Hartie igienica si rulouri de servetele
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Numar invitatie: 367413 / 14.11.2014
Denumire contract: Hartie igienica si rulouri de servetele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Cod fiscal: 4288306, Adresa: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264401398, Fax: +40 264594831
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon:+40 264401398, fax:+40 264594831, persoana de contact:Cristina Parauan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, str. C-tin Daicoviciu nr. 15, sala 490
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Hartie igienica si rulouri de servetele
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
Se va achizitiona hartie igienica si rulouri de servetele conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33761000-2 - Hartie igienica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 27.15 - 389,300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare - Garantia de partic. este: 3893 lei (pt.IMM-Legea 346/2004-vor prezenta docum. justif.) Data la care se va face echivalenta leu/valuta (curs BNR) va fi data publicarii invitatiei de participare; - Perioada de valab.a gar.de partic.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei. - In orice situatie, dovada constit.gar.de partic.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor(Art. 86 alin.6 din HG 925/2006). - Forme de constituire acceptate: a) prin viram.bancar sau printr-un instrum.de garantare emis ?n condit.legii de o societ.bancara ori de o societ.de asig., care se prezinta ?n orig.,?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n docum.de atrib. Nota: Garantia de participare trebuie sa respecte prevederile art. 86 din HG 925/2006. b) OP confirmat de catre banca emitenta p?na la data deschiderii ofertelor (Cont:RO11TREZ2165005XXX006888-Trez.Cluj. c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. - Garantia de partic.constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. - Garantia de partic., constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea acordului cadru de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa Formularul nr. 3 – Declaratie de eligibilitate conform art. 180 din OUG 34/2006 -Se va completa Formularul nr. 4 – Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Se va completa Formularul nr. 5 – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 -Se va completa Formularul nr. 6 – DECLARATIE pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 – conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ; Persoanele cu functie de decizie in cadrul UTC-N, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt: rector Prof. dr. ing. Aurel Vlaicu, prorector Prof. dr. ing. Catalin Popa, prorector Prof. dr. ing. Sergiu Nedevschi, prorector Prof. dr. ing. Vasile Topa, prorector Prof. dr. ing. Hortensiu Liviu Cucu, prorector Prof. dr. ing. Daniela Manea, prorector Prof. dr. ing. Dan Calin Peter, Dir. Economic Ec.Adriana Ochis, D.G.A. Ec. Cornel Muresan, D.A.D. Ing. Adrian Munceanu, ing. Adrian Bodea, ing. Gheorghe Salagean, ing. Cristina Parauan. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului. Se va prezenta Certificat constatator, eliberat de ONRC, ?n oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata Persoanele juridice /fizice straine -documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile din tara ?n care ofertantul este rezident, ?n limba ?n care au fost emise, ?nsotite de o traducere autorizata a acestora ?n limba romana. Informatiile din documentele emise de autoritatile competente vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: Se va completa Formularul nr. 7 – Cifra de afaceri globala si informatii generale (Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte) B. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta acest formular Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau consemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic,Se vor prezenta mostre din produsele ofertate la data limita de depunerea ofertelor. Mostrele se solicita ?n vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei ?n cauza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2014 10:10
Vizionari 334