Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

FURNIZARE PIATRA BRUTA SORTATA

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES

Cod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290,0265267955

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon:+40 265260289, fax:+40 265264290, persoana de contact:JOZSEF SOMOGYI

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057,Secretariat (etajul 1 )

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Mediu

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

FURNIZARE PIATRA BRUTA SORTATA

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Furnizare : 17773,0 to piatra de cariera concasata– piatra bruta sortata (300-1500 mm)

II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 391,006 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantum:Lotul 1:4.500,0lei;Lotul 2:42,0 lei;Lotul 3:1.100,0 lei ;Lotul 4:300,0 lei; Lotul 5:550,0 lei; Lotul 6:150,0 lei; Lotul 7:140,0 lei; Lotul 8:280,0 lei; Lotul 9:390,0 lei; Lotul 10:150,0 lei; Lotul 11:70,0 lei.Per. de valabilit. a gar. de part: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire : - prin ordin de plata , in contul de garantii al AC : cod IBAN RO 13 TREZ 4765 005 XXX 00 8483 , deschis la. Trez. Targu Mures, CIF: RO 23719936. In acest caz se solicita copie a ordinului de plata, pe care va aparea mentiunea -conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, în mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data. ; - instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus.In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda decat leul, echivalenta leu/ valuta se va calcula la cursul leu / valuta comunicat de BNR pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile ; - prin depunere la caseria autoritatii contractante ( str. Koteles Samuel nr.33 , Targu Mures); - prin virament bancar. Gar. de particip se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006, Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art. 87 din H.G. 925/2006. În situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica care a fost respinsa pe fond , de catre CNSC, acestuia ii va fi retinuta suma prevazuta la art 278 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata ( - prevederile art 278.1 din OUG 34/2006 – se aplica doar pentru lotul nr. 1) .

Garantie de buna executie Garantia de buna executie a contractului în cuantum de 5% se constituie prin retineri succesive, lunare din valoarea facturata. Daca partile convin, garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din plata cuvenita facturilor aferente. Suma initiala ce se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. Aceasta suma initiala se depune in cont in maxim 5 zile de la semnare.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, în limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu îsi îndeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizând totodata obligatiile care nu au fost respectate.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, în temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.Încadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 2) Declaratie pe proprie raspundere, în temeiul art.181 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 2.;Încadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 3) Declaratie pe proprie raspundere, în temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Blaga Mihail Ioan – Director ; ec. Sara Liviu Calin –Director Economic ;ing. Gheorghe Monica, director tehnic ARAPM;dr.ing. Colceriu Rodica –Director Tehnic DI; ing. David Csaba – Director Tehnic ELH; c.jr. Suteu Adela - Comp Juridic;c.jr. Briscaru Cornel- Comp. Juridic; ec. Jozsef Somogyi – Sef Birou ALSS ;ing. Jani Etalka, Sef Birou E.L.H.,ing. Bumbas Ioan – Birou ALSS, ec. Florea Nut Ioan-Birou M.E.S.E., Se va completa Formularul 3 ;Încadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 4) -Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor 4\' ) -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, comisia având dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celui în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate în original sau copie semnata „conform cu originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora în limba româna si legalizata. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. 5 ) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa Formularul 4: ’‘Certificat de participare la procedura cu oferta independenta”. Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta. 1) Certificat constatator emis de ONRC în baza Legii nr.26/1990 . Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” , obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).

Capacitatea economica si financiara

Descriere: 1) Fisa de informatii generale Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani în domeniul obiectului procedurii de cel putin : Lotul nr. 1: 400.000,0 lei ; Lotul nr. 2 : 4.000,0 lei ; Lotul nr. 3 : 100.000,0 lei ; Lotul nr. 4 : 30.000,0 lei ; Lotul nr. 5 : 50.000,0 lei ; Lotul nr. 6 : 14.000,0 lei ; Lotul nr. 7 : 14.000,0 lei ; Lotul nr. 8 : 25.0000,0 lei ; Lotul nr. 9 : 35.000,0 lei ; Lotul nr. 10 : 15.000,0 lei ; Lotul nr. 11 : 5.000,0 lei . Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani se prezinta in lei sau echivalentul in valuta, calculat la cursul mediu comunicat de BNR pentru anii 2011,2012,2013 ,pentru care se prezinta acest indicator. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: 1) Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).Ofertantul va face dovada ca a livrat produse similare a caror valoare cumulata fara TVA , la nivelul a minim un contract sau mai multe, sa fie cel putin egala cu Lotul nr. 1: 226.622,0 lei ; Lotul nr. 2 : 2.112,0 lei ; Lotul nr. 3 : 57.706,0 lei ; Lotul nr. 4 : 15.862,0 lei ; Lotul nr. 5 : 28.336,0 lei ; Lotul nr. 6 : 7.568,0 lei ; ; Lotul nr. 7 : 7.040,0 lei ; Lotul nr. 8 : 14.080,0 lei ; Lotul nr. 9 : 19.800,0 lei ; Lotul nr. 10 : 8.360,0 lei ; Lotul nr. 11 : 3.520,0 lei. ) -Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalente (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic. In cazul unei asocieri , se solicita ca cerificatul sa fie prezentat individual de catre fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.07.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.07.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2014 12:57
Vizionari 378