Imbracaminte de protectie inclusiv termoizolanta pentru iarna
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 365712 / 09.10.2014
Denumire contract: Imbracaminte de protectie (inclusiv termoizolanta pentru iarna)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
ST Craiova, str. Brestei, nr. 5, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon:+40 251307135, fax:+40 251307108, persoana de contact:Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
ST Craiova, str. Brestei, nr. 5, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Imbracaminte de protectie (inclusiv termoizolanta pentru iarna)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Imbracaminte de protectie (inclusiv termoizolanta pentru iarna), conform caietelor de sarcini
II.1.6) CPV: 18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29,940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia este 500 lei a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare : 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei b) Modul de constituire : se vor avea in vedere prevederile art.86 alin.(1)din HG nr.925/2006 c) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, in conformitate cu Legea 346/2004 cu modificarile in vigoare la data prezenta . - Retinerea garantiei de participare (ofertantul pierzand astfel suma constituita), se poate face atunci c?nd ofertantul se afla ?n oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, nu constituie garantia de buna executie ?n perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai t?rziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica ?n perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.89 alin.2 din HG 925/2006 -in oricare din formele de la art.90 alin.1-3. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 In sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr.314/2010 (Formular B1.3), Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare (FormularB1.2), Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul ST Craiova –Ion Merfu – Diretor -Paul Dadulescu –Director Tehnic - Ioan Florescu - Director economic - Mitran Nicolae - sef Serv. Comercial - Florea Raducanu - sef SCMSSM - Ileana Rachiteanu - sef SBFC - Roman Cosmin - Serv. Comercial - Serbanescu Nuti Rozeta – Serv. Comercial - Dana Popescu - SCMSSM -Mirela Mateescu - Oficiul Juridic - Raluca Andreescu - responsabil achizitie Cerinta nr. 2 Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea (FormularB0) Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular B1.1) Cerinta nr. 3 Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Certificatele se vor prezenta ?n original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru „conformitate”cu originalul. Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. 4 din HG nr. 925/2006. Cerinta nr. 1 Inregistrarea la Oficiul Comerctului de pe langa Tribunalele teritoriale Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostra pentru fiecare produs ofertat. Nota: Se demonstreaza prin prezentarea mostrei pentru fiecare produs ofertat in forma finala de comercializare cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini,Livrarea produselor similare.Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Declaratie ( Formular B5 si anexa) Declaratia va fi insotita de Certificate/Documente emise sau contrasemnate de beneficiar, de o autoritate contractanta ori de catre client privat. Se completeaza formularul indiferent daca informatia se refera la autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul isi demonstreaza experienta prin furnizarea de produse similare cu obiectul contractului in baza a cel putin un contract. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2014 11:44
Vizionari 357