Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Heliu

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Ministerul Apararii - U.M. 02145 Constanta

Cod fiscal: 4304630, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 19, Constanta, Constanta, Telefon: 0241/586600 int. 140, Fax: 0241/586952

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

In SEAP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Aparare

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

HELIU

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant

II.1.5) Obiectul contractului:

Furnizare de heliu comprimat utilizat ?n amestecurile respiratorii pentru scafandri

II.1.6) CPV: 24111300-8 - Heliu (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 54,000 - 162,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul GP este de 3200 lei.GP se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006.Perioada de valabilitate a GP este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca GP se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari trebuie sa respecte prevederilor art.86 alin.2–4 din H.G.nr.925/2006.Pentru GP constituita/depusa ?n alta moneda,echivalentul leu/valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Daca GP se constituie prin OP, transf. va fi efectuat CIF:4304630. ?n Contul „Sume de mandat” RO77TREZ2315005XXX000405 al AC, deschis la Trezoreria Constanta,confirmat de banca.Dovada constituirii garantiei/instrumentului de garantare trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilita pentru termenul limita de primire a of. Aceasta se scaneaza si se incarca in SEAP cu semnatura electronica.GP constituita printr-un instrument de garantare emis de o institutie bancara sau de o societate de asigurari trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru termenul limita de primire a of. si in original la sediul AC. Of. care nu sunt ?nsotite de GP, astfel cum a fost solicitat ?n DA, vor fi respinse in conf. cu art. 33) alin (3), lit b) din HG925/2006. Garantia de buna conduita: ?n conformitate cu art. 2711 si 2712 din OUG 51/2014, ?n cazul depunerii unei contestatii, contestatorul are obligatia de a constitui o garantie de buna conduita, cu valabilitatea de minim 90 de zile. Cuantum: 1620 lei. Mod de constituire: conform art. 2711 alin (3) din OUG 51/2014. Perioada de valabilitate a GP si valabilitatea of. pot fi prelungite la cererea AC. AC- autoritate contractanta, DA- documentatie atribuire, AP-anunt participare, GP-garantie participare, Of-oferta

Garantie de buna executie Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita ?n cel mult 14 zile de la data ?ndeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin fiecare contract subsecvent, daca nu au fost ridicate p?na la aceasta data pretentii asupra acesteia. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat (dupa constatarea culpei persoanei garantate, ?n conformitate cu contractul garantat) sau, neconditionat (la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate). ?n situatia ?n care ofertantii sunt IMM, ?n baza art. 16, alin 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acestia beneficiaza de reduceri cu 50% privind garantia de buna executie.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: C.1 – declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta, ?n conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P. Se va prezenta: certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formular nr. 2. C.2 – declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. Se va prezenta: declaratia privind eligibilitatea – Formular nr. 3. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul. C.3 - declaratia privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta: Formular nr. 4. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, ?n ceea ce priveste prevederile art. 181 (lit. a, c^1 si d) din OUG 34/2006, daca este cazul. C.4 – declaratia privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Se va prezenta: Formular nr. 5. Persoanele cu functie de decizie ?n cadrul U.M. 02145: Dr. Vergil MORARU, Catalin FLESERIU, Adrian BOANCA, Camelia HUCHIU; comisia de evaluare: Dumitru STANCU, Inocentiu Felician MEDESAN, Costinel Damian CIOROIU, Mihai LAPUSNIANU, ec. Isabela-Maria OAE, ing. Emil AVRAM, ec. Mihaela PAP, ing. Steliana ASMARANDI, ing. Silvia CRISTEA. Declaratia va fi prezentata si de subcontractanti/tertul sustinator, daca este cazul. C.1 – Dovedirea ?nregistrarii. Se va prezenta: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ?n obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie- pentru persoane juridice/fizice romane; - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care candidatul/ofertantul este rezident- pentru persoane juridice/fizice straine. ?n etapa evaluarii ofertelor, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului c?stigator i se va solicita prezentarea documentelor mentionate, ?n original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse ?n oferta.

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 (sau echivalent) la furnizorul produsului Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.08.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2014 10:59
Vizionari 401