Furnizare membrana cu bitum aditivaat cu insertie poliesterica si amorsa bituminoasa
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 367327 / 13.11.2014
Denumire contract: Acord cadru furnizare membrana cu bitum aditivaat cu insertie poliesterica si amorsa bituminoasa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Cod fiscal: 14619075, Adresa: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593275, Fax: 0264-593276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon:+40 264593275, fax:+40 264593276, persoana de contact:CLAUDIU AFTIMESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon:+40 264593275, fax:+40 264593276, persoana de contact:CLAUDIU AFTIMESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Acord cadru furnizare membrana cu bitum aditivaat cu insertie poliesterica si amorsa bituminoasa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului:
Acord - cadru de furnizare produse : 1. Membrane bituminoase termosudabile; 2. Amorsa bituminoasa. Se va incheia cate un acord cadru pe fiecare lot in parte cu primii 3 clasati dintre operatorii economici ofertanti. Autoritatea contractanta poate incheia acorduri cadru si cu 2 sau un singur operator economic. Semnarea acordurilor cadru se va face in baza preturilor unitare ofertate. Durata acordului cadru este pana la data de 31.12.2015, deci preturile unitare la materialele ofertate trebuie mentinute pana la acea data. In baza acordurilor cadru se vor atribui contracte subsecvente, in functie de fondurile primite, cu respectarea preturilor unitare din ofertele financiare anexe la acordurile cadru (preturile unitare din oferta nu se ajusteaza). Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, prin contractele subsecvente pe care le va ?ncheia cu operatorii economici, orice cantitati de produse din componenta loturilor, pentru care apar necesitati de achizitie.
II.1.6) CPV: 44110000-4 - Materiale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 519,500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de: - 9.900,00 lei pentru lotul 1; - 450,00 lei pentru lotul 2; Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei. I.M.M. – urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria I.M.M. Forme de constituire a garantiei de participare: Depunerea ?n contul autoritatii contractante RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, p?na la data deschiderii ofertelor; Numerar la casieria U.M. 02032 Cluj-Napoca, strada Mos Ion Roata, nr. 3 – 5; Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura; Orice alt instrument de garantare emis ?n conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009). Nu se accepta depunerea garantiei de participare cu fila CEC. O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie, va ?nsoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia. Data la care se va face echivalenta leu/valuta 17.01.2015. Curs de referinta BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului/ofertantului: 1) Declaratii privind eligibilitatea: - Completarea formularului nr. 12A, Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla ?n una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare. -Se va prezenta si de catre tertul sustinator ; 2) Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din ordonanta: - Completarea formularului nr. 12B, Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla ?n una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare; - Se va prezenta si de catre tertul sustinator ; 3) Participarea la licitatie cu oferta independenta: - Completarea Formularului 3 AM „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”; 4) Ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006: - Completarea Formularului nr. 13 „Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006” - Se va prezenta at?t de subcontractant, c?t si de tertul sustinator. Persoane care aproba/ semneaza documente emise ?n legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Csegzi Florin-Adalbert, Anghel Ionel-Toader , Marginean Petru-Sebastian, Druta Alexandru, Serban Lazar-Dumitru, Ban Ioan-Voicu, Aftimescu- Deleanu Claudiu. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului,in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte ca operatorul economic are profilul activitatii ?n legatura directa cu obiectul contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se poate depune in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. - alte documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte ca operatorul economic are profilul activitatii ?n legatura cu obiectul contractului. ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele trei locuri sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original / copie legalizata (in cazul in care a fost depus in copie lizibila conforma cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 B. Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu urmatoarele valori (lei): Lotul 1 =990.000; Lotul 2 = 45.000 Modalitatea de ?ndeplinire Operatorul economic va prezenta o declaratie cu cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: 2013, 2012, 2011. I.M.M.-urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria I.M.M. Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.,Angajament ferm de sustinere financiara (daca este cazul). Capacitatea economico- financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 186 din O.U.G. 34 / 2006) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta urmatoarele documente: - declaratie privind eligibilitatea; - declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a), c1), d) din ordonanta; - declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006. Baza legala: art. 186 din O.U.G. 34 / 2006 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica Experienta similara Produse similare livrate ?n ultimii 3 ani ?n valoare de cel putin (lei): Lotul 1=495.000; Lotul 2=23.000. Modalitate de indeplinire Ofertantul va prezenta: -Lista principalelor produse livrate ?n ultimii 3 ani contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular nr.12 D). Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR..,Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate cuprinse ?n Lista principalelor produse livrate ?n ultimii 3 ani. Ofertantul poate prezenta: - certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate;,Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice (daca este cazul) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata. Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice va prezenta urmatoarele documente: -Declaratie privind eligibilitatea; -Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181, lit. a), c)1, d) din ordonanta, - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 190 din O.U.G. 34/2006). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2015 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2015 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2014 08:47
Vizionari 427