Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Garnituri de cauciuc, Inele si simeringuri de etansare, Galeti, Geam, Gratare

Entitatea contractanta

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:

Complexul Energetic Turceni S.A.

Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Vaduva Constantin, Tel. 0253.335.045, In atentia: dlui Biriboiu Ion, Email: dc@eturceni.ro; constantin.vaduva@eturceni.ro, Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro

I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante

- Electricitate

- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi

SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative

Obiectul contractului

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Garnituri de cauciuc

II.2) Tipul de contract

Furnizare

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul va presupune furnizarea de garnituri de cauciuc

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

44425200-7 - Garnituri de cauciuc (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.01.2011

11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 44, 570RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8)

Informatii suplimentare

Data de initiere a procedurii precum si durata contractului sunt date informative. Mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP

Procedura si informatii administrative

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

Obiectul contractului

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Inele si simeringuri de etansare

II.2) Tipul de contract

Furnizare

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul va presupune furnizarea de inele si simeringuri de etansare

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

34312500-2 - Garnituri de etansare (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.01.2011

11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 55, 551.45RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8)

Informatii suplimentare

Data de initiere a procedurii precum si durata contractului sunt date informative. Mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP

Procedura si informatii administrative

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

Obiectul contractului

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Galeti

II.2) Tipul de contract

Furnizare

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul va presupune furnizarea de galeti

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

39224330-0 - Galeti (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.01.2011

11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 1, 522.1RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8)

Informatii suplimentare

Data de initiere a procedurii precum si durata contractului sunt date informative. Mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP

Procedura si informatii administrative

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

Obiectul contractului

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Geam

II.2) Tipul de contract

Furnizare

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul va presupune furnizarea de geam

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

39299200-6 - Sticla securit (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.01.2011

11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 4, 800RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8)

Informatii suplimentare

Data de initiere a procedurii precum si durata contractului sunt date informative. Mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP

Procedura si informatii administrative

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

Obiectul contractului

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Gratare

II.2) Tipul de contract

Furnizare

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul va presupune furnizarea de gratare

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

42214110-3 - Gratare (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.01.2011

11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 11, 700RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8)

Informatii suplimentare

Data de initiere a procedurii precum si durata contractului sunt date informative. Mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP

Procedura si informatii administrative

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii

Valoarea: 118, 143.55 Moneda: RON Fara TVA

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

25.11.2010 15:54
Vizionari 392