Furnizare tractor si echipamente
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA LUNCOIU DE JOS
Cod fiscal: 4468323, Adresa: LUNCOIU DE JOS, NR.119, JUDETUL HUNEDOARA, Luncoiu de Jos, Telefon: +40 0254684610, Fax: +40 0254684610
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
LUNCOIU DE JOS, NR.80A, JUDETUL HUNEDOARA, Luncoiu de Jos, Romania, cod postal: 337310, telefon:+40 0254684610, fax:+40 0254684610, persoana de contact:DUD CALIN-DORIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
LUNCOIU DE JOS NR.80 A JUD.HUNEDOARA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furnizare tractor si echipamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Furnizare tractor cu incarcator frontal, lama de zapada, lama greder, retroexcavator, remorca, sararita, tocator crengi si troliu necesare pentru serviciul public de administrare a domeniului public si privat al comunei Luncoiu de Jos.
II.1.6) CPV: 34138000-3 - Tractoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 426,177 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare = 8523,54 lei; echivalenta leu-alta valuta se face la cursul BNR cu 2 zile calendaristice ?nainte de data limita de depunere a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire, b) OP confirmat de catre banca emitenta p?na la data deschiderii ofertelor, c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Cont RO34TREZ3695006XXX000624 Trezoreria Operativa a Municipiului Brad, jud. Hunedoara. Pentru ofertantii I.M.M -uri garantia de participare va fi ?nsotita de declaratia ca firma este ?nscrisa ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii, ?n conformitate cu conditiile art. 16 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participare conform art. 87 din HG 925/2006, daca: a) ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica ?n perioada de valabilitate a ofertei. Model Scrisoare de Garantie pentru participare ( orientativ ) - Formularul nr. 12
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca garantia de buna executie este redusa ca valoare, ea poate fi constituita si prin depunere la casieria Primariei Luncoiu de Jos. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat p?na la acea data pretentii asupra ei. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oric?nd pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Model Scrisoare de Garantie Bancara de Buna Executie ( orientativ ) - Formularul nr. 13
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formular nr. 1 Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 1; Cerinta nr. 2: Declaratia privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006) - Formular nr. 2 Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 2 sau cazier judiciar al companiei; Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 3 Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 3 Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor. Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta - Conflictul de interese – Formular nr. 4 Cerinta obligatorie: Completare: Formular nr. 4. Aceasta declaratie va fi prezentata si de catre tertul sustinator in sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/ candidatul/ ofertantul asociat/ subcontractantul: - Dud Calin Dorin, Leba Benea Ramona, Rusu Lucia, Boldura Romulus Alin, Bota Nicolae Daniela, Dan Dan Ioan, Isac Adina Maria, Jurca Claudia Elena, Jurj Daniel Teodor, Petrut Ioan, Petrut Olimpiu Florin, Radulov Gabriela Danela, Vasiu Alexe Ionel, Petrut Viorel, Miron Ancuta Ioana, Ursa Daniela Luminita. Cerinte obligatorii pentru persoane juridice/fizice rom?ne: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe I?nga Tribunalul Teritorial ?n baza Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului. Certificatul trebuie sa prezinte date reale si valide la data limita de depunere a ofertelor Cerinte obligatorii pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de ?nregistrare ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului. - Nota: Documentele emise ?n alta limba, trebuie sa fie ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. - Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. - ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente aferente partii din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Formularului nr. 5 – Informatii generale - se solicita : cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani — 2011, 2012, 2013. - cerinta minima de calificare: realizarea unei cifre medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea minima impusa. - valoarea minima impusa a cifre medii de afaceri globale este de 852.354,00 RON - Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea; - Se va completa Formularul nr. 5. Totodata Autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic documentele ce vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii acestei cerinte de calificare.,Cerinta nr. 2: bilanturi contabile/extrase de bilant aferente anilor 2011, 2012, 2013 (in copie lizibila pe care se va preciza - „conform cu originalul"). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca au fost livrate produse similare in valoare cumulata de minim 426.177 lei, la nivelul a minim 1 un contract – maxim 2 contracte - Formularul nr. 6 2. Experienta similara: ln cazul ofertantilor care vor prezenta contracte a caror valoare este in alta valuta, echivalenta in lei se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv. Documente de confirmare: - completare : Formularul nr. 6 - certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante; Certificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru produsele furnizate. 3. Informatii privind asociatii Standarde de asigurare a calitatii: Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO 9001 sau certificat echivalent. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2014 09:09
Vizionari 383