FURNIZARE SACI SI PUNGI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Numar invitatie: 367041 / 05.11.2014
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE SACI SI PUNGI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Cod fiscal: 4943871, Adresa: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Telefon: +40 0213347387, Fax: +40 0213347387
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon:+40 0213347387, fax:+40 0213347387, persoana de contact:Cristina Tutu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni,Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
ACORD CADRU DE FURNIZARE SACI SI PUNGI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
ACHIZITIONAREA DE SACI SI PUNGI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI CONFORM CAIET DE SARCINI. VALORI MINIME SI MAXIME ALE ACORDURILOR CADRU SI CONTRACTE SUBSECVENTE SE REGASESC IN " VALORI CANTITATI AC SI CS" ATASAT LA SECTIUNEA DOCUMENTE.
II.1.6) CPV: 19640000-4 - Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93,949 - 477,945.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea MAXIMA estimate. Valoarea garantiei este de 4779.45 LEI . Garantia de participare se va prezenta sub urmatoarele forme: 1. Scrisoare de garantie bancara ?n favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni –formularul 6 2. Ordin de plata ?n contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 4943871 3.Virament bancar sau printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari,conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare 4. Depunerea la casieria autoritatii contractante conf.dispozitiilor Art. 86 alin. 5) lit.a) din HG nr. 925/2006, cu completari si modificari ulterioare: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare,- Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data de 16.10.2014. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare : 5% din valoarea contractului subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent se va realiza : 1. Scrisoare de garantie bancara ?n favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni –formularul anexat 2. Ordin de plata ?n contul RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Operativa Sector 4 Conform HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare 3. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, 4. Depunerea la caserie /retineri succesive, conform prevederilor art.90, alin (1)-(3) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta – conform Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010) – formular anexat Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ?n temeiul art.180 din OUG 34/2006 – formular anexat ?ncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181, ?n temeiul art.181 din OUG 34/2006 – formular anexat Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 – original- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt exclusi din procedura de atribuire." - formular anexat Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Conf. Univ. Dr. VIOREL B?TC?,EC.MARIAN ROSOI-DIRECTOR FINANCIAR CONTABILITATE,ING.TUTU CRISTINA-SEF BIROU APROVIZIONARE, ING.NICOLESCU ROXANA -SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE, RADU MARIA-REF SERV ACHIZITII,GURAU CORNELIA-EUGENIA - ASISTENT MEDICAL PR. SEF, COTIGA ADINA-CRISTINA - MEDIC PRIMAR, MARES ANA ASISTENT MEDICAL PR. SEF Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat,in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local,in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Se solicita ca ofertantul/candidatul sa nu detina datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie stampilata si semnata- « Conform cu originalul», Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie stampilata si semnata- « Conform cu originalul»/electronica. Se solicita ca pentru indeplinirea cerintei, informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea de mostre pentru fiecare produs. Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante, pana cel mai tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in invitatia de participare din SEAP. Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sevor prezenta ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de laincheierea acordului cadru. Neprezentarea acestora va duce la declararea ofertei inacceptabila Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2014 15:46
Vizionari 342