Furnizare teava neagra fara sudura
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Numar invitatie: 366603 / 29.10.2014
Denumire contract: Furnizare teava neagra fara sudura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Cod fiscal: RO 201330, Adresa: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264503703, Fax: +40 0264503722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon:+40 0264503703, fax:+40 0264503722, persoana de contact:Milena Puscas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ºi distribuþie de gaz ºi de energie termicã
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furnizare teava neagra fara sudura
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Furnizare teava neagra fara sudura, conform caietului de sarcini atasat.
II.1.6) CPV: 44163121-4 - Conducte de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218,790.07 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de particiapre: 4.000 Ron sau echivalentul in alta valuta (la cursul stabilit de catre BNR la data publicarii invitatiei de participare) Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 12H; - scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, in aceleasi conditii ca si scrisoarea de garantie bancara; - virament bancar, in cont nr. RO71 RNCB 0106 0007 6755 0001 deschis la BCR Cluj cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. - numerar, la casieria unitatii Nota: Scrisoarea de garantie sau dupa caz, dovada viramentului sau chitanta emisa de RA Termoficare vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare. La constituirea garantiei de participare se vor avea in vedere toate modificarile si completarile actualizate ale O.U.G. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Se va face dovada privind plata taxelor si impozitelor prin prezentarea certificatelor aferente (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, precum si Certificatul de atestare fiscala, ambele în original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrip?ia „conform cu originalul”, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor), Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.69^1 din O.U.G. 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Pers cu drept de decizie: Emil Miron, Ioan Moldovan, Dan Emil Cupsa, Catalin Tataru, Marius Ciomos, Dorin Racoti, Razvan Tosa. Persoanele juridice/fizice române:Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, altele echivalente, in original, copie legalizata sau copie cu inscriptia "conform cu originalul", Persoanele juridice/fizice straine:Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - unde media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului in ultimii 2 ani sa fie de minim 200.000 Ron, sau echivalentul in alte valute la cursul mediu annual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani, con?inând valori, perioade de livrare, beneficiari. Certificat de calitate ISO 9001 obtinut pentru activitatile ce fac obiectul contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2014 14:39
Vizionari 377