Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

FURNIZARE SACI SI PUNGI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni

Numar invitatie: 367041 / 05.11.2014

Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE SACI SI PUNGI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni

Cod fiscal: 4943871, Adresa: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Telefon: +40 0213347387, Fax: +40 0213347387

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon:+40 0213347387, fax:+40 0213347387, persoana de contact:Cristina Tutu

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni,Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Sanatate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

ACORD CADRU DE FURNIZARE SACI SI PUNGI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant

II.1.5) Obiectul contractului:

ACHIZITIONAREA DE SACI SI PUNGI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI CONFORM CAIET DE SARCINI. VALORI MINIME SI MAXIME ALE ACORDURILOR CADRU SI CONTRACTE SUBSECVENTE SE REGASESC IN " VALORI CANTITATI AC SI CS" ATASAT LA SECTIUNEA DOCUMENTE.

II.1.6) CPV: 19640000-4 - Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 93,949 - 477,945.4 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea MAXIMA estimate. Valoarea garantiei este de 4779.45 LEI . Garantia de participare se va prezenta sub urmatoarele forme: 1. Scrisoare de garantie bancara ?n favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni –formularul 6 2. Ordin de plata ?n contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 4943871 3.Virament bancar sau printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari,conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare 4. Depunerea la casieria autoritatii contractante conf.dispozitiilor Art. 86 alin. 5) lit.a) din HG nr. 925/2006, cu completari si modificari ulterioare: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare,- Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data de 16.10.2014. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare : 5% din valoarea contractului subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent se va realiza : 1. Scrisoare de garantie bancara ?n favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni –formularul anexat 2. Ordin de plata ?n contul RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Operativa Sector 4 Conform HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare 3. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, 4. Depunerea la caserie /retineri succesive, conform prevederilor art.90, alin (1)-(3) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta – conform Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010) – formular anexat Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ?n temeiul art.180 din OUG 34/2006 – formular anexat ?ncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181, ?n temeiul art.181 din OUG 34/2006 – formular anexat Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 – original- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt exclusi din procedura de atribuire." - formular anexat Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Conf. Univ. Dr. VIOREL B?TC?,EC.MARIAN ROSOI-DIRECTOR FINANCIAR CONTABILITATE,ING.TUTU CRISTINA-SEF BIROU APROVIZIONARE, ING.NICOLESCU ROXANA -SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE, RADU MARIA-REF SERV ACHIZITII,GURAU CORNELIA-EUGENIA - ASISTENT MEDICAL PR. SEF, COTIGA ADINA-CRISTINA - MEDIC PRIMAR, MARES ANA ASISTENT MEDICAL PR. SEF Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat,in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local,in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Se solicita ca ofertantul/candidatul sa nu detina datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie stampilata si semnata- « Conform cu originalul», Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie stampilata si semnata- « Conform cu originalul»/electronica. Se solicita ca pentru indeplinirea cerintei, informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Se solicita prezentarea de mostre pentru fiecare produs. Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante, pana cel mai tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in invitatia de participare din SEAP. Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sevor prezenta ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de laincheierea acordului cadru. Neprezentarea acestora va duce la declararea ofertei inacceptabila Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2014 15:46
Vizionari 342