Imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 231, Gornet, Pacureti de la km 6+500
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 364167 / 29.08.2014
Denumire contract: Imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 231, Gornet – Pacureti de la km 6+500
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Cod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 231, Gornet – Pacureti de la km 6+500
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 231, Gornet – Pacureti de la km 6+500, pe o lungime de 1810,42 m. Valoarea estimata a contractului este de 2.122.554,80 lei, fara TVA, din care cheltuieli diverse si neprevazute in valoare 189.513,80 lei fara TVA, reprezentand 10% din valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2,122,554.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare:34000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire:un instrument de garantare irevocabil emis,?n conditiile legii,de o societate bancara/societate de asigurari sau prin virament bancar ?n contul:RO72TREZ5215006XXX000119,cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta p?na la data limita de depunere a ofertelor.?n cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va incarca si in SEAP.?n cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate,instrumentul de garantare va fi redactat ?ntr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat ?n Formularul B si se va prezenta ?n conditiile de mai sus,?nsotit de traducerea ?n limba rom?na(autorizata si legalizata).Echivalenta lei/valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare, la cursul BNR.?n cazul ofertantilor care se asociaza ?n vederea depunerii unei oferte comune,garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre asociati,instrumentul de garantare va fi emis in numele asocierii si va acoperii in mod solitar toti membrii grupului de operatori economici.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G.nr.925/2006.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului,fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale(in acest caz,se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011);sau prin scrisoare de garantie bancara ?n cuantumul solicitat si valabila p?na la expirarea perioadei de garantie de buna executie;sau prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari si valabil p?na la expirarea perioadei de garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180) din O.U.G. 34/2006 – Formularul nr.1,disponibil ?n sectiunea formulare, sau echivalent.Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant/ ofertant asociat/tertul sustinator,dupa caz. 2. Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Formularul nr. 2, disponibil ?n sectiunea formulare, sau echivalent.?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit.a), lit. c^1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator (daca este cazul). 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent – Formularul CERT disponibil ?n sectiunea formulare, sau echivalent. ?n cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata ?n numele asocierii de catre asociatul desemnat lider al asocierii. 4. Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general – bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat (cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor – conform OUG nr. 29/ 2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catre organele competente) vor fi respinse ca inacceptabile.?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Persoanele juridice straine vor prezenta Declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 si certificate fiscale/ documente echivalente eliberate de institutiile autorizate din tara ?n care este stabilit, care sa ateste faptul ca operatorul economic si-a ?ndeplinit obligatiile SCADENTE de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 5. Certificatul fiscal privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale. Documentele se vor prezenta ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local (cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor – conform OUG nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta,aprobate de catre organelle competente) vor fi respinse ca inacceptabile.?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoanele juridice straine vor prezenta Declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 si certificate fiscale/ documente echivalente eliberate de institutiile autorizate din tara ?n care este stabilit, care sa ateste faptul ca operatorul economic si-a ?ndeplinit obligatiile SCADENTE de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 6. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, - Formularul nr 13, disponibil ?n sectiunea Formulare. Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru al asocierii ?n cazul unei oferte commune / tertul sustinator/subcontractant, dupa caz. