Generatoare electrice cu combustibil gaze naturale 4.5 KVA
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 366661 / 30.10.2014
Denumire contract: Generatoare electrice cu combustibil gaze naturale 4.5 KVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Cod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803333, Fax: +40 269839029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon:+40 269803196, fax:+40 269839029, persoana de contact:Marius Marginean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul SNTGN Transgaz, Piata CI Motas, nr 1, Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Generatoare electrice cu combustibil gaze naturale 4.5 KVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Alimentare de rezerva pentru siguranta in exploatare a obiectivelor SNTGN.
II.1.6) CPV: 31155000-7 - Invertoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare este de 3520 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul de schimb leu/alta valuta comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare; valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, dar cel putin egala cu valabilitatea ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - virament bancar , Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii - art. 86 din HG nr. 925/2006, de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), p?na cel mai t?rziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a ?ncasa ?n nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare din urmatoarele situatii: revoca oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; fiind declarat c?stigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul ?n termenul stabilit; fiind declarat c?stigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului . Garantia de participare , constituita in una din formele mentionate anterior , se va prezenta cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie Garantie de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A; Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta):Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006,modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta,: se va completa Formularul 12 D; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata:Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : - Dir. General : PETRU ION VADUVA, Director Gen.Adjunct Gheorghe Hategan , Florin Cosma Director Departament, Marius Lupean Director Departament , Viorel Barbu Director Directie, Idu Olga Director Directie,Luca Bogdan Avram -Diector Directie, Adela Pinzar - Director adj. Directie Achizitii, Ovidiu Had?mbas - Sef Serviciu Licitatii si Contractari, Filipas Laura Sef Birou, Ion Andi Marian – Sef Serviciu Planificare ,Baciu Elena Sef serviciu ,Szombati Andreea - consilier juridic , Pintea Ana - consilier juridic , Suciu Nicolae - consilier juridic , Tatomir Mihaela – Inginer, Albu Maria - economist, Hentea Mihaela Luminita – economist, Simescu Viorica – tehnician, Ovidiu Popoviciu – subinginer , Tania Puscas – inginer ,Marius Marginean – economist, Aurelian Flesar -Sef serviciu aprovizionare , Mircea Bucerzan – inginer . Formular 12E. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC, informatiile cuprinse in documentul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor . Inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire se va solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine. Pentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; In cazul ofertei comune:Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus,pentru partea fiecaruia de implicare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013); cifra de afaceri minim solicitata este de cel putin 352000 lei. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani calculati prin raportare inversa la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca a furnizat produse similare in valoare cumulata de minim 176000 lei la nivelul a cel putin un contract sau mai multe contracte. Furnizarea produselor similare se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Completare Formular 12 F ISO 9001:2008. Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii ISO 9001:2008, sau documente echivalente - pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.11.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.11.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2014 13:14
Vizionari 361