Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

FURNIZARE TOCATOR CRENGI

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES

Cod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290,0265267955

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon:+40 265260289, fax:+40 265264290, persoana de contact:JOZSEF SOMOGYI

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon:+40 265260289, fax:+40 265264290, - sala de sedinte al ABA Mures

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Mediu

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

FURNIZARE TOCATOR CRENGI

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Furnizarea respectiv v?nzarea si livrarea de tocator crengi, aferent SGA Mures

II.1.6) CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 188,709.67 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare 1. Cuantumul garantiei pentru participare : 3500 RON 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare : 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Modul de constituire : - prin ordin de plata , in contul de garantii autoritatii contractante identificat prin cod IBAN RO13 TREZ 4765 005X XX00 8483, deschis la. Trezoreria Targu Mures, CIF: RO 23719936 . In acest caz se solicita copie a ordinului de plata, pe care va aparea mentiunea -conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, ?n mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data. ; - Garantia de participare se constitue prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda decat leul, echivalenta leu/ valuta se va calcula la cursul leu / valuta comunicat de BNR pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006. In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa, conform art.33 alin (3) lit.b) din H.G.nr. 925/2006 (*actualizata*).

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului (fara T.V.A.). Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 89, alin. (2), si in oricare din formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006. Contractantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea conform art. 16 alin. (2) din Legea privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare va prezenta, anexat Formularului pentru garantie (Formularul nr. 20), declaratia conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oric?nd pe parcursul ?ndeplinirii contractului, ?n limita prejudiciului creat, ?n cazul ?n care contractantul nu ?si ?ndeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, preciz?nd obligatiile care nu au fost respectate. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie ?n conformitate cu prevederile art. 92 aliniat (2) din HG.925/2006



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, ?n temeiul art.180 din OUG 34/2006 (declaratia va fi prezentata si de tertii sustinatori, daca este cazul) Se va completa Formularul 1. ?ncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 2) Declaratie pe proprie raspundere, ?n temeiul art.181 din OUG 34/2006 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c indice 1 si d) Se va completa Formularul 2.; ?ncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 3) Declaratie pe proprie raspundere, ?n temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Ioan Mihail Blaga – Director; ec. Sara Liviu Calin –Director Economic; ing. Gheorghe Monica –Director Tehnic ARAPM ; Ing. David Csaba – Director Tehnic ELH; Dr.ing. Colceriu Rodica – Director Tehnic D-I; c.jr. Suteu Adela - Comp Juridic; jr. Briscaru Cornel- Comp. Juridic; ec. Jozsef Somogyi – Sef Birou ALSS; ing.Jani Etelka – sef Birou ELH; Ing. Oanea Viorel-sef Birou ME ing. Bumbas Ioan – Birou ALSS ec.Ioan Florea Nut-biroul MESE Se va completa Formularul 3 ; ?ncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 4) -Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 4' ) -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, comisia av?nd dreptul de a solicita originalele sau copie legalizata.. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate ?n original sau copie semnata „conform cu originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na si legalizata. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. 5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se va completa Formularul 4: ’‘Certificat de participare la procedura cu oferta independenta”. Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta. 1) Certificat constatator emis de ONRC ?n baza Legii nr.26/1990, -Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului include si obiectul procedurii . Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: 1) Fisa de informatii generale Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani 2011,2012,2013 ?n domeniul obiectului procedurii de cel putin : 377.419,34 RON sau echivalentul in valuta, calculat la cursul mediu comunicat de BNR pentru ultimii trei ani, 2011,2012,2013 ,pentru care se prezinta acest indicator. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: 1) Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor). -Ofertantul va face dovada ca a livrat produse similare a caror valoare cumulate sa fie cel putin egala cu : 188.000,00 lei la nivelul a minim un contract sau mai multe.,2) Informatii privind tertii sustinatori (daca este cazul) ?n cazul ?n care ofertantul/candidatul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). a) Formularul 1 - prin care va declara pe propria raspundere ca nu se ?ncadreaza ?n situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 b) Formularul 2 - prin care va declara pe propria raspundere ca nu se ?ncadreaza ?n situatiile prevazute la lit. a, c indice 1 si d ale art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 c) Formularul 3 - prin care va declara pe propria raspundere ca nu se ?ncadreaza ?n situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2014 07:12
Vizionari 351