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Consiliul Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/ 2011, sunt: Mircea Cosma-presedinte Consiliul Judetean Prahova; Danielescu Sebastian - vicepresedinte; Fabioara Ionescu – administratorul public al judetului Prahova; Pavel Mihail – secretarul judetului Prahova; Sepsi Daniel – consilier judetean; Ciolac Dan – consilier judetean; Cord Ovidiu – consilier judetean; Cornea Danut Marcel-consilier judetean; Costin Zaharia – consilier judetean; David Simona – consilier judetean; Dobre Adrian Florin – consilier judetean; Donache Gheorghe – consilier judetean; Dosaru Elena Iuliana – consilier judetean; Dragomir Florin Auras – consilier judetean; Enescu Rares Dan – consilier judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu –consilier judetean; Ionica Ion – consilier judetean; Manta Adrian – consilier judetean; Mesca Darius Dumitru – consilier judetean; Mitrea Laurentiu Daniel – consilier judetean; Moraru Romu – consilier judetean; Neaga Gheorghe – consilier judetean; Neagoe Dumitru Daniel – consilier judetean; Necula Gheorghe – consilier judetean; Negoi Constantin – consilier judetean; Nicolai Marius – consilier judetean; Niculescu Georgiana Diana– consilier judetean; Nita Catalin Razvan – consilier judetean; Oprescu Nicolae – consilier judetean; Patrascu Vasile – consilier judetean; Pintoiu Toma – consilier judetean; Popovici Elisabeta – consilier judetean; Sandu Ana – consilier judetean; Sfirloaga Ludmila – consilier judetean; Tabacu Jenica- consilier judetean; Toader Bogdan Andrei – consilier judetean; Tudora Dorin – consilier judetean; Vasile Viorica– consilier judetean; Viter David Andrei -consilier judetean; Dovinca Maria -director Directia Economica; Popescu Elena -director adjunct Directia Economica; Tinca Alina Georgiana - sef serviciu juridic; Nicolae Marius Constantin - director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Bratosin Gheorghe - director executiv adjunct Directia Absorbtie Fonduri Europene; Ionita Corneliu Adrian – Sef Serviciu Proiectare, Nitu Gherghina - consilier Directia tehnica, Chiroiu Teodor - consilier Directia Patrimoniu; Toma Daniela - consilier Directia Patrimoniu; Crudu Lucia - Referent de specialitate Directia Patrimoniu, Gheorghe Catalin – consilier Compartiment Achizitii Pubice si Contracte; Andrei Cerasela – consilier Compartiment Achizitii Pubice si Contracte; Padurariu Pamfelia – consilier Compartiment Achizitii Pubice si Contracte; Berteanu Vasile – consilier Compartiment Achizitii Pubice si Contracte; Satmar Ligia – consilier Compartiment Achizitii Pubice si Contracte; Stoian Mariana – consilier Compartiment Achizitii Pubice si Contracte; Berinde Mihaela – consilier Compartiment Achizitii Pubice si Contracte; Tanase Florin – consilier Compartiment Achizitii Pubice si Contracte; Se va prezenta Certificatul constatator, ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul,eliberat de ONRC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC sau de organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. ?n cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat ?n parte, avandu-se in vedere partea de contract pe care o va executa fiecare din membrii asocierii. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a certificatul constatator ?n original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat ?n copie. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente echivalente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului supus procedurii. Documentele se vor prezenta in copie,?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora ?n limba rom?na.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie de minim 3.800.000 lei pentru persoanele juridice rom?ne sau echivalentul sumei ?n alta valuta pentru persoanele juridice straine. Echivalenta leu/valuta se calculeaza potrivit cursului de schimb mediu anual comunicat de BNR si valabil pentru fiecare din anii pentru care se prezinta cifra de afaceri. ?n conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM - urile beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifrei de afaceri globale medie anuala prin prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completata conform modelului prevazut in lege. ?n cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati prin cumul (?nsumare).,2. Sustinerea de catre o alta persoana: ?n cazul ?n care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul c?stigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia de ne?ncadrare ?n prevederile art. 180, art. 181 lit. a), c^1, d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte o declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand numele contractelor, valoarea finala certificata a acestora, perioada de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, descrierea lucrarilor executate in cadrul contractelor.,2. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada experientei similare, respectiv sa dovedeasca faptul ca in ultimii 5 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor au executat lucrari similare in valoare cumulata de minim 1.900.000 lei, lucrari executate la nivelul a minim un contract, maxim doua contracte. Experienta similara poate fi dovedita de un singur operator economic, de un grup de asociati prin cumul de contracte, sau de un singur tert sustinator. Se vor prezenta Fisa/Fisele de experienta similara, conform Formularului EXP, care va/vor fi insotita/insotite de cel putin un document (certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de un client privat beneficiar)/proces verbal de receptie la terminarea lucrarii/recomandare din partea beneficiarului/certificate de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberate conform prevederilor art. 97^1 din HGR nr. 925/2006 sau orice alte documente. