor-Director Economic; Balan Ilie -Director Tehnic; Sopterean Doru-Director Programe Externe; Cojocaru Gabriel, Sef Sectie Apa; Pintilie Adi-Sef Sectie Canal; Hurghis Dorin-Sef Serviciu Achizitii Publice; Mazilu Sorin- Sef Atelier Transport; Buga Ovidiu- Sef Atelier Miscare Apa; Derzsi Gyula-Sef Atelier Mecanic; Marincas Marcela-Sef Serv.Intern Prevenire Protectie; Matau Gabriela-Sef Laborator Apa Potabila; Cristian Ana-Sef Serviciu I.T.; Craciun Emil- Sef Serviciu Contoare; Dima Carmen- Sef Laborator Ape Uzate; Olariu Bogdan-Sef Serviciu Juridic, Patrimoniu, Actionariat;Vasile Acrivopol Ioana-Sef Serviciu Facturare ?ncasare; Postoaca Marian-Sef Uzina Apa; Nicolau Antoniu- Sef Serviciu Tehnic; Serban Adrian-Sef Atelier Electric; Teodorovici Gavril-Sef Statii Epurare; Sandru Liviu- Sef Sectoare Exterioare; Grusea Gheorghe-Sef Sector Rupea; Munteanu Mircea Radu-Sef Sector Sacele; Ganea Dan-Sef Productie; Stroie Ioan-Sef Birou Proiectare; Pupaza Alin- Sef Sector Poiana Brasov. Declaratia va fi prezentata de asociat, de subcontractant si de tertul sustinator daca este cazul. -Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Conform modelului prezentat ?n sectiunea „Formulare”. Certificatul va fi prezentat si de asociat. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului prezentat ?n original, ?n copie legalizata sau ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse ?n Certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC. ?nainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea Autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc ?n urma evaluarii ofertelor va transmite certificatul constatator ?n original ?n vederea verificarii conformitatii documentului depus ?n SEAP. -Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, sub forma de original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” ?i ?nso?ite de traducerea autorizata ?n limba rom?na – pentru persoane juridice / fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani. Curs mediu BNR leu / euro: 2011 – 4,2379 lei / euro; 2012 – 4,4560 lei / euro; 2013 – 4,4171 lei / euro, daca cifra de afaceri este calculata ?n euro. Pt. alta valuta se va comunica cursul BNR/alta valuta pt.fiecare an ?n parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare mostre pentru toate produsele ofertate. Mostrele vor fi depuse la sediul Companiei APA Bra?ov S.A., str.Cri?ana nr.1-3, p?na la data ?i ora limita de depunere a ofertelor. Mostrele ofertei ca?tigatoare vor fi re?inute la sediul autorita?ii contractante p?na la finalizarea contractului. - Documente emise de organisme acreditate care certifica sistemul calitatii ofertantului ISO 9001:2008 sau echivalent. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2014 12:09
Vizionari 406