Furnizare plasa sarma 4 mm
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA
Numar invitatie: 365911 / 14.10.2014
Denumire contract: Furnizare plasa sarma Ø 4 mm
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA
Cod fiscal: RO30859649, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 0254506110, Fax: +40 0254506135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Mihai Viteazu, nr.3, Petrosani, Romania, cod postal: 332014, telefon:+40 0374172600, fax:+40 0374172601, persoana de contact:Serv APMD si Serv. GTTCUPD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
sediul SNIMVJ SA, loc. Petrosani, str. Mihai Viteazu, nr.3, 332014, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furnizare plasa sarma Ø 4 mm
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Plasa de sarma se utilizeaza la abatajele miniere din subteran. Se foloseste pentru bandajarea frontului de lucru ca masura de siguranta impotriva caderii necontrolate a rociilor.
II.1.6) CPV: 44313000-7 - Plasa metalica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85,479.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia pentru participare este obligatorie. Valoarea garantiei de participare este:1.709 lei. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Modalitati de constituire (pentru garantii in valuta data echivalentei in lei: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul de schimb al BNR) se face cf. prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006, cu posibilitatea depunerii si in numerar, la casieria SNIMVJ SA. Contul de garantii este: RO14RNCB0165130168580006 deschis la BCR Petrosani. (formular 1 – model de scrisoare de garantie de participare) Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca ?ndeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depun?nd declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd astfel suma constituita, ?n oricare din urmatoarele situatii: - ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie ?n perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, nu constituie garantia de buna executie ?n perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatile de constituire sunt: a) instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari – ?n original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare dec?t durata de ?ndeplinire a contractului. ( formular 15 – model scrisoare de garantie de buna executie ) b) daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale – cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011 c) in numerar, prin depunere la la casieria SNIMVJ SA Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca ?ndeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depun?nd declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conformitate cu prevederile art. 5 (3) din Ordinul ANRMAP 509/2011, documentele/declaratiile/formularele solicitate a fi intocmite de ofertanti se vor prezenta numai in original, conform formularelor din SECTIUNEA III. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai jos. 1. Declaratie privind eligibilitatea, ?n temeiul art. 180 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 2 Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art.180 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul. 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 3.1. (Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat) Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul – se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006. 3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularelor 4.1 ?i 4.2 Formularul 4.2 se completeaza pt. respectarea prevederilor art.69.2 alin.2 din OUG 34/2006 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise ?n legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Ing. Anghel Aurel 2. Ing. Nicolescu Cristian 3. p.Ec. Borca Simona 4. Ing. Dragoescu Petru 5. Ing. Dragulescu Florica 6. Ing. Abraham Beatrice 7. Ing. Petrar Adrian 8. Ing. Timisan Viorel 9. Ing. Dabuleanu Ioan 10. Ing. Mirea Dana 11. Ing. Hirtop Cornel 12. Ing. Holingher Sorina 13. Ing. Radescu Nicolae 14. Ing. Boteanu Daniel 15. Ing. Bogdan Emil 16. Jr. Colda Veronica Valoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de Directorul Economic al SNIMVJ SA. Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat / tertul sustinator / subcontractant - daca este cazul. 4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se completeaza conform formularului 5 5.Acord de asociere – numai ?n cazul ?n care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie- se completeaza conform formularului 6 Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa ?si legalizeze asocierea. Asociatii vor desemna un lider de asociatie. ?n cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va ?ndeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.3.b), pentru partea din contract pe care o realizeaza. Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). In conformitate cu prevederile art. 5 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate se poate face ?n oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Pentru persoane juridice si fizice rom?ne 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice straine 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?i ca platitor de TVA - ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident, traduceri autorizate ?n limba rom?na ?n etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?naintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil sau extrase de bilant la data de 31.12.2013 vizat de Directia Generala a Finantelor,2. Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm – daca e cazul Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani(pana la data limita de depunere a ofertelor), contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati din care sa rezulte ca ofertantul a livrat o cantitate cel putin egala cu cantitatea de produs pentru care a depus oferta, respectiv 30 tone plasa sarma . Se vor prezenta certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa cantitatea de plasa de sarma livrata si perioada.,2. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm – daca e cazul Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.10.2014 12:36
Vizionari 291