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, care sa confirme executarea de lucrari similare, semnat si stampilat “conform cu originalul”. In cazul in care ofertantul prezinta un contract si acesta contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in intregime, operatorul economic va putea prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractuale, obiectul contractului, durata contractului, precum si semnaturile si stampilele partilor. Valorile contractelor vor fi prezentate in lei. Pentru o evaluare unitara, echivalenta leu/valuta se va calcula potrivit cursului de schimb mediu anual comunicat de BNR. Documentele se vor prezenta in copie, cu mentiunea „conform cu originalul”. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documentele in copie cu mentiunea „conform cu originalul” si ?nsotite de traducerea legalizata a acestora ?n limba rom?na.,3. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013). In cazul unei asocieri, se vor prezenta declaratiile individuale pentru fiecare asociat in parte.,4.Informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea /specializarea acestuia in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat ?n domeniul II – constructii rutiere, drumuri si poduri, conform Ordinului nr. 777/26.05.2003, emis de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei publicat in Monitorul Oficial nr. 397/09.06.2003.,5.Angajamentul privind resursele umane, prin care, operatorii economici participanti la procedura, se angajeaza la inlocuirea unor persoane numai cu altele care au cel putin calificarea celor nominalizate initial si luate in calcul la intocmirea ofertei.,6.Declaratia privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform caietului de sarcini.,7.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind subcontractantii, (daca este cazul). Se vor prezenta: Declaratia privind subcontractantii (partea/partile din contract care sunt ?ndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora); Acordul de subcontractare. Resursele tehnice si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua ?n considerare pentru partea lor de implicare ?n contractul care urmeaza sa fie ?ndeplinit, daca sunt prezentate documente relevante ?n acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Subcontractantul/subcontractantii nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.691 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractanta va solicita, la ?ncheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor de subcontractare ?ncheiate ?ntre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati ?n oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica.,8. Informatii privind sustinerea de catre o alta persoana (daca este cazul). ?n cazul ?n care cerintele de calificare referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul c?stigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia de ne?ncadrare ?n prevederile art. 180, art. 181 lit. a), c^1, d) si ale art. 69^1 din OUG nr.34/2006.,9. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte Informatii privind asocierea (daca este cazul). Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ?n cazul ?n care o oferta comuna este declarata c?stigatoare, ?nainte de semnarea contractului, asocierea va fi legalizata ?n conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Acordul de asociere, semnat si stampilat de catre fiecare asociat ?n parte. ?n cazul ?n care acordurile de asociere sunt ?ncheiate ?n alta limba dec?t limba rom?na, acestea se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba romana. 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada implementarii sistemului de management al calitatii,pentru activitati ce fac obiectul contractului. Se va prezenta Certificat ISO 9001- in domeniul prezentei proceduri de achizitie, sau certificate echivalente. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunere a ofertei. Documentul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Acest document nu poate fi prezentat de catre tert sustinator. ?n cazul unei oferte comune, toti operatorii economici implicati in asociere trebuie sa prezinte acest certificat sau echivalent, ?n functie de partea din contract pe care o vor ?ndeplini. Persoanele juridice straine vor prezenta documente care confirma indeplinirea cerintei, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” si vor fi ?nsotite de traducere autorizata.,2. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada implementarii sistemului de management de mediu pentru activitati ce fac obiectul contractului. Se va prezenta Certificat ISO 14001- in domeniul prezentei proceduri de achizitie, sau certificate echivalente. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunere a ofertei. Documentul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Acest document nu poate fi prezentat de catre tert sustinator. ?n cazul unei oferte comune, toti operatorii economici implicati in asociere trebuie sa prezinte acest certificat sau echivalent, ?n functie de partea din contract pe care o vor ?ndeplini. Persoanele juridice straine vor prezenta documente care confirma indeplinirea cerintei, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” si vor fi ?nsotite de traducere autorizata. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.09.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2014 12:06
Vizionari 330