Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Furnizare utilaje tip incarcator frontal pe roti

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Unitatea Militara 0991 Bucuresti

Numar invitatie: 366481 / 27.10.2014

Denumire contract: furnizare utilaje tip încarcator frontal pe roti

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Unitatea Militara 0991 Bucuresti

Cod fiscal: 24189404, Adresa: str. Emanoil Porumbaru nr. 35-37, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.222.50.07, Fax: 021.222.50.07

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str. Emanoil Porumbaru nr. 35-37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011422, telefon:+40 212225007, fax:+40 212225007, persoana de contact:PREDA IONEL

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

str. Emanoil Porumbaru nr. 35-37, sector 1, Bucuresti, Romania

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

furnizare utilaje tip încarcator frontal pe roti

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

furnizare utilaje tip încarcator frontal pe roti

II.1.6) CPV: 34144710-8 - Incarcatoare cu roti (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 465,943.55 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Valoare garantie de participare: 9.000,00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 70 zile de la data limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86, alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. În cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, acesta se va efectua în contul RO60TREZ7015005XXX009110 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti (codul fiscal al achizitorului fiind 24189404). Dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pâna cel mai târziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conform ar.86 alin (6) din H.G. 925/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa în euro sau echivalent în leu/alta valuta se va face la cursul B.N.R. afisat la data publicarii anuntului de participare. În situatia constituirii sub forma unei scrisori de garantie bancara, aceasta va fi completata conform formularului 4. NOTA: Oferta va fi respinsa daca nu este însotita de garantia de participare în cuantumul, forma si având perioada de valabilitate solicitate în documentatia de atribuire.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: în conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. În situatia constituirii sub forma unei scrisori de garantie bancara, aceasta va fi completata conform formularului 10. Termenul de valabilitate al garantiei bancare pentru buna executie va depasi cu 14 zile data limita de valabilitate a contractului subsecvent. Ofertantul va constitui garantia de buna executie în termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului, iar intrarea în vigoare a acestuia va avea loc dupa constituirea garantiei de buna executie.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (formularul 5). Încadrarea în situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului. Formularul va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Documentul solicitat se va prezenta în original. - Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta (formularul 6). Încadrarea în situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului. Formularul va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Documentul solicitat se va prezenta în original. - Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (formularul 8). Documentul solicitat se va prezenta în original. - Declaratie ofertant privind neîncadrarea în prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare (formularul 9). Formularul va fi completat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul. Persoane din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nastase Razvan, Chirita Alin si Preda Ionel. Documentul solicitat se va prezenta în original. - Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice (datorii la bugetul general consolidat) eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau de Administratia Financiara, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. În masura în care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. - Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul îsi are sediul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. În masura în care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. - Cazier fiscal al ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Certificatele si cazierul fiscal se vor depune în oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. 1. Pentru persoane juridice/fizice române: - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent în codul CAEN din certificatul mentionat. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Ofertantul îsi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse în acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se va depune în oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic, cu mentiunea ca în cazul în care ofertantul va fi clasat pe primul loc, va depune documentul mai sus mentionat în original sau copie legalizata. 2. Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident. Documentul se va depune în oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Daca documentele sunt în limba straina, acestea vor fi însotite de o traducere autorizata a acestora în limba româna.

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Documente valabile la data limita de depunere a ofertelor emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2014 16:20
Vizionari 335