Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Furnizare membrana cu bitum aditivaat cu insertie poliesterica si amorsa bituminoasa

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: UM 02032 CLUJ-NAPOCA

Numar invitatie: 367327 / 13.11.2014

Denumire contract: Acord cadru furnizare membrana cu bitum aditivaat cu insertie poliesterica si amorsa bituminoasa

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

UM 02032 CLUJ-NAPOCA

Cod fiscal: 14619075, Adresa: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593275, Fax: 0264-593276

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon:+40 264593275, fax:+40 264593276, persoana de contact:CLAUDIU AFTIMESCU

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon:+40 264593275, fax:+40 264593276, persoana de contact:CLAUDIU AFTIMESCU

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Aparare

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Acord cadru furnizare membrana cu bitum aditivaat cu insertie poliesterica si amorsa bituminoasa

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti

II.1.5) Obiectul contractului:

Acord - cadru de furnizare produse : 1. Membrane bituminoase termosudabile; 2. Amorsa bituminoasa. Se va incheia cate un acord cadru pe fiecare lot in parte cu primii 3 clasati dintre operatorii economici ofertanti. Autoritatea contractanta poate incheia acorduri cadru si cu 2 sau un singur operator economic. Semnarea acordurilor cadru se va face in baza preturilor unitare ofertate. Durata acordului cadru este pana la data de 31.12.2015, deci preturile unitare la materialele ofertate trebuie mentinute pana la acea data. In baza acordurilor cadru se vor atribui contracte subsecvente, in functie de fondurile primite, cu respectarea preturilor unitare din ofertele financiare anexe la acordurile cadru (preturile unitare din oferta nu se ajusteaza). Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, prin contractele subsecvente pe care le va ?ncheia cu operatorii economici, orice cantitati de produse din componenta loturilor, pentru care apar necesitati de achizitie.

II.1.6) CPV: 44110000-4 - Materiale de constructii (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 519,500 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de: - 9.900,00 lei pentru lotul 1; - 450,00 lei pentru lotul 2; Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei. I.M.M. – urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria I.M.M. Forme de constituire a garantiei de participare: Depunerea ?n contul autoritatii contractante RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, p?na la data deschiderii ofertelor; Numerar la casieria U.M. 02032 Cluj-Napoca, strada Mos Ion Roata, nr. 3 – 5; Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura; Orice alt instrument de garantare emis ?n conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009). Nu se accepta depunerea garantiei de participare cu fila CEC. O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie, va ?nsoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia. Data la care se va face echivalenta leu/valuta 17.01.2015. Curs de referinta BNR.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Situatia personala a candidatului/ofertantului: 1) Declaratii privind eligibilitatea: - Completarea formularului nr. 12A, Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla ?n una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare. -Se va prezenta si de catre tertul sustinator ; 2) Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din ordonanta: - Completarea formularului nr. 12B, Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla ?n una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare; - Se va prezenta si de catre tertul sustinator ; 3) Participarea la licitatie cu oferta independenta: - Completarea Formularului 3 AM „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”; 4) Ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006: - Completarea Formularului nr. 13 „Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006” - Se va prezenta at?t de subcontractant, c?t si de tertul sustinator. Persoane care aproba/ semneaza documente emise ?n legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Csegzi Florin-Adalbert, Anghel Ionel-Toader , Marginean Petru-Sebastian, Druta Alexandru, Serban Lazar-Dumitru, Ban Ioan-Voicu, Aftimescu- Deleanu Claudiu. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului,in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte ca operatorul economic are profilul activitatii ?n legatura directa cu obiectul contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se poate depune in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. - alte documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte ca operatorul economic are profilul activitatii ?n legatura cu obiectul contractului. ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele trei locuri sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original / copie legalizata (in cazul in care a fost depus in copie lizibila conforma cu originalul)

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1 B. Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu urmatoarele valori (lei): Lotul 1 =990.000; Lotul 2 = 45.000 Modalitatea de ?ndeplinire Operatorul economic va prezenta o declaratie cu cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: 2013, 2012, 2011. I.M.M.-urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria I.M.M. Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.,Angajament ferm de sustinere financiara (daca este cazul). Capacitatea economico- financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 186 din O.U.G. 34 / 2006) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta urmatoarele documente: - declaratie privind eligibilitatea; - declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a), c1), d) din ordonanta; - declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006. Baza legala: art. 186 din O.U.G. 34 / 2006 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica Experienta similara Produse similare livrate ?n ultimii 3 ani ?n valoare de cel putin (lei): Lotul 1=495.000; Lotul 2=23.000. Modalitate de indeplinire Ofertantul va prezenta: -Lista principalelor produse livrate ?n ultimii 3 ani contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular nr.12 D). Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR..,Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate cuprinse ?n Lista principalelor produse livrate ?n ultimii 3 ani. Ofertantul poate prezenta: - certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate;,Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice (daca este cazul) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata. Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice va prezenta urmatoarele documente: -Declaratie privind eligibilitatea; -Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181, lit. a), c)1, d) din ordonanta, - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 190 din O.U.G. 34/2006). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2015 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2015 09:30

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2014 08:47
Vizionari 427