Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Furnizare mobilier pentru Centrul de informare turistica din com. Vad

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA VAD (CONSILIUL LOCAL VAD)

Cod fiscal: 4485502, Adresa: CONSILIUL LOCAL VAD, Vad, Telefon: 0264 - 225201, Fax: 0264 - 225201

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

CONSILIUL LOCAL VAD, Vad, Romania, cod postal: 407575, telefon:+40 264225201, fax:+40 264225201, persoana de contact:DAVID PRUNEAN

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

CONSILIUL LOCAL VAD, Vad, Romania, cod postal: 407575

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Furnizare mobilier pentru Centrul de informare turistica din com. Vad in cadrul proiectului ”INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA COM. VAD, JUD. CLUJ”

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Contractul include furnizarea mobilierului pentru Centrul de informare turistica din com. Vad, in cadrul proiectului: \"INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA COM. VAD, JUD. CLUJ\" si este format din: canapea, fotolii, biblioteca, masuta, birouri, vitrina, dulapior mobil, set masa + 4 scaune, scaune.

II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 28,159 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Valoarea garantiei de participare este de 560 lei. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Echivalenta in valuta a valorii in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data publicarii invitatatiei de participare in SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei va fi 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui conform prevederii art.86 alin.(1) din HG925/2006. In cazul in care se opteaza pt. modalitatea de constituire prin: a)virament bancar/ordin de plata, acestea vor fi semnate de banca in favoarea COMUNEI VAD ?n contul RO45TREZ2175006XXX001217 deschis la Trezoreria Dej; b)instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr.1B. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, Formularul nr.2. In cazul depunerii ofertei de catre o asociatie, pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare ?n conditiile precizate de art.88, alin.(4) din HG nr.925/2006.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita cu respectarea art.90 alin.(1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art.90 alin.(3) din HG 925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie. Garantia de buna executie poate fi constituita si in valuta. Echivalenta in valuta a valorii in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data semnarii contractului. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006, dupa cum urmeaza: - ?n cel mult 14 zile de la data ?ntocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat p?na la acea data pretentii asupra ei.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: -Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006,Formularul nr.5; -Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006,Formularul nr.6; -Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta,Formularul nr.7; -Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, Formularul nr.8. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Prunean David, Mecea Daniel, Sfirloaga Daniela, Rus Angela Claudia, Moldovan Aurelia, Covaciu Augustin, Boian Mircea, Tomsa Viorel, Muresan Cornel, Muresan Ioan, Criste Emil, Mateut Simion, Muresan Augustin, Rusu Radu, Galea Gavril, Farcas Grigorie; -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. -Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte cerintele prevazute la III.2.1.a) ?n cazul ?n care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare si/sau tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.5, nr.6 si nr.8. - Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei. In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza. Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele:original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Ofertantul va prezenta Formularul nr.9 - informatii generale despre ofertant din care sa reiasa media cifrei de afaceri globale in ultimi 3 ani. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Ofertantul va prezenta Formularul nr.11 -Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR

Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2014 11:05
Vizionari 408