Furnizare sare gema industriala (pentru drumuri), vrac, granulatia 0-4 mm
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 366067 / 16.10.2014
Denumire contract: Furnizare sare gema industriala (pentru drumuri), vrac, granulatia 0 – 4 mm, loco beneficiar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Cod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furnizare sare gema industriala (pentru drumuri), vrac, granulatia 0 – 4 mm, loco beneficiar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Furnizare sare gema industriala (pentru drumuri), vrac, granulatia 0 – 4 mm, loco beneficiar
II.1.6) CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135,715.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumurile garantiilor de participare sunt cele din anexa B. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform Art. 86 din HG 925/2006. In conformitate cu prevederile art. 87, din HG nr. 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzând astfel suma constituita, atunci când acesta din urma se afla în oricare dintre urmatoarele situatii: - ofertantul îsi retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia ; - oferta sa fiind stabilita câstigatoare, nu constituie garantia de buna executie în perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai târziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind stabilita câstigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru în perioada de valabilitate a ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu, in original, de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa în alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA). Garantia de buna executie se constituie de ofertantul câstigator pentru întreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA). Contractul se va derula dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0,5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 12A; Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 12B; Cerinta nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: Formularul F4; Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul F3; Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul DS.Suceava Ing.Sorin Ciobanu-director,Ing.Valerian Solovastru director tehnic,Ec.Vasile Rusu-director economic, jr.Tironeac Aftanasie-birou juridic,ing.Iulian Atitienei-birou investitii,ing.Lazar Constantin- responsabil achizitii. Cerinta nr. 5 - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia îsi are sediul social operatorul economic din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut,, termenul limita de depunere a ofertelor "-conf.Notificarea 149/2013; Cerinta nr. 6 - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut,, termenul limita de depunere a ofertelor "- conf.Notificarea 149/2013; Informatii privind asocierea - Se va complete si depune Acord de asociere - potrivit Formular 10. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în codul CAEN din certificatul constatator. PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentului final: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt acceptate în oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala. Cerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala de afaceri globala, ultimii trei ani(2011,2012,2013), trebuie sa fie egala sau mai mare decât valoarea in lei,a lotului pentru care participa la licitatie. Valoarea loturilor este : Lot 1 – Brosteni, Crucea = 19701,6 lei, Lot. 2 – Vatra Dornei = 21498,24 lei, Lot. 3 – Iacobeni, Breaza, Pojorata = 21808,8 lei, Lot. 4 – Moldovita, Vama = 24099,84 lei, Lot. 5 – Frasin, Stulpicani, Gura Humorului = 13992,48 lei, Lot. 6 – Solca, Marginea, Adancata, Patrauti, Putna = 5639,52 lei, Lot. 7 – Falcau, Brodina = 10344,48 lei, Lot. 8 – Malini, Rasca = 14681,28 lei, Lot. 9 – Falticeni, Dolhasca = 3948,96 lei Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani , continând valori,perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani au furnizat produse similare similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantii trebuie sa faca dovada furnizarii de produse similare, in valoare egala sau mai mare decat valoarea in lei a a lotului pentru care participa la licitatie,respectiv : Lot 1 – Brosteni, Crucea = 19701,6 lei, Lot. 2 – Vatra Dornei = 21498,24 lei, Lot. 3 – Iacobeni, Breaza, Pojorata = 21808,8 lei, Lot. 4 – Moldovita, Vama = 24099,84 lei, Lot. 5 – Frasin, Stulpicani, Gura Humorului = 13992,48 lei, Lot. 6 – Solca, Marginea, Adancata, Patrauti, Putna = 5639,52 lei, Lot. 7 – Falcau, Brodina = 10344,48 lei, Lot. 8 – Malini, Rasca = 14681,28 lei, Lot. 9 – Falticeni, Dolhasca = 3948,96 lei Certificare ISO 9001:2008 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 20:27
Vizionari 393