Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Imbracaminte beton ciment drum comunal DC 200 cu lungimea L=863 m

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA POIENARI (CONSILIUL LOCAL POIENARI NEAMT)

Numar invitatie: 366019 / 16.10.2014

Denumire contract: Imbracaminte beton ciment drum comunal DC 200 cu lungimea L=863 m comuna Poienari judetul Neamt

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA POIENARI (CONSILIUL LOCAL POIENARI NEAMT)

Cod fiscal: 2613788, Adresa: COM POIENARI, JUD. NEAMT, Poienari, Telefon: +40 233764515, Fax: +40 233764584

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

COM POIENARI, JUD. NEAMT, Poienari, Romania, cod postal: 617360, telefon:+40 233764515, fax:+40 233764584, persoana de contact:CONSTANTIN CIOBANU

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Primaria comunei Poienari, sat Poienari, comuna Poienari, jud. Neamt

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Imbracaminte beton ciment drum comunal DC 200 cu lungimea L=863 m comuna Poienari judetul Neamt

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Imbracaminte beton ciment drum comunal DC 200 cu lungimea L=863 m comuna Poienari judetul Neamt Lucrari executie conform caietului de sarcini si asistenta tehnica Valoarea estimata fara TVA: 864.987 lei Din care: Valoarea estimata la executia lucrarii: 743.470 lei fara TVA Organizare de santier: 37.170 lei fara TVA Valoare diverse si neprevazute: 74.347 lei fara TVA (10 % din valoarea executiei fara organizare de santier si diverse si neprevazute). Asistenta tehnica din partea proiectantului: 10.000 lei fara TVA

II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 864,987 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Ofertantul va constitui o garantie pentru participare ?n cuantum de 14.800 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90, alin 1 si alin. 3 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens) garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1. b) Cazier fiscal al operatorului economic (?n original sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”) al societatii, ?n termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat) din procedura si respingerea ofertei. Cerinta nr. 2 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior . Pentru tertul sustinator, daca exista, se solicita neincadrarea in situatiile prevazute la lit. a), c1) si d) de la Art. 181 din OUG34/2006. Ofertantul/candidatul trebuie sa dovedeasca ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 – Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe l?nga Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate ?n derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara ?n care ofertantul este rezident, traduse ?n limba rom?na de traducator autorizat si legalizate), ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d). Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii – eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local ?n conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Cerinta nr. 3 Declaratie privind evitarea conflictului de interese. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 . Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri ?n cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini p?na la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla ?n relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul COMUNEI POIENARI, dupa cum urmeaza: Dascalu Vasile Emil - primar Rusu Vlademir - viceprimar Adiaconitei Maricel - secretar Olariu Tudorita - referent Mancas Paraschiva - referent Sfrija Ioan - referent Antochi Mirela - referent Hudescu Dumitru - consilier local Vulpe Mihai - consilier local Apetrei Adrian - consilier local Pascaru Mihai - consilier local Leonte Neculai - consilier local Moldovanu Elena Crina - consilier local Lunca Ioan - consilier local Mihai Paul - consilier local Mititelu Gheorghe - consilier local Ifrim Gheorghe - consilier local Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular nr. 5 Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. • Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. • Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici pentru partea de contract pe care o realizeaza. Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul” cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta. Cerinta 1 Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile vor fi valabila la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de ?nregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare; h) situatia societatii (daca este ?n stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata ?n limba rom?na, dupa documentele care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie - Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara ?n care ?si are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de ?nregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare; h) situatia societatii (daca este ?n stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra de afaceri medie globala a ofertantului pe anii 2011, 2012, 2013 trebuie sa fie de minim 1.480.000 lei. Bilanturile contabile din anii 2011, 2012, 2013 sau orice alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte - Ofertantii vor atasa copii lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul”, dupa bilanturile contabile, contul de profit si pierderi si anexele sale vizate si ?nregistrate de organele competente, din cel mult ultimii trei ani fara anul in curs (2011, 2012, 2013) din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.,Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (?ntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute ?n achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat lucrari similare de drum a caror lungime cumulata a fost de min 863 m la nivelul unui contract maxim 2 contracte, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Nota: Numarul de ani solicitati ?n vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc ?ndeplinirea cerintelor de calificare, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art.11 alin.4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea ?ndeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006.,Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect. Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: Personal: - Manager de proiect studii superioare, experienta in calitate de manager de proiect in cel putin un contract. Certificat de Manager de Proiect. Acesta va face dovada ca este instruit sa opereze cu soft de management de proiect (Microsoft Project, Primavera sau echivalent). Pentru dovedirea experientei profesionale se vor prezenta documente care sa ateste implicarea intr-un proiect/contract in calitate de manager/coordinator; - sef de santier - inginer drumuri - min 5 ani vechime in domeniul studiilor. Pentru dovedirea experientei profesionale,se vor prezenta documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar - sef punct de lucru - inginer drumuri - min 5 ani vechime in domeniu domeniul studiilor. Pentru dovedirea experientei profesionale,se vor prezenta documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar -responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii de drumuri – atestat in baza legii 10/1995 – va prezenta doar atestatul si legitimatia valabila (sau echivalent pentru expertii straini); - responsabil SSM. Pentru dovedirea experientei profesionale,se vor prezenta documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar; -responsabilul cu protectia muncii si PSI. Pentru dovedirea experientei profesionale,se vor prezenta documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar NOTA: Pentru operatorii economici care prezinta experti straini nu se impune obtinerea atestatului expertului la momentul depunerii ofertelor, ci se poate prezenta, acolo unde legislatia nationala impune, demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului de achizitie publica atestatul recunoscut de autoritatile romane. Se vor prezenta: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani – Formularul 8 - CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate ?n original (exceptand RTE); - Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract; - copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate (exceptand RTE); - Copii dupa contractele individuale de munca incheiat intre parti, contracte prestari servicii, etc.; Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Atunci c?nd un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.,Informatii despre dotarile specifice: Prezentarea declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care atesta detinerea de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune,contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie). Utilaje minime - Autogreder - Compactor - Excavator pe senile - Buldoexcavator - Incarcator frontal pe pneuri - Autobasculanta - Autobetoniera - Utilaj de asternere beton (Repartizator de beton),Informatii privind subcontractantii / asociatii Se va prezenta - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (formularul D3.1). Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. ?n cazul ?n care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. ?n cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere (formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea c?stigatoare ?nainte de semnarea contractului. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Standarde de asigurare a calitatii - Certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului,Standarde de protectie a mediului Standarde de asigurare a protectiei mediului - Certificatul ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 10:36
Vizionari 461